Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre videre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Er en fyr som jeg har kjent nå i litt over 2 måneder. Han ville at vi skulle være ff i begynnelsen, og jeg ble enig i det. Ettersom jeg kom nylig ut av et forhold og det funket perfekt for min del. I begynnelsen møttes vi bare 1 gang i uken, men etter litt over 2 måneder nå hittil så har det eskalert seg til at jeg er  hos han i 3 dager.  Hvor vi koste i sengen, han lagde frokost, middag og vi så på film sammen. Vi var fulle en kveld, og han prøvde å si meg noe viktig, men han turte ikke. Han var ikke direkte med ordene sine, men sa noe om at jeg måtte lese mellom setningene i det han sa. Kunne se at han var dødsnervøs, men han valgte allikevel å ikke fortelle meg det. Han er veldig glad i å holde hendene mine og elsker å kysse meg mye på munnen og pannen spesielt. Han elsker å kose på meg og holde rundt meg. Jeg synes det er så hyggelig. Som singel, så elsker jeg å få nærhet. Bestekompisen hans vet godt hvem jeg er og har tidligere fortalt i en beruset tilstand at jeg og min ff passer godt sammen som kjærester og hvorfor vi ikke allerede er det. 

Derfor har jeg en veldig sterk magefølelse at han kan ha følelser for meg? 

Fyr nr.2 har jeg blitt kjent med i 3 uker nå. Dette er useriøst fra begge sider her også. Vi pleier å dra ut og spise på restaurant, ut i parken, snakke mellom alt himmel og jord. Vi pleier generelt å finne på ting sammen og ha deilig sex.

Men nå merker jeg at jeg får så dårlig samvittighet av å ha to ff. Hvorvidt jeg tror han ene har fått følelser for meg (tror jeg). Men magefølelsen min og alt sier at han har følelser for meg. 

Anonymkode: 36063...e6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ikke helt spørsmålet her? Hvem du skal velge eller hva? 😅 Hvis nr 1 har følelser for deg, skal du da slutte med nr 2 da ? 😅

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skal avslutte med nr 1, ettersom personen har fått følelser for meg 

Kalex skrev (2 minutter siden):

Forstår ikke helt spørsmålet her? Hvem du skal velge eller hva? 😅 Hvis nr 1 har følelser for deg, skal du da slutte med nr 2 da ? 😅

-TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om jeg skal avslutte med nr 1, ettersom personen har fått følelser for meg 

-TS

Ærlig talt. Du spør helt feil spørsmål!

Det virkelige spørsmålet er om DU har fått følelser for HAN!? Hvis du har det, så er jo saken grei.

Om kun han har følelser, så ser jeg ingen grunn til å avslutte med nr 1.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis nr 1 har fått følelser må han da ta initiativ selv til å endre ting. Han ville være ff, hvis han vil mer nå kan han ikke forvente at du skal gjette det uten at han sier noe.

Anonymkode: 719a5...3b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du gjorde det litt komplisert for deg selv, med å dra inn en type nr 2, når du har så tett og mye kontakt med nr1. På den andre måten, er det lettere å se folk for hva dem er, når alle følelsene ikke ligger på én og samme. Hva er du egentlig ute etter selv?

Anonymkode: 10fda...45e

AnonymBruker
Skrevet
MacadamiaNut skrev (6 timer siden):

Ærlig talt. Du spør helt feil spørsmål!

Det virkelige spørsmålet er om DU har fått følelser for HAN!? Hvis du har det, så er jo saken grei.

Om kun han har følelser, så ser jeg ingen grunn til å avslutte med nr 1.

Det handler jo om å være litt medmenneske, da. Dersom ts oppriktig tror at nr 1 har fått følelser, så er det dårlig gjort å fortsette når han tror ts 'har lest mellom linjene'. 

Ts, her må du rett og slett finne ut hva du vil, og hva nr 1 vil. Du må dessverre bare spørre rett ut. 

Dersom du har følelser for han og, så avslutter du med nr 2. Men det tror jeg ikke du har, siden du i utgangspunktet dro inn nr 2. 

Dersom han har følelser for deg (og du ikke for han), så syns jeg det er best at du avslutter med nr 1, med grunnlag av at du ikke ønsker å såre han. 

Og til neste gang; ikke ha to ff samtidig, det blir bare surr. Og de aller fleste backer raskt unna de som har to ff. Hele poenget med å ha ff (for min del) er at det et tryggere ift sykdommer, og det å ligge rundt. Jeg hadde ikke ville hatt en ff som hadde flere ff's. 

Anonymkode: da28c...e94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, dekket. Bruke mennesker som om de bare er en brikke i livet ditt, et objekt du kan kvitte deg med når du ikke har behov for det lengre 🤮

Glad jeg ikke oppførte meg slik for mannen min når vi møttes. Kvalmt!

Anonymkode: 7c237...d6c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Æsj, dekket. Bruke mennesker som om de bare er en brikke i livet ditt, et objekt du kan kvitte deg med når du ikke har behov for det lengre 🤮

Glad jeg ikke oppførte meg slik for mannen min når vi møttes. Kvalmt!

Anonymkode: 7c237...d6c

Så lenge begge parter er enige og inneforstått med hva der innebærer, så er det ingenting i veien med at to voksne mennesker har det litt moro sammen, vel? 

Samboer og jeg startet som ff, men vi fikk følelser for hverandre etterhvert, så vi endte opp som et par. Var ingen av oss som brukte eller utnyttet den andre, vi hadde et gjensidig ønske og behov. 

Anonymkode: da28c...e94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du ha? Kjæreste eller ff? Har du  følelser for noen av de?

Anonymkode: bbe7c...c44

AnonymBruker
Skrevet

Fortell han om han nr to du dater, så ser du vel på reaksjonen hans om han vil mer eller ikke. Hvis du ikke har fortalt allerede (hvorfor ikke? Fordi du ønsker mer av nr 1?) 

Anonymkode: ffc20...80b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...