AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Mini holder på med den første tanna. Foreløpig er vi på riskorn med en liten pigg som har kommet seg gjennom tannkjøttet. Hvor lang tid bruker det å ta før resten av tanna kommer seg gjennom? Riskornet kom for så vidt ut av det blå. Han var kjempesinna fra han sto opp og til ettermiddagen på søndag (koblet ikke tannfrembrudd der og da i og med at han bare er 3 mnd, men ser nå at det nok var tanna), gnagde noe voldsomt på en leke mandag morgen uten at noe kunne sees i munnen, våknet fra en lur etter lunsjtider med riskorn i gommen og hadde en pigg i dag tidlig. Er vi over det verste nå? 😅 Anonymkode: fcef2...0ec
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Vanskelig å si 😅 Min var meget misfornøyd ved første tanna, men synes ikke de senere har gjort seg så bemerket egentlig. Og nå merker vi ikke stort til første jekselen som er på vei, men det kan være fordi hun er litt sur generelt for tiden 🤔 Barnehagestart og krøll med søvnen. Anonymkode: a359e...488
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Vanskelig å si 😅 Min var meget misfornøyd ved første tanna, men synes ikke de senere har gjort seg så bemerket egentlig. Og nå merker vi ikke stort til første jekselen som er på vei, men det kan være fordi hun er litt sur generelt for tiden 🤔 Barnehagestart og krøll med søvnen. Anonymkode: a359e...488 Min er ganske dramatisk av seg, så er forberedt på at resten av tennene kommer til å høres godt også. Tenkte mer på om vi er over det verste med akkurat denne tanna. 😄 Husker du hvor lang tid hun brukte på den første? Ikke til hele tanna var ferdig, men til hele "toppen" kom seg gjennom tannkjøttet, liksom. Anonymkode: fcef2...0ec
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 Det verste er over når den har brutt gjennom tannkjøttet. Minste her fikk de to første samtidig, rundt 7 mnd ca, nå er hun 9 mnd og de er fortsatt ikke ferdige, men ca 3/4 vil jeg anslå. Anonymkode: eb239...275
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 53 minutter siden, AnonymBruker said: Det verste er over når den har brutt gjennom tannkjøttet. Minste her fikk de to første samtidig, rundt 7 mnd ca, nå er hun 9 mnd og de er fortsatt ikke ferdige, men ca 3/4 vil jeg anslå. Anonymkode: eb239...275 Godt å høre! Virker som det hjalp mye for han å få ut den lille piggen. Nå surver han til han får klødd litt med hånda eller en biteleke, men er ikke rivende forbanna lengre. Anonymkode: fcef2...0ec
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 Min er 9 mnd og har 0? Er det uvanlig?:/ Anonymkode: dbf61...172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå