AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Jeg så utrolig mange folk i slitte joggebukser og store hettegensere osv, vanlige folk som gikk rundt i byen kledd sånn på 17 mai. Sånne folk må holde seg hjemme på 17 mai synes jeg. Anonymkode: 5e7bd...194 2 1
Hensatt Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Sett unger i barnetoget med slitte joggebukser og møkkete sko sammen med bunadskledde foreldre. Tenker de har hatt litt av en kamp om å få ungen med seg i dag 😁 Dagen er for alle, kom som du er osv, men ja. Lov å kle seg om ikke stivpyntet. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 Altså helt alvorlig, folk må få gå med hva de vil , så lenge de faktisk har klær på kroppen. Ikke alle som liker å pynte seg og da har de all rett til å la være. Det viktigste for deg bør jo være at du og dine er stivpyntet på 17. Mai , siden du virker å være så opptatt av dette. Kan nå være hyggelige og gode mennesker om de kommer i en litt løsere klesstil. Sånt bryr jeg meg virkelig ikke om . Det er nå ikke påbudt med en spesiell klesskode på 17. Mai , folk bestemmer selv. Holde seg hjemme ? Du virker nå svært dømmende og overfladisk . Anonymkode: 60fc2...e51 4
Thyra Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg så utrolig mange folk i slitte joggebukser og store hettegensere osv, vanlige folk som gikk rundt i byen kledd sånn på 17 mai. Sånne folk må holde seg hjemme på 17 mai synes jeg. Anonymkode: 5e7bd...194 De som ikke tåler å se at andre kler seg som de vil, kan holde seg hjemme. 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 Mannen min er operert flere steder og har vondt der bukselinningen ville vært. Han gikk i en sort myk bukse som kunne ligne litt med godvilje, på en dressbukse. Og en hvit skjorte med søttende mai sløyfe på. Det er nooooen ganger en grunn til at folk kler deg slik de gjør. Det bør ikke definere og begrense oss i samfunnet. Anonymkode: 6598a...7b5 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #6 Skrevet 29. mai 2022 Tenk deg om. Kanskje noen endelig fikk en usosial person ut av huset? Kanskje vedkommende ikke har penger til flotte klær? Kanskje vedkommende gir faen i det overfladiske, som klær egentlig er? Hvorfor bry seg? Anonymkode: e6c75...f04
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #7 Skrevet 29. mai 2022 Kan kanskje være noen går til og fra jobb. Jeg har jobbet flere 17.mai-er og går i vanlige klær til og fra jobb Anonymkode: ad6a1...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå