AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 En venninne gjennomgikk SA noen uker før jeg fikk positiv test. Jeg har snakket bittelitt med henne om det, og hun uttrykte at det var sårt, men at hun samtidig var glad på mine vegne. Det er nå tre måneder siden vi hadde den praten. Vi er ikke veldig nære, og snakker heller ikke veldig ofte sammen. Vi har imidlertid sporadisk kontakt, og hun har da uoppfordret spurt om hvordan det står til med den lille. Jeg har overhode ikke presset graviditeten på henne på noe vis, selvfølgelig ikke. Hun er imidlertid en naturlig deltaker på gjestelista til babyshower og det er umulig å skåne henne fullstendig for babyting. Spørsmålet er; vi skal på OUL denne uka. Vi vil vite kjønn. Vi har fått indikasjon på kjønn i forbindelse med TUL, og dette er denne venninnen kjent med. Vil det være ufølsomt av meg å sende en snap når vi får vite kjønnet? Jeg føler dette er naturlig til andre venninner... Hadde hun ikke gjennomgått SA hadde det ikke vært noe dilemma, men nå føler jeg på en balansegang mellom å ikke såre henne, men heller ikke få henne til å føle seg utenfor eller sånn... Hva tenker dere? Anonymkode: 063e5...4e0
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Hadde behandlet henne som andre venner. At hun har mistet i MA er like vondt for henne om du får gutt eller jente. Men kjipt for henne om det blir snakk om den snappen i babyshower og hun ikke fikk den. Da hadde jeg følt meg "overbeskyttet". Anonymkode: a75b1...61b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå