Gå til innhold

Kjendismor med helt fersk kjæreste feirer 17 mai med barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så på nettet at en kjendismor nettopp hadde fått ny kjæreste.

Hun sa selv at det var veldig ferskt, og at de kun hadde kjent hverandre et par mnd.

Hun var avbildet med den nye typen og sin lille datter på 4 år.

Det første jeg tenker da er at det er ett år siden det ble slutt med barnefar, og nå var hun på 17. Mai-feiring med sin nye Tindertype og barnet var allerede introdusert for han. Jeg bare tenkte at dette gikk veldig fort 🤔

Jeg vet tilfeldigvis hvem hennes kjæreste er, men jeg kjenner han ikke, og han bor ikke i samme landsdel som hun engang.

Tenker bare på den lille jenta...

Anonymkode: b4e39...110

• Liker 4
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan lett gå godt også, tror ikke du trenger tenke for mye på dette

Anonymkode: 5bfe3...895

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det var jo en ekstremt rask introduksjon for barnet, det fremstår jo ikke bra i det hele tatt. Utover det så er det jo vanskelig å si noe om saken. For alt vi vet så kjente barnet denne mannen fra før 🤷‍♀️

Anonymkode: 7754d...9ad

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det var jo en ekstremt rask introduksjon for barnet, det fremstår jo ikke bra i det hele tatt. Utover det så er det jo vanskelig å si noe om saken. For alt vi vet så kjente barnet denne mannen fra før 🤷‍♀️

Anonymkode: 7754d...9ad

De har nok møttes før 17 mai feiringen i Oslo, men syntes bare det var rask introdusering når hun sier til reporteren at forholdet er veldig ferskt og at de nettopp har begynt å kalle seg kjærester.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun sa selv at det var veldig ferskt, og at de kun hadde kjent hverandre et par mnd.

Det første jeg tenker da er at det er ett år siden det ble slutt med barnefar, og nå var hun på 17. Mai-feiring med sin nye Tindertype og barnet var allerede introdusert for han. Jeg bare tenkte at dette gikk veldig fort 🤔

Jeg vet tilfeldigvis hvem hennes kjæreste er, men jeg kjenner han ikke, og han bor ikke i samme landsdel som hun engang.

Hvorfor behøver du å bry deg med dette da? 

Er datteren hennes i fare, må du sende bekymringsmelding til barnevernet. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det får vel være opp til dem, tenker jeg.

Anonymkode: d790c...494

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
tirben skrev (5 minutter siden):

Jeg er ikke tilhenger av at barn skal introduseres med en gang i nytt forhold, derfor kommenterer jeg det.

Ts

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
tirben skrev (6 minutter siden):

Det handler jo mye om tilknytning, hvis mor introduserer nye menn - som kanskje forsvinner etter kort tid. Ustabilitet for barnet. Derfor er det lurt å vente i lang tid, før man vet at forholdet vil vare.

Det trenger ikke å bety at mor har dårlig omsorgsevne. Tror ikke dette er en BV sak, men usunt er det.

Anonymkode: 1759a...ce9

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke tilhenger av at barn skal introduseres med en gang i nytt forhold, derfor kommenterer jeg det.

Ts

Men hva kan du gjøre med det? Hvorfor bry deg med hva en random person gjør? Hadde det vært en I familien eller kretsen din, kunne jeg til nød forstått det. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
tirben skrev (Akkurat nå):

Men hva kan du gjøre med det? Hvorfor bry deg med hva en random person gjør? Hadde det vært en I familien eller kretsen din, kunne jeg til nød forstått det. 

Jeg bare lufter tanken om hva jeg synes om å introdusere ny kjæreste til barn veldig kjapt.

Dette er jo et "Barn og Familie" forum og da er det jo her man kan skrive om slike tema.

Ts

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

De har nok møttes før 17 mai feiringen i Oslo, men syntes bare det var rask introdusering når hun sier til reporteren at forholdet er veldig ferskt og at de nettopp har begynt å kalle seg kjærester.

Ts

Selv om det offisielle forholdet er ferskt kan de ha kjent hverandre lenger enn andre vet?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Blod skrev (1 minutt siden):

Selv om det offisielle forholdet er ferskt kan de ha kjent hverandre lenger enn andre vet?

Hun sa at de hadde kjent hverandre et par måneder.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er dette?

Anonymkode: 45e12...ad6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem er dette?

Jeg ønsker ikke å henge henne ut her inne.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Du bør ikke tenke så mye på hva andre driver med.

Anonymkode: e8625...bfd

• Liker 3
Skrevet

Og hvorfor er dette noe å bry seg om?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ønsker ikke å henge henne ut her inne.

Ts

Men å lage en tråd om det, det gjør du ?

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet sammen med min mann etter to måneder. Mitt barn var fem. Vært sammen i 27 år nå, de har fortsatt tette bånd og det har alle brødrene også. Han som «ble med inn» i forholdet og de som kom. Jaggu glad folk ikke kunne «mene noe» på nett den gang. 

Anonymkode: a4468...988

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner bekymringen til TS, for jeg har sett hvor utrygge barn blir av at det stadig kommer og går kjærester. Jeg har en i familien som bytter kjæreste en gang i året, og hun introduserer alle sammen for barna sine. Altså, når vi feirer jul sammen med en fyr, men påske sammen med en annen så er noe galt. Det er virkelig ikke normalt. Barna rekker jo nesten ikke lære seg disse mennenes navn før de forsvinner.

Anonymkode: b672a...afd

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem er dette?

Jeg leste også denne "saken" på nettavisen. Marianne Jemtegård. Aldri hørt om henne før idag. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...