Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bpa er veldig avhengig av hvem du jobber for og hvilke behov de har. Arbeidstidene varierer etter hvilke behov den som har bpa har.

Anonymkode: 55daa...e7f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å jobbe som BPA. Føler ikke at det egentlig er jobb, jeg får liksom bare betalt for å henge med en venn hele dagen. Har jobbet for flere og det har aldri vært noen problemer. Har alltid opplevd det som enkelt å kommunisere med arbeidsleder. Firmaet jeg jobber i bruker Tamigo og der er det veldig enkelt å bytte vakter, søker om ferie og alle sånne ting. Synes faktisk alt fungerer bedre enn i den kontorjobben jeg hadde før jeg begynte som BPA. Er en grunn til at jeg har blitt i dette yrket gjennom nesten femten år. :) 

Anonymkode: cb90e...551

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Men du blir som en venn for dem? Hva om hun blir forelsket i meg? Kanskje lurt å ha på kontrakt at dette er profesjonelt arbeid? Tamigo kjenner jeg godt til. Var jo masse som jeg likte, men noe jeg ikke kan som å sminke. 

Anonymkode: 359cb...3d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men du blir som en venn for dem? Hva om hun blir forelsket i meg? Kanskje lurt å ha på kontrakt at dette er profesjonelt arbeid? Tamigo kjenner jeg godt til. Var jo masse som jeg likte, men noe jeg ikke kan som å sminke. 

Selvfølgelig har du vanlig arbeidskontrakt. :) Du kommer til å få opplæring i alle oppgaver, også hvordan sminke noen. 

Anonymkode: cb90e...551

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 21.45):

Hvordan er det å jobbe som BPA? Hvordan blir arbeidstidene? 

https://www.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=257215341&fbclid=IwAR3GIP_2Y6EKOxGrmumfLIHKLFXndF5M1F6Z7kQUpNe6ld2t-VyBJiU00jQ

Kommer helt ann på brukeren og behov. Jeg hadde en bruker med veldig mange helseutfordringer og ikke den letteste personligheten å omgås i lengden så for meg ble det tungt i lengden. Men finner du rett person kan det være en fin jobb. Jeg tjente 184kr timen uten tillegg,jobbet jeg natt fikk jeg 68kr i tillegg hvis jeg husker riktig.

Anonymkode: 1f012...319

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 22.07):

Kommer helt ann på brukeren og behov. Jeg hadde en bruker med veldig mange helseutfordringer og ikke den letteste personligheten å omgås i lengden så for meg ble det tungt i lengden. Men finner du rett person kan det være en fin jobb. Jeg tjente 184kr timen uten tillegg,jobbet jeg natt fikk jeg 68kr i tillegg hvis jeg husker riktig.

Det var lite, er jo ofte ugunstig arbeidstid? Ja tenk om jeg får en som skal herske med meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2022 den 8.57):

Det var lite, er jo ofte ugunstig arbeidstid? Ja tenk om jeg får en som skal herske med meg. 

Det varierer, vi hadde det sånn at man enten jobbet fast tidlig skift, kveldsskift eller nattskift, andre har det helt annerledes så kommer helt ann på behov til brukeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...