AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Hei. Jeg har en kollega som har jobbet på samme arbeidplass i minst 20 år. Hun er godt kjent og har laget trygge rammer for seg selv i løpet av de årene. Vi har en kjempe kjip dagligleder, som rett og slett ser ned på oss og behandler oss dårlig. Den siste tiden har ting på arbeidsplassen vært mye bedre fordi dagligleder har rett og slett skjerpet seg så miljøet har blitt veldig godt. Vi har fått ny kollega og arbeidssituasjonen er stabil og alle har det bra. Min nye kollega og jeg trives veldig godt. Vi prøver å hele tiden være oss 3 sammen da vi er 3 som jobber tett på hverandre. Men dette finner ikke vår kollega seg i. Hun nekter å bli kjent med hu ny, vil kun ha meg for seg selv. Er jeg med ny kollega klager hun til sjefen og sier masse usant for at vi skal få kjeft eller skape dårlig miljø. Jeg er sikkelig sliten av å hele tiden ha tung miljø på jobb fordi denne kollegaen ikke vil jobbe med alle. Skal sies at hun aldri har likt nr 3 på jobb og de gjentatte ganger har slitet med å få tak i nr 3. Anonymkode: f499e...fe3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå