AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Opplever du noen forskjell i hva du ser etter i menn/kvinner? Trenger man både det maskuline og det feminine? Anonymkode: 86f82...c01
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Egentlig ikke. Jeg liker litt feminine menn, og litt androgyne damer. Anonymkode: b53e0...d47
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 Liker slanke, androgyne damer og maskuline menn, gjerne med skjegg. Jeg liker andre typer damer også, men blir litt ekstra begeistret når maskuline og feminine trekk møtes i skjønn harmoni😄 Dette gjelder ikke for menn merkelig nok. Aner ikke hvorfor det er slik. Anonymkode: a1e38...2be
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #4 Skrevet 20. mai 2022 Jeg foretrekker veldig maskuline menn og veldig feminine kvinner, sånn visuelt sett og umiddelbar attraksjon. Jeg er også glad i store kropper, muskulære armer og sterke kropper på menn, myke, runde former på damer. Det viktigste er dog at de er av en dominant type, selvtillit, selvsikkerhet og folk som vet hva de vil og hva de ønsker, har vi den rette kjemien her er kjønn og utseendet helt irelevant. Anonymkode: fd909...dfa
Majer Skrevet 20. mai 2022 #5 Skrevet 20. mai 2022 Nå er det vel strengt tatt det som er skillet mellom bifil og panfil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå