AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Altså, jeg er ingen nazi-hygienefreak, men jeg synes det er ekkelt av samboer ikke tørker seg etter å ha tisset, og ei heller vasket hendene. Jeg lærer ungene mine å vaske hender etter toalettbesøk, selvsagt - og så flytter vi inn med en far og en sønn der håndvask ikke forekommer. Begge to går rett ut av do etter å ha dratt ned.. Samboer tørker seg heller ikke, bare rister. Noe som medfører at når vi kommer inn i senga å skal kose, kjenner jeg at det henger dråper på tissen 🤨 Jeg gidder ikke å innta noe oppdragerrolle overfor min samboer, men det må da være greit å si fra om sånt? Eller blir jeg "oppdrager" da? Er jeg for prippen? Har gått for lenge med egne tanker litt for lenge nå, er redd jeg blir for opphengt i ting.. Og trenger noen synspunkt. På forhånd takk Anonymkode: 4a7a4...6b5 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Du burde ikke flytta sammen med ham? Anonymkode: 26a6b...618 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 Han er en potensiell smittespreder. Du må si ifra. Anonymkode: 2765f...a36 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 Si i fra, selvsagt! Kommer han ut fra do uten at du har hørt vasken, sier du "glemte du å vaske hendene?". Det samme med ungen. Anonymkode: 4653e...f56 6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #5 Skrevet 17. mai 2022 Men æsj. Ja det er lov å si at du ønsker at han tørker etter toalettbesøk. Å at han ikke vasker hendene 🤮 gris Anonymkode: 23396...d69 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #6 Skrevet 17. mai 2022 Det der tolerere jeg ikke. Alle her i huset som ikke vasker og tørker seg etter dobesøk, blir ropt ut og sendt tilbake på badet! Anonymkode: 0d3ca...41f 6 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #7 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Du burde ikke flytta sammen med ham? Anonymkode: 26a6b...618 Har fortsatt leiligheten min,leier ut møblert. Så det er ikke all verdens arbeid å gjøre om på ting. Ganske sikker på at han var mer påpasselig med dette i starten, men nå er han tydeligvis helt "avslappet" ift dette. Ting dukker jo opp etterhvert... Ts. Anonymkode: 4a7a4...6b5 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #8 Skrevet 17. mai 2022 Min kjæreste satt når han pisset det første året vi var sammen, og tørket tuppen av pikken etterpå. Nå er det stående pissing med åpen dør og bare litt risting og så boxeren på meg engang slik at det er våte flekker på stoffet🤢 Har spurt han hvorfor han ikke sitter lengre og ikke tørker skikkelig, men får da bare et surt ansiktsuttrykk til svar. Anonymkode: 98008...c91 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #9 Skrevet 17. mai 2022 Litt redd for å svare nesten, men jeg har adhd, noe som gjør at jeg er svært ukonsentrert, vasker vanligvis hendene, men noe så enkelt som å plages med å kneppe buksa kan gjøre at jeg rett å slett glemmer det. Kjæresten hører når jeg glemmer det, og sier bare du må vaske henda, så fortumler jeg meg tilbake. Det er jo ikke verre enn å si fra tenker jeg da Anonymkode: 67fd9...c95 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #10 Skrevet 17. mai 2022 Du tar den vel ikke i munnen dryppende av urin vel? Be han vaske den før han legger seg, hvis ikke nekter du å suge han. Anonymkode: 4b96c...ac5 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #11 Skrevet 17. mai 2022 En kjæreste som ikke vasket og tørket seg etter dobesøk hadde vært dumpegrunn 😱😱😱 Anonymkode: 92093...39d 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #12 Skrevet 18. mai 2022 Sånn var min eks og. Hater den lukta av urin på pikk og boxer Anonymkode: 2690b...7b2 2
Diskusjon69 Skrevet 18. mai 2022 #13 Skrevet 18. mai 2022 (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Altså, jeg er ingen nazi-hygienefreak, men jeg synes det er ekkelt av samboer ikke tørker seg etter å ha tisset, og ei heller vasket hendene. Jeg lærer ungene mine å vaske hender etter toalettbesøk, selvsagt - og så flytter vi inn med en far og en sønn der håndvask ikke forekommer. Begge to går rett ut av do etter å ha dratt ned.. Samboer tørker seg heller ikke, bare rister. Noe som medfører at når vi kommer inn i senga å skal kose, kjenner jeg at det henger dråper på tissen 🤨 Jeg gidder ikke å innta noe oppdragerrolle overfor min samboer, men det må da være greit å si fra om sånt? Eller blir jeg "oppdrager" da? Er jeg for prippen? Har gått for lenge med egne tanker litt for lenge nå, er redd jeg blir for opphengt i ting.. Og trenger noen synspunkt. På forhånd takk Anonymkode: 4a7a4...6b5 Jeg er selv mann og kjenner godt til dette problemet blant mine venner, selv setter jeg hygiene ganske høyt og mange av de gjør ikke. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kjeftet på dem når jeg har hatt en fest, en pisset sågar på gulvet, tok håndkleet og tørket det med/lot det ligge der på varme fliser og vasket ikke hendene da en gang.. Ikke hadde han drukket særlig mye heller. Mitt råd er å ta det opp så fort som mulig, si du synes det er ekkelt når han dasker tissepølsa si borti deg i sengen, si det er bakterier du ikke ønsker du eller barna skal få i dere osv, spesielt etter nummer 2, vær gjerne litt bestemt, en mann skal tåle å høre sånt, så lenge du ikke blir ufin. Endret 18. mai 2022 av Fridiskusjon.no 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #14 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du tar den vel ikke i munnen dryppende av urin vel? Be han vaske den før han legger seg, hvis ikke nekter du å suge han. Anonymkode: 4b96c...ac5 Nei 🤮 Kun etter dusjing, selvsagt. Ts. Anonymkode: 4a7a4...6b5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #15 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Min kjæreste satt når han pisset det første året vi var sammen, og tørket tuppen av pikken etterpå. Nå er det stående pissing med åpen dør og bare litt risting og så boxeren på meg engang slik at det er våte flekker på stoffet🤢 Har spurt han hvorfor han ikke sitter lengre og ikke tørker skikkelig, men får da bare et surt ansiktsuttrykk til svar. Anonymkode: 98008...c91 Æsj, finnes flere slike altså. Spent på hvordan min kommer til å reagere 😝 Ts. Anonymkode: 4a7a4...6b5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #16 Skrevet 18. mai 2022 Skjønner meg ikke på mannfolk som bare rister. Det kommer alltid en dråpe eller to etter man er ferdig, og den går da rett i boxershortsen. Urin lukter ikke nydelig akkurat. Håndvask er obligatorisk selvfølgelig... Har hatt vanen til å tørke med papir helt fra jeg var liten, og håndvask lærte jeg i barnehagen. Anonymkode: a0f90...de0 1
Sisu Skrevet 18. mai 2022 #17 Skrevet 18. mai 2022 Det er dritekkelt, og utrolig merkelig at en del menn faktisk tror det er innafor. Jeg er ganske konfliktsky, men hadde nok sagt i fra ganske kraftig... Og det hadde faktisk vært dumpegrunn om det ikke ble tatt tak i. Er ikke hysterisk opptatt av hygiene, men noe så enkelt må faktisk være på plass 😅 1
Diskusjon69 Skrevet 18. mai 2022 #18 Skrevet 18. mai 2022 1 hour ago, Sisu said: Det er dritekkelt, og utrolig merkelig at en del menn faktisk tror det er innafor. Jeg er ganske konfliktsky, men hadde nok sagt i fra ganske kraftig... Og det hadde faktisk vært dumpegrunn om det ikke ble tatt tak i. Er ikke hysterisk opptatt av hygiene, men noe så enkelt må faktisk være på plass 😅 Jeg har ingen tall på det, men jeg til tro majoriteten av mannfolk dropper håndvask/tørker den ikke, spesielt når de tror ingen ser dem / merker det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå