AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #21 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Full maur-invasjon på hele kjøkkenet. Inni alle skaper, oppvaskmaskinen og benkeplaten var helt svart. Fant en maur her og der dagene før, men over natta var det plutselig maur over hele kjøkkenet, så ekkelt! Anonymkode: 74d27...f21 Dette har jeg og opplevd. Begynte i oppvaskemaskin og opp av sluket på vaskerommet, og utviklet seg til å krype opp over alt. Helt forferdelig! Heldigvis inngikk jeg en avtale med et skadedyrfirma som inkluderte ubegrenset med besøk, utlegg av gift og spraying av grunnmuren. Til slutt fant vi en diger maurtur utenfor grensen vår. Den satt vi regelrett fyr på. Da ble det slutt på maurene. Anonymkode: 4dd16...d06 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #22 Skrevet 19. mai 2022 Brann i leiligheten under. Alt gikk heldigvis bra med alle personer (det skjedde i 22-tiden på kvelden, en time senere hadde vi nok alle lagt oss), men vi måtte flytte ut i over 2 måneder. Og da vi kom tilbake fikk vi ikke internett på mange uker. Dette var før smarttelefoner, så det var veldig slitsomt å ikke kunne bruke nettbank f. eks. Anonymkode: b0eee...cd4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #23 Skrevet 19. mai 2022 Virket som de forrige eierne gjorde alt selv og ikke hadde heeelt riktig kompetanse til det... så vær gang man ønsket å pusse opp eller endre en enkel ting, så fant man ut av et eller annet tull, så det ble mye dyrere enn planlagt fordi all jobben de hadde gjort før var gjort halvveis. Sånn som at man ønsket å legge nytt gulv, også tar man opp det gamle gulvet også var det kommet fukt under, fordi de forrige eierne hadde brukt feilmaterialer under når de la det forrige gulvet.🙄 Anonymkode: c95ee...eca
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #24 Skrevet 19. mai 2022 Jeg vil anbefale å kjøpe nybygg når man skal kjøpe bolig. Dyrt, men det ser ut som det raskt kan bli dyrt å kjøpe et hus som er 30-40 år gammelt også😱 Anonymkode: 6569d...0cf
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #25 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg vil anbefale å kjøpe nybygg når man skal kjøpe bolig. Dyrt, men det ser ut som det raskt kan bli dyrt å kjøpe et hus som er 30-40 år gammelt også😱 Anonymkode: 6569d...0cf Kan være skikkelig uheldig med nybygg og utbygger og. Har selv opplevd å kjøpe leilighet med mange, og til dels alvorlige feil. Utbygger brukte 4 år på å rette manglene, og fortsatt er ikke alt ordnet. Vi måtte til slutt engasjer advokat. Anonymkode: 4dd16...d06 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #26 Skrevet 20. mai 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Kan være skikkelig uheldig med nybygg og utbygger og. Har selv opplevd å kjøpe leilighet med mange, og til dels alvorlige feil. Utbygger brukte 4 år på å rette manglene, og fortsatt er ikke alt ordnet. Vi måtte til slutt engasjer advokat. Anonymkode: 4dd16...d06 Har også dårlig erfaring med å kjøpe nybygg. Føler meg helt ærlig tryggere på å kjøpe en eldre bolig, for da forventer jeg at ikke alt er etter boka. Vi måtte for eksempel rydde opp i farfars hjemmesnekring og "rørlegger"arbeid fra 60-tallet, men på den tida var det både normalt og innafor å fikse ting selv, og da er ikke overraskelsen like stor når noe dukker opp. Anonymkode: 15be8...ca9 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #27 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan være skikkelig uheldig med nybygg og utbygger og. Har selv opplevd å kjøpe leilighet med mange, og til dels alvorlige feil. Utbygger brukte 4 år på å rette manglene, og fortsatt er ikke alt ordnet. Vi måtte til slutt engasjer advokat. Anonymkode: 4dd16...d06 Uff, ja det er ille. Kjøpte dere etter at huset var satt opp eller hadde dere mulighet til å delta i byggeprosessen og se boligen etter som den ble ført opp? Anonymkode: 6569d...0cf
Rowan Skrevet 21. mai 2022 #28 Skrevet 21. mai 2022 En venninne våknet av at rommet var blitt fylt med flyvemaur. 😱 Det var helt svart av maur...!! Det var visst et bol i veggene eller en lignende plass og så kom de seg inn i rommet gjennom sprekker. Jeg hadde dødd... 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #29 Skrevet 21. mai 2022 At barndomshjemmet mitt brant ned da jeg var 15 år.. Anonymkode: b34cf...f16 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #30 Skrevet 21. mai 2022 At kommunen flyttet en støyende fylkesvei slik at den ble liggende 10 meter fra husveggen vår 😡🤬 Anonymkode: 5e43b...c73 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #31 Skrevet 21. mai 2022 Rowan skrev (4 minutter siden): En venninne våknet av at rommet var blitt fylt med flyvemaur. 😱 Det var helt svart av maur...!! Det var visst et bol i veggene eller en lignende plass og så kom de seg inn i rommet gjennom sprekker. Jeg hadde dødd... Da hadde jeg faktisk begynt å gråte!😨 Anonymkode: 254ea...657 1
Rowan Skrevet 21. mai 2022 #32 Skrevet 21. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da hadde jeg faktisk begynt å gråte!😨 Anonymkode: 254ea...657 Jeg følte for å gråte da hun fortalte det! 😨 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå