Gå til innhold

Forandringer på kroppen under graviditet?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en jente som er gravid. har bestemt meg for abort.

jeg er i ca 4 uke og lurer på om hvor mange uker det må gå for å se forandringer på kroppemn... som f.eks magen, vekten. osv. er det veldig tidlig. og hvos dette skjer tidlig, går dette bort etter aborten? Kan graviditet også forårsake vannannsamligner i kroppen.

føler at magen min er så mye anderledes enn før. er det bare jeg som tror det psykisk.. eller kan det være mulig etter så kort tid?

takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fullt mulig etter så kort tid. Du må huske på at kroppen din er full av hormoner som "leker" seg. Det vil forsvinne etter aborten, men det er ikke sikkert at det skjer med en gang, kroppen din må få tid til å normalstille seg igjen først.

Til slutt vil jeg bare spørre om abort er eneste løsning? Jeg mener ikke å være frekk eller slem eller hjerterå eller noe, bare lurer. Synes det er så trist når noen er i en slik situasjon at en ikke kan beholde en baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motorrypa

klart at kroppen din forandrer seg, men du vil ikke se noen fysiske forandringer før rundt uke 12. så du har enda en stund igjen før det vill sees.

det første jeg merket var at brystvortene ble stive veldig lett. og nesten konstant. rundt uke 5.

var veldig mye trøtt. eller så var det ikke mulig å se noe før i tredje måned. så mye av det du opplever er nok psykisk.

men det er klart at du har mye hormoner i kroppen åsså er det jo veldig individuelt fra person til person hva man merker og hvor tidlig.

men det meste vil vel forsvinne en stund etter aborten

hilsen motorrypa 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...