Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på andre date i helga. Jeg ser at daten er på Tinder enda, endrer profil osv. Vil likevel gjerne møtes. Vil egentlig helst kutte ut fyren og finne noen som er mer interessert. Gjør dere det?

Anonymkode: 7593c...4a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke sletta profilen etter TO dater, nei. Hva skal jeg da gjøre? Sette opp en ny profil hvis det ikke fungerer? Hver gang? Gå igjennom de samme profilene jeg allerede har avvist? Det er umulig å vite hvor noe bærer etter så kort tid. 

Hvis du er så sensitiv, så er nok ikke Tinder noe for deg. 

Anonymkode: 9be26...4e5

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg fikk høre det på første daten en gang😅 ble helt paff! Selvfølgelig sletter jeg ikke Tinder med en gang. Og jeg hadde heller ikke slettet profilen etter to dater. Etter to måneder kanskje.. det kunne jeg vurdert.. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok blitt litt skremt av deg og ditt kontroll behov kun etter 2 date 

Anonymkode: c10fa...010

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg var på andre date i helga. Jeg ser at daten er på Tinder enda, endrer profil osv. Vil likevel gjerne møtes. Vil egentlig helst kutte ut fyren og finne noen som er mer interessert. Gjør dere det?

Dere har vel ingen forpliktelse etter to dater. En har vel strengt tatt ingen forpliktelse og kan ikke forvente noe før en har tatt praten og avklart ting. 

Jeg synes du kanskje forventer litt mye så tidlig i bekjentskapet.

Anonymkode: 3aa9a...c40

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at du tenker slik. Bra å være litt skeptisk, men det er såpass tidlig mellom dere at det er en stor sannsynlighet for at det ikke klaffer og han må fortsette jakten. Samtidig kan man jo si, at om han ble betatt nok av deg, ville han ikke ha behov for fokusere på andre der ute. 
Fortsett å date han, men vern om deg selv og dine følelser. Trenger ikke hoppe med begge bena inn i det, før du kjenner at han er dedikert nok for deg til å føle deg trygg

Anonymkode: 98e2e...b56

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

2 dater er ikke nok til å vite om man har møtt den rette enda og er ingen grunn til å slette Tinder.

Du har heller ikke slettet profilen din enda, så hva om han tenker det samme som deg?

Anonymkode: fa7e9...90b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke så smart da. I den fasen hvor man dater samme flere ganger, men fortsatt er på tinder bør man ikke legge til nye bilder eller endre teksten. 

Anonymkode: 96021...c73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å ta det opp som et tema, uten å gå helt i strupen på ham. Ta opp sånt så tidlig som mulig, før du blir følelsesmessig engasjert. 

Anonymkode: dfb87...818

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt, jeg. Hadde ikke godtatt at en fyr fortsatte med det etter et par - tre treff. Snakk med ham, forklar hvordan du tenker

Anonymkode: cf526...19a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fortsatt på tinder. Har datet en i 2 måneder. Men jeg treffer ingen andre. La det gå litt tid, og så spør han? 

Anonymkode: 741a4...063

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Regel nr 1. 

Ingen sex uten å bli kjærester først.  

Og da er jo Tinder overflødig.  Skjønner meg ikke på damer som legger seg ned eller investerer i menn som holder døra oppe for andre. 

Anonymkode: 413e9...5c3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke slettet profilen etter to dater for oddsen er meget høy for at jeg må lage ny profil igjen og igjen og det gidder jeg ikke. Men jeg hadde ikke drevet å oppdatert profilen hvis jeg hadde møtt noen to ganger og var interessert, det sender et dårlig signal og hadde droppet noen som gjorde det. 

Anonymkode: 744e2...2cc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Han er ikke så smart da. I den fasen hvor man dater samme flere ganger, men fortsatt er på tinder bør man ikke legge til nye bilder eller endre teksten. 

Anonymkode: 96021...c73

De skal pule litt med hverandre før de går videre hver for seg. Det er Tinder. Pule-appen.

Anonymkode: a70f1...6d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sååå... det betyr at du er på Tinder enda også?

Dobbeltmoral. 

Anonymkode: dbaf5...e35

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hadde nok blitt litt skremt av deg og ditt kontroll behov kun etter 2 date 

Anonymkode: c10fa...010

Tenk deg hvordan dette behovet blir i et eventuelt forhold. SKREKK Å GRU

Anonymkode: 53088...327

AnonymBruker
Skrevet

Fikk nettopp vite at han jeg har datet i tre måneder fortsatt er på Tinder. Vi er fortsatt i "startfasen", men ble skuffet. Selv har jeg slettet Tinder, det vet han. Har selv sagt at han ikke er aktiv på Tinder etter at han møtte meg. At han ikke liker dobbeltspill. Vet med 100% sikkerhet at han ikke møter noen andre, så er ikke bekymret for det.

Poenget mitt er at Tinder er litt som et spill. Og at man gjerne er innom bare for å titte. Meningsløst tidsfordriv.  Var sånn selv, derfor jeg slettet det.

Anonymkode: ca7c6...0a4

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk nettopp vite at han jeg har datet i tre måneder fortsatt er på Tinder. Vi er fortsatt i "startfasen", men ble skuffet. Selv har jeg slettet Tinder, det vet han. Har selv sagt at han ikke er aktiv på Tinder etter at han møtte meg. At han ikke liker dobbeltspill. Vet med 100% sikkerhet at han ikke møter noen andre, så er ikke bekymret for det.

Poenget mitt er at Tinder er litt som et spill. Og at man gjerne er innom bare for å titte. Meningsløst tidsfordriv.  Var sånn selv, derfor jeg slettet det.

Anonymkode: ca7c6...0a4

Litt av et signal å sende til deg. Han er på Tinder etter tre måneder. Om han er seriøs med deg, så lar han deg vite og stopper sitt "meningsløse tidsfordriv" som inkluderer andre damer som er på sjekkeren

Anonymkode: 98e2e...b56

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 19.50):

Tenker du å gå til alters allerede til helga?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir det mer enn 2 dater før jeg fjerner profilen min ja... Men om man fortsatt er der etter 3 mnd med dating så er man ikke seriøs. Hvis man ikke bare har glemt å sette den inaktiv eller noe da.

Anonymkode: dfe1e...32c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...