AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Jeg bor i Halden og daten i Drammen. Vi ble derfor enig om å møtes "på midten". Like før daten sier han: "ordner du hotell"? Jeg gjorde det, og endte med å betale for begge. Han vil gjerne fortsette datingen, jeg er i tvil. Hvordan tolker dere dette? Anonymkode: 64a24...81f
Sessan_ Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Enkelt. Neste gang dere skal treffes «på midten», så sier du bare «fikser du hotell denne gangen?» Hvis han gjør det så er dere skuls. Hvis han begynner å diskutere, så vet du hvor du har han. 31 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bor i Halden og daten i Drammen. Vi ble derfor enig om å møtes "på midten". Like før daten sier han: "ordner du hotell"? Jeg gjorde det, og endte med å betale for begge. Han vil gjerne fortsette datingen, jeg er i tvil. Hvordan tolker dere dette? Anonymkode: 64a24...81f Hvis jeg eller mine venner feks sier "ordner du hotell" mener vi det som at vedkommende da bestiller det, men at alle/den andre så klart er med å betale. Synes dette var rart av daten din. Anonymkode: dbdb0...f93 12 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 Hvis han ikke tar initiativ til å ordne og betale hotell neste gang ville jeg nok ha droppet det. Det finnes mange nok rause menn der ute. Anonymkode: 808b7...c30 8 1
FruR Skrevet 17. mai 2022 #5 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis jeg eller mine venner feks sier "ordner du hotell" mener vi det som at vedkommende da bestiller det, men at alle/den andre så klart er med å betale. Synes dette var rart av daten din. Anonymkode: dbdb0...f93 Hvis han sier at du skal bestille hotell så bør han vipse deg minst halvparten av kostnaden . Mange steder kan du reservere og betale på hotellet også 5
Daria Skrevet 17. mai 2022 #6 Skrevet 17. mai 2022 Har du opplyst ham om pris og hvordan han kan betale tilbake og eventuelt fått noen respons på det, eller bare venter du på at han skal ta det opp? Kommunikasjon er alltid en god ting... 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #7 Skrevet 17. mai 2022 Oi. Kjempe frekt. Han burde i samme setning forsikret om at han vippset tilbake. Nesten så jeg ikke kan tro det. Men hey. Jeg hadde jo en kjæreste som var millionær men lot meg betale alt, og jeg var på AAP. Fant ut av det da jeg skulle hjelpe han med skattekortet 😆😆😆 Han forklarte da sin sparsommelighet med at dette var oppsparte resverte midler til boligkjøp i fremtiden. Dropp han eksklusive hotell daten der. Eller er han en slags luksus gigilo? Husk kondom. Anonymkode: f3b56...122 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #8 Skrevet 17. mai 2022 Hvordan var fordelingen av kostnadene resten av kvelden? Var dere ute og spiste, i så fall hvordan ble den regninga gjort opp? Anonymkode: a5fd9...175
anonymbruker2312 Skrevet 17. mai 2022 #9 Skrevet 17. mai 2022 Hadde selv en fyr som sa det som jeg holdte på med. Jeg fikset, betalte og vi dro på hotellet. Dagene etter oppholdet fikk jeg ikke vippset halvparten fra han. Jeg måtte be han om det, og det verste var at han var nølende til det også! Jeg måtte si det to ganger før han endelig vippset meg halvparten av pengene tilbake. Er ikke rart jeg ditchet han etter det:) 4
AnonymBruker 42 Skrevet 17. mai 2022 #10 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan tolker dere dette? Tolke hva? At du ikke vil fortsette, men har lyst på pengene for "hotell-daten"? Eller at han var "gjerrig" fordi dere ikke delte på regningen der og da? Om sistnevnte så er det jo ganske sært å plutselig gå "hollandsk" i lobbyen Hva er det jeg skal "tolke" her??? 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #11 Skrevet 17. mai 2022 Uff, den følelsen. Gidder ikke betale for kuk så jeg hadde sendt et vippskrav bare for å teste om han betalte. Da finner en kjapt ut hvilken type dette er. Anonymkode: 8d4d1...67d 1 2
Aurora Cornelia Skrevet 17. mai 2022 #12 Skrevet 17. mai 2022 (endret) Hadde jeg måttet be en mann om det hadde løpet vært kjørt uansett. Endret 17. mai 2022 av Aurora Cornelia 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #13 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Uff, den følelsen. Gidder ikke betale for kuk så jeg hadde sendt et vippskrav bare for å teste om han betalte. Da finner en kjapt ut hvilken type dette er. Anonymkode: 8d4d1...67d Hehe, ja. Altså, jeg hadde jo bare tolket det som støttekontakt-opplegg, jeg. Anonymkode: 49d21...6b5 4
AnonymBruker 42 Skrevet 17. mai 2022 #14 Skrevet 17. mai 2022 Aurora Cornelia skrev (1 minutt siden): Pengene spiller ingen rolle, men vil gjerne ha en fyr som behandler meg like godt som vennene mine. Hadde ikke falt dem inn å gjøre noe sånt, og ikke meg heller. Om han ikke gjør det på eget initiativ er løpet kjørt uansett, ville ikke bedt om det. Gjøre hva da? Mulig jeg er treig, men jeg forstår ikke hva som er "problemet", om det er ett ...
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #15 Skrevet 17. mai 2022 Lol. Jeg lot bare daten min betale selv for hotell når vi skulle møtes i midten. Mannen betaler. Anonymkode: ed326...7f9 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #16 Skrevet 17. mai 2022 Dette har nok mange menn opplevd mange ganger. Å betale for date som ikke har ledet videre. Jeg synes uansett det er frekt av han å be deg bestille og ikke bidra med betaling. Om dere treffes igjen, så fikser han neste hotellbetaling. Om ikke du vil se han igjen, så må du glemme det, evt skrive at du ikke har mottatt vips for hans del av regningen (avenging av hva hotellet kostet). Jeg hadde ikke giddet å be om 500kr, men nærmere 1000 lappen, synes jeg du kan purre på han. Anonymkode: 034c4...aff 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #17 Skrevet 18. mai 2022 Jeg skjønner ikke helt HI? Tviler du pga dette med delingen, eller tviler du på fyren på generell basis? Hvis du ønsker å date ham videre, så har du jo sjansen til å jevne det ut, og finne ut hva slags holdning han har. Velger du å avslutte, så må du jo enten anse pengene som brukt, eller forsøke deg med et krav. Anonymkode: 0bd8b...913 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #18 Skrevet 18. mai 2022 Beeblebrox skrev (13 timer siden): Gjøre hva da? Mulig jeg er treig, men jeg forstår ikke hva som er "problemet", om det er ett ... Problemet her er at han ikke har spurt hva det kom på og tilbudt seg å vippse sin del av det. Noe som er helt normal folkeskikk i alle settinger. TS: om det ikke er utelukket å møte han igjen av andre grunner så kan du gi han sjansen til å rydde opp ved at han betaler neste gang. Ikke at jeg skjønner hvorfor dere bruker penger på hotell, det er bare 2 timer å kjøre fra Halden til Drammen. Anonymkode: 53218...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #19 Skrevet 18. mai 2022 Viss han tar initiativ å møtes igjen. Se om han « ordner» denne gangen, eller om han spør deg igjen. Jeg hadde ikke ordnet en gang til, om han ikke vippset halvparten av forrige. Anonymkode: 1cf16...28a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #20 Skrevet 18. mai 2022 For en dåsemikkel! Hva slags mann ber dama betale for hotell?? Jeg gremmes ! Anonymkode: 116c7...673 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå