AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Jeg har vært på tur i dag og akkurat kommet hjem og ser jeg har mistet alt av mobildata på mobilen. Hadde dekning. Før jeg dro ut, men nå har jeg null signal. Telenor er selvfølgelig stengt. Gjelder IPhone 13. Slått av og på mobilen, og nullstilt nettverksinnstillinger. Anonymkode: 854c2...3d7
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har vært på tur i dag og akkurat kommet hjem og ser jeg har mistet alt av mobildata på mobilen. Hadde dekning. Før jeg dro ut, men nå har jeg null signal. Telenor er selvfølgelig stengt. Gjelder IPhone 13. Slått av og på mobilen, og nullstilt nettverksinnstillinger. Anonymkode: 854c2...3d7 https://www.telenor.no/driftsmeldinger/ Anonymkode: 48996...084
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 Det har ikke stått noe om det på driftstatus, men jeg har hatt E i nesten hele dag og vanligvis har jeg 4g. Noen ganger har jeg ikke hatt E engang. Veldig irriterende. Anonymkode: 30b03...a47
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har ikke stått noe om det på driftstatus, men jeg har hatt E i nesten hele dag og vanligvis har jeg 4g. Noen ganger har jeg ikke hatt E engang. Veldig irriterende. Anonymkode: 30b03...a47 Så nå du skrev telenor. Jeg har Telia. Anonymkode: 30b03...a47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå