Gå til innhold

17.Mai ødelagt av fylla

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter her og skjemmes. Nok en dag forsvunnet pga alt for høyt inntak av alkohol. Dreit meg ut foran hele slekta med barn og det hele. (Ikke mine barn, de er hos faren denne dagen) 

Flere som sliter med å kontrollere inntaket av alkohol på dager som denne?

Anonymkode: be647...7da

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 6994d...c7a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, da har du et alkohol problem ;) 

Anonymkode: 177e4...113

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, 17 mai er ikke en dag jeg forbinder med alkohol.

Anonymkode: e2247...7df

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Når man ikke kan kontrollere det må man kutte helt ut.

Anonymkode: d8c2a...c3a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Sitter her og skjemmes. Nok en dag forsvunnet pga alt for høyt inntak av alkohol. Dreit meg ut foran hele slekta med barn og det hele. (Ikke mine barn, de er hos faren denne dagen) 

Hva gjorde du? 

Anonymkode: 8a6af...c22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg har aldri 17.mai vært forbundet med alkohol. Jeg har først nylig skjønt at champagnefrokost er en fremvoksende greie på  17.mai. 

Er glad i bobler, men kommer ikke til å la det få noe naturlig plass i min families 17.maifeiring uansett.

Anonymkode: 6ad11...2b8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er ikke vant til alkohol på 17.mai. Ikke er jeg vokst opp med det og ikke ønsker jeg alkohol på 17.mai for mine barn. 
Du bør absolutt øve på å begrense deg eller helst avstå fra alkohol 

Anonymkode: 711c1...25b

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, det er en av grunnen til at jeg valgte en rolig 17.mai i år. Skal på jobb i morgen. Blir ikke så drita at jeg gjør dumme ting da. Men har driti meg ut før. Var tenåring da, men det var pinlig for meg likevel der og da. Drakk meg drita en gang vi hadde besøk av vennepar til foreldrene mine. Stefaren min hadde kjøpt hjemmebrent og blandet det og ga det til ene gjesten vår. Så ga gjesten det til meg og vips så klarte jeg ikke stå. Spyttet på gulvet og begynte å løpe rundt. 

En annen gang klasket jeg til crushet mitt.. men sikkert ikke til noen trøst da jeg var tenåring og det er en stund siden.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva gjorde du? 

Spiller det noen rolle?

Endret av got2go
  • Liker 1
Skrevet

Skam deg, får håpe du lærer til neste 17. mai. Sannsynligvis ikke..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AllahBallah skrev (2 minutter siden):

Skam deg, får håpe du lærer til neste 17. mai. Sannsynligvis ikke..

Jada du har sikkert aldri noensinne gjort noe dumt i ditt liv, syndfri og prektig. Må jaggu være godt å være så hovmodig. Og nei jeg har ikke drukket en dråpe alkohol i dag men jeg forstår også at en allerede kjip situasjon for ts blir ikke noe bedre for noen av å prøve å plassere ts i skammekroken og være så innmari fordømmende og prektig.

Anonymkode: f0926...140

• Liker 9
Skrevet

Typen ble dritafull

AnonymBruker
Skrevet

Nopes!!! Drikker ikke alkohol. Hehe. 

Anonymkode: 777ac...8f8

AnonymBruker
Skrevet
got2go skrev (14 minutter siden):

Spiller det noen rolle?

Ja?! Ts skriver hun dreit seg ut og jeg lurer på hvorfor hun føler på skam. Fordi hun bare drakk seg drita, eller fordi hun faktisk har gjort noe og fått kjeft fra andre folk..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja?! Ts skriver hun dreit seg ut og jeg lurer på hvorfor hun føler på skam. Fordi hun bare drakk seg drita, eller fordi hun faktisk har gjort noe og fått kjeft fra andre folk..

Gjorde ikke noe galt sånn sett, men ble bedt om å dra. Dette er ikke første gangen alkoholen har tatt overhånd.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. I min omgangskrets / plass jeg bor på er det ikke vanlig med fylla på 17.mai😊

Anonymkode: 06930...409

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ingen vaner med å drikke på 17. Mai.. 

Anonymkode: d1f08...265

AnonymBruker
Skrevet

Ingen her drikker på 17 mai. Jeg drikker heller ikke på julaften, men har ingen problemer med å ta litt vin på nyttårsaften med barna. Alkohol hører ikke hjemme på barnas dag 🌺

Anonymkode: dda3a...36b

Gjest Hippokrates
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. 

Nå har jeg ikke drukket alkohol på 5 år, men ingen i min omgangskrets drikker verken til eller på 17. mai, julaften eller andre høytidsmarkeringer.

Det viktigste er ikke hva du har gjort, men hva du gjør videre. Så ta lærdom, og neste 17. mai holder du deg unna flaska.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...