Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sint og skuffet, og lei meg for at dette skjedde. Min venninne, bestevenninne gjennom 10år, jeg og noen andre venner bestemte oss for å feire sammen. Noen foreslo 17maileker og shots som straffekonk, og vi ble ganske brisne fort. Samboeren til venninnen min mest, da jeg gikk på kjøkkenet så fulgte han etter meg, han begynte å snakke fort om hvordan de har problemer, snakket både på innpust og utpust, at han er lei og misforstått, og at han har følelser for meg osv. Jeg prøvde å avbryte ham og si at nei dette vil jeg ikke høre, før jeg til slutt bare unnskyldte meg og dro hjem. Jeg visste ikke og vet ikke hva jeg skal si, jeg er lei meg og vet ikke hvordan forholde meg til dette. Snakke med ham? Snakke med henne? Ikke si noe som helst? 

Anonymkode: eeca2...6ec

• Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med shot'er som lek må jeg anta dere er unge. 

Nei, du sier ingenting til noen. Også passer du på å aldri være alene med han. Hvis han plager deg igjen sier du klart i fra at du ikke er interessert.

Anonymkode: bc15e...cb1

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Aaagh 😑 de derre ubrukelige mannfolka som tror at gresset er grønnere hos andre damer med en gang det er en hump i forholdet.

Anonymkode: 7f1de...c0e

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Neste gang sier at du synes at bestevenninna di er ei kjempedame og at han er heldig som er sammen med henne.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Men hva hvis hun finner ut at det, at han angrer eller noe, og blir lei seg for at jeg visste det og ikke sa noe? 

Ja den kommentaren om at hun er ei kjempedame skal jeg huske om dette skjer igjen. Jeg er redd for vennskapet mitt med henne nå.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Men hva hvis hun finner ut at det, at han angrer eller noe, og blir lei seg for at jeg visste det og ikke sa noe? 

Ja den kommentaren om at hun er ei kjempedame skal jeg huske om dette skjer igjen. Jeg er redd for vennskapet mitt med henne nå.. 

Da sier du at det var sånt fyllerøl fra hans side at du knapt nok forsto hva han sa.

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er sint og skuffet, og lei meg for at dette skjedde. Min venninne, bestevenninne gjennom 10år, jeg og noen andre venner bestemte oss for å feire sammen. Noen foreslo 17maileker og shots som straffekonk, og vi ble ganske brisne fort. Samboeren til venninnen min mest, da jeg gikk på kjøkkenet så fulgte han etter meg, han begynte å snakke fort om hvordan de har problemer, snakket både på innpust og utpust, at han er lei og misforstått, og at han har følelser for meg osv. Jeg prøvde å avbryte ham og si at nei dette vil jeg ikke høre, før jeg til slutt bare unnskyldte meg og dro hjem. Jeg visste ikke og vet ikke hva jeg skal si, jeg er lei meg og vet ikke hvordan forholde meg til dette. Snakke med ham? Snakke med henne? Ikke si noe som helst? 

Hadde vært dønn ærlig med venninnen min!!! Mulig han  gjør det med andre og!! Bedre hun får vite det no enn om 10år..! Spørs om hun tilgir deg da når hun finner det ut!

Anonymkode: 2e965...493

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med shot'er som lek må jeg anta dere er unge. 

43 år.

Hilsen

TS

Anonymkode: e52b9...72e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg er redd for vennskapet mitt med henne nå.. 

Er det noe du ikke forteller oss her? For du har da ingen grunn til å være redd for deres vennskap? Du sa jo i fra til han og det er da ikke din skyld at han la an på deg. Hvis du derimot også er interessert i han så vil nok vennskapet få en prøvelse. 

Jeg hadde ikke sett stygt på min venninne om dette var min mann, jeg hadde derimot sett stygt på mannen min... 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Spørs om hun tilgir deg da når hun finner det ut!

Anonymkode: 2e965...493

Hvorfor I alle dager har ts noe hun må bli tilgitt for? Hun har ikke gjort noe galt...! 

Anonymkode: 3d521...2fe

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Du får si til at han må skille seg da! Ikke komme til deg å sutre om hvor vanskelig han har det. OG at han har følelser for deg. Det er bare et sjekketriks som opptatte menn bruker for å få sex på si. 

Anonymkode: fd03f...b29

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gitt tydelig beskjed så de fleste hørte det at han får holde seg unna og du er ikke interessert. 

Anonymkode: ca5ea...56f

AnonymBruker
Skrevet

Sint og skuffet, men ingen skal få vite det?  Hvis de har det så dårlig i forholdet, så takler hun å høre hva gubben har sagt.  Med mindre du beviselig har fisket etter hans oppmerksomhet, så har du vel ingenting å frykte her. 

Anonymkode: 16c1d...e36

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

43 år.

Hilsen

TS

😳

Stakkars venninnen din!

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Aaagh 😑 de derre ubrukelige mannfolka som tror at gresset er grønnere hos andre damer med en gang det er en hump i forholdet.

Anonymkode: 7f1de...c0e

Aaagh 🙄 også har du de ubrukelige kvinnfolka som tror gresset er grønnere hos andre menn med en gang det er en hump i forholdet. De finnes hos begge kjønn. Hadde selv ei dame som drev å rota rundt med en ''spennende'' kar når hun var gift med meg. Prøvde å få meg tilbake flere ganger, men til slutt ble hun stående på det visne brune gresset på den andre siden.

Det skal for øvrig nevnes at spenningen med den andre fyren tok slutt rimelig kjapt...

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor forteller du ikke dette til venninna di? Da er du en utrolig dårlig venninne om du ikke forteller dette til venninna di. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

43 år.

Hilsen

TS

Eh, du er ikke ts, vi er midt i 20årene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er det noe du ikke forteller oss her? For du har da ingen grunn til å være redd for deres vennskap? Du sa jo i fra til han og det er da ikke din skyld at han la an på deg. Hvis du derimot også er interessert i han så vil nok vennskapet få en prøvelse. 

Jeg hadde ikke sett stygt på min venninne om dette var min mann, jeg hadde derimot sett stygt på mannen min... 

Hvorfor I alle dager har ts noe hun må bli tilgitt for? Hun har ikke gjort noe galt...! 

Anonymkode: 3d521...2fe

Jeg mener jeg er redd for vennskapet hvis hun finner ut at han har gjort dette og jeg ikke sa fra, men jeg har landet på tipset som kom, at jeg ikke forstod alt fyllarøret, late som det, enn så lenge. Det er jo dritvanskelig dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det samme, og sagt, iskaldt, " du er gift med min veninne". Ferdig med den. Har ikke sagt noe til venninnen,  da jeg regner det som fyllerør, og ikke noe de faktisk ville risikert forholdet og hjemmet sitt for.  Det er fort gjort å glorifisere konas veninner når man er full. Er de edru, er det ofte en annen sak. Jeg så heller ingen grunn til å hverken såre henne, eller risikere vårt vennskap. En tydelig avvisning er enkelt, men det virker som om mange kvinner ikke klarer/ønsker å gjøre det. Lurer på hvorfor?

Anonymkode: 5eab5...546

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gjerne visst dette. Det er skikkelig dårlig gjort for din venninne om hun er den siste som får vite at han legger an på andre og snakker ned forholdet deres. Ikke sikkert han bare har gjort det med deg. Har opplevd en venninne som fikk barn med en slik type fyr og som i ettertid skulle ønske vi hadde fortalt det lille vi visste hver, for hvis alle hadde gjort det ville det vært nok til at hun hadde skjønt hvordan har er. I stedet ble det utroskap og svært vanskelig med samarbeid om barna etter brudd... 

Jeg ville nok først snakket med han og så henne, om jeg kjente han. Ellers bare henne så kunne hun ta praten med han. Hadde aldri kunne sett en venninne i øynene om jeg visste det du vet. 

Anonymkode: 0f6a3...e89

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg hadde gitt tydelig beskjed så de fleste hørte det at han får holde seg unna og du er ikke interessert. 

Anonymkode: ca5ea...56f

Ja, om du virkelig vil ydmyke venninna di foran hele selskapet i tillegg til at hun seff blir knust over at mannen er en drittsekk, så synes jeg du skal gjøre det.

Anonymkode: 765fd...8cd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...