Gå til innhold

Voldtekt blant ulv/hund?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Lurte jeg også på...

Leste engang en bok som en gammel dyrelege hadde skrevet. Det kom nemlig to hysteriske tanter til han som mente kattepusen dems var blitt voldtatt av en "svær og fæl hann-katt"!! Hahah! Hvorpå dyrelegen forklarte at katter ikke har samme seksualliv som mennesker, men at biting og hyl og jammer er HELT normalt...

Gjest dyrekjær
Skrevet
Lurte jeg også på...

Leste engang en bok som en gammel dyrelege hadde skrevet. Det kom nemlig to hysteriske tanter til han som mente kattepusen dems var blitt voldtatt av en "svær og fæl hann-katt"!! Hahah! Hvorpå dyrelegen forklarte at katter ikke har samme seksualliv som mennesker, men at biting og hyl og jammer er HELT normalt...

Var det jeg også tenkte. Og det kan nok se voldsomt ut for oss mennesker, men hund og ulv er jo nokså nær i slekt da.

Skrevet

At noen tror at dyr voldtar hverandre er for meg uforståelig. Dyrs og mennerskers seksualitet kan ikke sammenlignes..

Skrevet

Hele artikkelen er i grunn skrevet som om det var mennesker det var snakk om - hunden ble gravid (drektig hadde vel vært mer rett), måtte ta abort, var skamfull osv. Eierne slapp jo ut ei tispe med løpetid, og hadde det ikke vært en ulv hadde sannsynligheten vært tilstede for at en løs hanhund hadde tatt for seg i stedet. Så eierne opptrådte etter min mening uansvarlig i første omgang.

Har vært vitne til hundeparing selv, og det var da hyling og gnaging fra begge parter da også, selv om det var to like store, "forelska" hunder...

Gjest Varg-Menja
Skrevet (endret)

Dette blir for dumt... Det virker litt voldsomt når dyr parrer seg med hverandre, man kan jo bare tenke seg hvordan menneskers parring ser ut for utenforstående, barn som overrasker foreldrene sine i full gang kan også reagere med å bli skremt. Og den beskrivelsen av tispa etterpå ville man kunne kommet med etter en vanlig arrangert parring også.

Og at de vil ha igjen pengene for aborten er jo helt på trynet, man passer på hunden sin når den har løpetid, punktum. Jeg pleier også å slippe ut tispa mi til lufting på utsida, men ikke når hun har løpetid, da er jeg selvsagt alltid med henne, og har henne i bånd.

Endret av Varg-Menja
Skrevet

jeg tror nok hunden var med på det jeg.. Ho oppfordra nok til det, der ho gikk med sine sexy klær og kåte blikk.

Og alle ulver vet jo at nei egentlig betyr ja..

Skrevet

En tispe slipper ikke noen til, om den ikke ønsker det. Derfor skal det nok mye til for å klare å tvinge en tispe til noe slikt, og dette blir bare for dumt.

Skrevet

Selv jeg som ikke har hud vet at man ikke slipper ei tispe i løpetid ut alene... uten å da selv ta ansvar for at hun da kan bli drektig.

Skrevet

Kan ikke fordra at folk bruker menneske-logikk på å forklare adferd hos dyr. ÆSJ! :frustrert: Voldtatt og skamfull. Yeah right. Og hvis de virkelig merket at bikkja hadde blitt parret, hvorfor gikk de ikke bare rett til veterinæren og gitt henne en angrepille? Makan.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Har faktisk lest et sted at tiser kan bli tvunget til paring/parringsforsøk, men dette gjelder når tisa ikke har løpetid. At en større og mer kraftig unghund(som ikke har helt skjønt tegningea enda) prøver seg, men da blir heller ikke tispa med valper... har hun løpetid, så kom nok ulven akkurat når hun var klar :)

Idiotisk å slippe ut ei tispe med løpetid alene... Hilsen stolt eier av 2 tisper som aldri har blitt tjuvparret ;) herregud, det er vel ingen sak å unngå det....

Gjest Varg-Menja
Skrevet
Og hvis de virkelig merket at bikkja hadde blitt parret, hvorfor gikk de ikke bare rett til veterinæren og gitt henne en angrepille? Makan.

Akkurat det henger nok sammen med at mange dyrleger fraråder angrepille, og heller utfører abort når man får bekreftet at hunden er drektig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...