AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Jeg har noen havarerte samboerskap bak meg og det frister lite å prøve enda en gang. Jeg ønsker meg sårt et småbruk, men jeg har jo ikke mulighet for å kjøpe alene. Så jeg tenker jo hvorfor kan jeg ikke prøve å finne noen andre. Må det være en mann . Jeg har ei venninne som har lyst å skille seg. Har så lyst å spørre om hun kunne tenke seg å bli med på gårdskjøp. Men jeg vet jo ikke hvordan det ville fungert. Tenker da to hus på gården, så vi bor i hver vårt. noen som har funnet en sånn løsning ? Anonymkode: 1b53b...605
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Man kan jo fint kjøpe sammen med noen andre Men der gjelder jo som for andre tilfeller, at man må sikre seg i tilfelle det går skeis. Også venner kan slå opp, kjipt å måtte selge fordi en ikke klarer å sitte med det alene. Anonymkode: 972a1...9be 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 Jeg kjenner flere som har kommet inn på boligmarkedet ved å kjøpe sammen med en venn (alle jeg kjenner har vært jenter som har kjøpt med venninner, men det er nok bare tilfeldig). Så spør venninnen din. Verste som skjer er at hun takker nei. Men: obs obs. Ha VELDIG klart for dere hvordan dere gjør det når (ja, NÅR) en av dere vil flytte ut. Evt hvor tidlig det er mulig å flytte ut, sånn at den andre får tid til å spare opp litt penger til å kjøpe ut den andre. Anonymkode: b63d7...acf 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 Man må da aldre ikke kjøpe med en mann. Hvor har du det fra? Hør med venninna di da, om det er noe hun kunne tenke seg. Jeg kjøper dog kun alene! Anonymkode: 9c640...9f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå