Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei og gratulerer med dagen 🇳🇴
jeg vet ikke om jeg er helt super teit her, så skriver for å få noen ærlige innspill. Jeg blei sjuk for to dager siden og er for dårlig til å feire dagen i dag. Dessuten vil jeg ikke smitte andre. Samboeren min dro likevel på frokost i dag tidlig, som er helt greit. Det som sårer meg litt er at han kommer til å være på fylla til sent i kveld og snapper masse fra den fete dagen. Det er også flere pene jenter der. Jeg føler meg bare sjukt stusslig og aleine og skulle ønske han hadde tatt litt hensyn og for eksempel kommet hjem for litt middag med meg+ droppet alle snappene. Er jeg skikkelig ego som føler det sånn? 

hilsen snørra

Anonymkode: 0a159...627

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok sendt samboeren min ut på fest selv om jeg ikke hadde mulighet til å bli med, men jeg skjønner også at du føler deg litt dritt som sitter hjemme alene og er syk ❤️ snappene kunne jan droppet. Jeg hadde slått av varslene.

Anonymkode: d36fc...118

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han snapper deg en del for å trygge deg/inkludere deg på et vis? 

God bedring forresten! 

Anonymkode: 20008...a4b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært lettere med kamerater? Er det feiringen eller jentene som plager deg? 

Ville kanskje tenkt at du vil ha ro og fred siden du ikke er i form, men kjipt å ikke kunne delta. Heldigvis holdes du ikke utenfor. Det er bare du som holder deg hjemme. 

Spør din kjære om han kommer for å tilbringe noen timer med deg i kveld? Har han ikke jobb i morgen? 17. Mai må da ta slutt en eller annen gang. 

God bedring 🌷

Anonymkode: d2c98...69b

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for fine svar! Jeg er helt enig med dere ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare glede deg over at han har det fint da? Man gir og tar i et forhold. 

Det er døden for et forhold om man begynner å sette slike begrensninger. Kjipt at du ble syk, men så lenge du ikke er pleietrengende så tenker jeg at man gir partneren sin den frihet til å gjøre sine ting. 

Anonymkode: 482c3...2db

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det er kjipt å sitte alene hjemme i dag. Kan du spørre samboeren din om han kan komme hjem og spise middag sammen med deg, så slipper du å være alene hele dagen? Så kan han dra ut igjen etter middag. Siden du er syk har du kanskje lyst til å legge deg tidlig, så da passer det jo greit at han drar ut etter middag. 

Anonymkode: ccc99...3e9

AnonymBruker
Skrevet

Takk for kjempe bra innspill! Jeg er enig i at jeg må unne han dette og han skal ikke straffes for at jeg er sjuk. Skal foreslå middag sammen ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner at det er kjipt å sitte alene hjemme i dag. Kan du spørre samboeren din om han kan komme hjem og spise middag sammen med deg, så slipper du å være alene hele dagen? Så kan han dra ut igjen etter middag. Siden du er syk har du kanskje lyst til å legge deg tidlig, så da passer det jo greit at han drar ut etter middag. 

Anonymkode: ccc99...3e9

Enig. Selv om han synes det er fint å dra ut, bør han kunne vie litt oppmerksomhet til deg. Her hadde i alle fall mannen vært hjemme en god del uansett hva jeg hadde sagt. Det betyr ikke at jeg ikke hadde unnet han å være ute, men man er jo hverandres person 😊

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen. Takk for at flere deler og at det er ok å ønske at han hadde kommet hjem for litt middag i kveld sammen, uten at det gjør meg kjip. Det blir visst grilling og festing utover der, så gadd ikke spørre om han vil komme hjem for middag, men det kan jeg en annen gang om det skjer 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 17.29):

Hei og gratulerer med dagen 🇳🇴
jeg vet ikke om jeg er helt super teit her, så skriver for å få noen ærlige innspill. Jeg blei sjuk for to dager siden og er for dårlig til å feire dagen i dag. Dessuten vil jeg ikke smitte andre. Samboeren min dro likevel på frokost i dag tidlig, som er helt greit. Det som sårer meg litt er at han kommer til å være på fylla til sent i kveld og snapper masse fra den fete dagen. Det er også flere pene jenter der. Jeg føler meg bare sjukt stusslig og aleine og skulle ønske han hadde tatt litt hensyn og for eksempel kommet hjem for litt middag med meg+ droppet alle snappene. Er jeg skikkelig ego som føler det sånn? 

hilsen snørra

Hvis dette hadde vert min kjærest å han var syk så hadde jeg vert hjemme å lagt det koselig for han. Hadde ikke hatt hjerte til å gå ut hvis han lå syk hjemme.

Anonymkode: d65f4...f96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...