Kaisamaia Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Gratulerer med at det nå er 1 år til vi skal grue oss til 17. mai igjen. ❤️ 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Jupp,.. 🎵men derimellom kommer påske🎶 Men nyttårsaften er vel heller mer i samme liga som 17. Mai. Påske er kanskje ok å være bare med familie. Også julen. Nyttårsaften og 17. Mai... To dager jeg ikke ser frem til. Takk og i like måte. Anonymkode: 0c8f4...ab3 3
GammelKaktus Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 Woop woop, endelig ferdig med tvangshyggen 😄 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 FrøkenMånestråle skrev (1 time siden): tvangshyggen hvorfor skal du la deg tvinge til noe som helst? Bruk dagen slik du helst vil Anonymkode: 8a0d9...b6b 1
Kaisamaia Skrevet 17. mai 2022 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvorfor skal du la deg tvinge til noe som helst? Bruk dagen slik du helst vil Anonymkode: 8a0d9...b6b Når man har barn, eller i alle fall da, så er det ikke bare å "bruke dagen slik man helst vil".. 1
Kaisamaia Skrevet 17. mai 2022 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jupp,.. 🎵men derimellom kommer påske🎶 Men nyttårsaften er vel heller mer i samme liga som 17. Mai. Påske er kanskje ok å være bare med familie. Også julen. Nyttårsaften og 17. Mai... To dager jeg ikke ser frem til. Takk og i like måte. Anonymkode: 0c8f4...ab3 Ikke sant. Langt opphold nå. ❤️
GammelKaktus Skrevet 17. mai 2022 #7 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvorfor skal du la deg tvinge til noe som helst? Bruk dagen slik du helst vil Anonymkode: 8a0d9...b6b Går ikke det når man har barn. Da deltar man og klistrer på seg et smil. Kaisamaia skrev (Akkurat nå): Når man har barn, eller i alle fall da, så er det ikke bare å "bruke dagen slik man helst vil".. Akkurat, da følger man strømmen. 😄
Gjest Ballongfrue Skrevet 19. mai 2022 #8 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 17.29): Jupp,.. 🎵men derimellom kommer påske🎶 Nyttårsaften og 17. Mai... To dager jeg ikke ser frem til. Anonymkode: 0c8f4...ab3 Hvorfor akkurat de to dagene? Jeg har det samme, men sikkert av helt andre grunner😂
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #9 Skrevet 19. mai 2022 enig: 2 ganger hurra hurra for tvangshyggen! 🇳🇴🇳🇴 Anonymkode: 8092d...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #10 Skrevet 20. mai 2022 Kaisamaia skrev (På 17.5.2022 den 17.24): Gratulerer med at det nå er 1 år til vi skal grue oss til 17. mai igjen. ❤️ Tusen takk. Tenkte på mange av de samme som satt alene, men vel overstått alle sammen! Måtte neste 17. bli litt bedre. Anonymkode: 95cc9...eb5 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #11 Skrevet 20. mai 2022 LitenOgSkvetten skrev (På 19.5.2022 den 8.58): Hvorfor akkurat de to dagene? Jeg har det samme, men sikkert av helt andre grunner😂 Personlig så er det fordi jeg ikke har noen å være med og jeg hører og ser sang, orkester, store folkemengder og masse PRAT overalt. Folk som er ute den dagen har en tilhørighet et sted. Når man sitter inne og føler seg utenfor så føles den avstanden så stor i forhold til helt vanlige dager der man bare kan gå ut uten at man blir møtt med jentegjenger man kjenner som har kommet fra champagnefrokoster man ikke har blitt invitert til. Hvis jeg skal jobbe så bryr det meg ikke så mye fordi da har jeg en "unnskyldning" for å ikke ha noe å ta meg til. Anonymkode: 95cc9...eb5 1
Havspeil Skrevet 20. mai 2022 #12 Skrevet 20. mai 2022 At man gruer seg til høytider, har som oftest ikke med høytiden å gjøre. Heller tap og utenforskap. Samt vi prøver å rekonstruere fortiden og levere et glansbilde som i nåtiden utleveres på nett av alle andre. Jeg boikotter Facebook 17.mai 😎 Det samme med andre merkedager. Gidder ikke fasadespillet lenger. Vi feirer likevel. Og kjører eget løp . ❤ 1
Gjest Ballongfrue Skrevet 20. mai 2022 #13 Skrevet 20. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Personlig så er det fordi jeg ikke har noen å være med og jeg hører og ser sang, orkester, store folkemengder og masse PRAT overalt. Folk som er ute den dagen har en tilhørighet et sted. Når man sitter inne og føler seg utenfor så føles den avstanden så stor i forhold til helt vanlige dager der man bare kan gå ut uten at man blir møtt med jentegjenger man kjenner som har kommet fra champagnefrokoster man ikke har blitt invitert til. Hvis jeg skal jobbe så bryr det meg ikke så mye fordi da har jeg en "unnskyldning" for å ikke ha noe å ta meg til. Anonymkode: 95cc9...eb5 Som sagt, forskjellige grunner. Jeg elsker det du sier, men er livredd for høye smell. Så raketter, kinaputter og ballonger 😂 Men, jeg jobber med det! En dag er det jeg som blåser ballonger og tenner på fyrverkeriet 💪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå