AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Blitt en tiktok-kopi med nesten bare reklame og fem sekunder lange videosnutter fra alt annet enn de kontoer jeg abonnerer på. Grrrrrr! Anonymkode: 80887...cbc 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Enig. Jeg savner "gamle" instagram. Har nå sluttet å bruke det. Anonymkode: 075a8...727 3
Blod Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 Absolutt. Snart skal de begynne med fullskjermbilder også. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 Instagram tyter over av fake followers og skjønnhetsfilter. Det er så meningsløst. Oppmerksomhetskåte folk som poster det ene iscenesatte idyllbildet etter det andre. Altså, timer brukt på instagram er timer man aldri får tilbake. Takke meg til en god podcast eller en god bok. Så kan de usikre fortsette med å søke ros og bekreftelse på instagram. Har forresten lest at hos de fleste store IG-kontoer, så er ca 40 % fake followers eller inaktive brukere. Instagram fremstår ødelagt i mine øyne. Anonymkode: 7603c...67b 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #5 Skrevet 17. mai 2022 Blod skrev (1 time siden): Absolutt. Snart skal de begynne med fullskjermbilder også. Hva??? Anonymkode: 80887...cbc
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #6 Skrevet 17. mai 2022 Jeg liker å følge med på hva venner og vanlige folk gjør. Selv har jeg delt mye fra reiser jeg har vært på. Det er liksom fotoalbumet mitt. Og så ser jeg på morsomme katter. Kunne ikke brydd meg mindre om influensernek med andenebb. Og så følger jeg plutselig kontoer jeg ikke aner hva er. Enten har IG lagt dem til for meg, eller så har noen kjøpt kontoen deres for å promotere Restylane og klær fra både her og der. Får også i amerikanske tullekontoer og reklame for alt mulig drit i feeden min uten å ville det. Anonymkode: 80887...cbc 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå