Gå til innhold

Har dårlig sex fått dere til å droppe en person?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si dere har datet en stund, og etterhvert går til sengs. Har noen opplevd at veldig god kjemi og tiltrekning endte opp som en dårlig sexopplevelse, sånn at tiltrekningen ble borte og personen uinteressant?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. At man er gode i sammen er det viktigste og sexen blir bedre ettervært som man blir kjent å finner sine teknikker. Evt ta med en vibrator eller noe

Anonymkode: 044e4...4c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja 100%. Flere ganger. Sex og god sexuel kjemi kommer før alt annet.

Anonymkode: 523e5...ca5

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Sex er viktig. En ting er at man må lære hverandre å kjenne, men en person som er; 

1- ego 

2- lat 

3- ikke har tid til oppvarming 

Dumpes 

Anonymkode: f3d69...9d6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja.. der han bare tenker på seg selv og peiser på.. dump!

Anonymkode: 5b4d9...1c9

• Liker 2
Skrevet
SandraG skrev (48 minutter siden):

La oss si dere har datet en stund, og etterhvert går til sengs. Har noen opplevd at veldig god kjemi og tiltrekning endte opp som en dårlig sexopplevelse, sånn at tiltrekningen ble borte og personen uinteressant?

Ja.

Fantastisk menneske, på alle andre måter, et enormt spekter av hemninger og hang ups i senga.

Vi er venner fortsatt, men noe av tålmodigheten jeg hadde  med henne forsvant.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har også dumpet et par stk bare fordi kyssingen var kræsj. Orker liksom ikke jobben med å endre sånne ting. 

Anonymkode: fb1a1...427

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Druid skrev (1 minutt siden):

Ja.

Fantastisk menneske, på alle andre måter, et enormt spekter av hemninger og hang ups i senga.

Vi er venner fortsatt, men noe av tålmodigheten jeg hadde  med henne forsvant.

Litt nysgjerrig: Hvilke hang- ups da? 😃

Anonymkode: 6762d...cad

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei. At man er gode i sammen er det viktigste og sexen blir bedre ettervært som man blir kjent å finner sine teknikker. Evt ta med en vibrator eller noe

Anonymkode: 044e4...4c2

Enig med deg

AnonymBruker
Skrevet

Har en egen evne til å ha fantastisk god seksuell kjemi med "feil" person. Ente altfor stor aldersforskjell, upassende relasjon eller noe annet tull.  

Anonymkode: b0608...a05

• Liker 2
Skrevet

Yup. Intim kjemi som kyssing, lukt og sex er veldig viktig for meg. Matcher vi ikke der er det ingen vits å møtes videre.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Yep. Jeg ser ikke noen god grunn for å fiffle og foffle om det ikke gir litt mer enn tømming og friksjon. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er egentlig ganske så tålmodig av meg. Hadde jeg kuttet ut etter å ha opplevd middelmådig sex første gang, hadde jeg gått glipp av mye god sex. Men jeg måtte kutte ut hun som ville jeg skulle følge en viss oppskrift hver eneste gang. Og dersom vi beveget oss ut av den oppskriften, var det bare å starte på nytt igjen. Det handlet kun om henne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
SandraG skrev (3 timer siden):

Nå vet du godt at det damer bryr seg mest om er hvor mye penger mannen har, hvis han tjener nok så gjør det ikke noe at sexen er dårlig.

Anonymkode: b10dd...5af

Skrevet

Åja, flere ganger. Selvfølgelig er ikke alt perfekt første gang med ny partner, men det er grenser for hva jeg gidder å bruke tid på. Enkelte ser jeg kan jobbes med, at vi kan få det til sammen. Andre menn har vært så håpløst elendige at jeg rett og slett dumpa dem etter første gang. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nå vet du godt at det damer bryr seg mest om er hvor mye penger mannen har, hvis han tjener nok så gjør det ikke noe at sexen er dårlig.

Anonymkode: b10dd...5af

Jeg har mye mer penger enn han, så nei.

Anonymkode: cd5e6...e40

AnonymBruker
Skrevet

Ja, han var så utrolig kjedelig i senga

Det var kun noen minutter hardhendt fingring, og så skulle jeg ri ham helt til han kom. Jeg fikk ikke lov til å kose på ham med hendene, ballene var så følsomme at han var redd for å bli tatt på dem han likte ikke min favorittstilling så den kunne vi ikke bruke. Han ville ha lyset av, kun i senga, likte ikke å slikke, syntes det var bortkastet å bli sugd som en del av foreplay, var overhode ikke interessert i å teste litt lett bondage eller en smekk på rompa som jeg liker.  Nei, nei, nei og nei, uansett hva jeg foreslo.

Neivel, sa jeg. Og nei takk.

Han kunne ikke fatte at jeg ikke var fornøyd, han som hadde en 19 cm pikk og greier. Som om det skulle bety noe. Herre fred, for en elendig elsker...

Anonymkode: 4c481...240

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det var kun noen minutter hardhendt fingring, og så skulle jeg ri ham helt til han kom. Jeg fikk ikke lov til å kose på ham med hendene, ballene var så følsomme at han var redd for å bli tatt på dem han likte ikke min favorittstilling så den kunne vi ikke bruke. Han ville ha lyset av, kun i senga, likte ikke å slikke, syntes det var bortkastet å bli sugd som en del av foreplay, var overhode ikke interessert i å teste litt lett bondage eller en smekk på rompa som jeg liker.  Nei, nei, nei og nei, uansett hva jeg foreslo.

Han kunne ikke fatte at jeg ikke var fornøyd, han som hadde en 19 cm pikk og greier. Som om det skulle bety noe. Herre fred, for en elendig elsker...

Hahahaha, høres ut som en av disse i penisstr. trådene her inne.... "Jeg har jo så stor pikk, hvorfor klager dama". 

Anonymkode: 5eea0...75b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Han hadde sikkert ikke nekta analsex...

Anonymkode: b09e6...ab4

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har dessverre måtte dumpe noen damer pga det. Typisk passive (såkalt «submissive»), uten initiativ eller kreativitet i senga. God personkjemi kan holde forholdet gående en stund, men i lengden går det ikke an å leve med en potetsekk.

Anonymkode: 77422...883

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...