AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Rynker på nesa av at utlendinger bruker bunad. Men å kjøpe bunad til bikkja på PETXL er innafor! Anonymkode: e90f0...b3b 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Har aldri sett eller hørt noen gjør det. Kanskje du skal la vær å pytte alle i en boks i din trange verden🙄 Anonymkode: f21e2...c5b 1
Maleficenta Skrevet 17. mai 2022 #6 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Rynker på nesa av at utlendinger bruker bunad. Men å kjøpe bunad til bikkja på PETXL er innafor! Anonymkode: e90f0...b3b Jeg så det verste ever på tv idag. Ei dame som hadde sydd bunad til kyrne sine. 🤣
GammelKaktus Skrevet 17. mai 2022 #7 Skrevet 17. mai 2022 Haha, har ikke sett noen hund i bunad jeg. 😄 Maleficenta skrev (1 minutt siden): Jeg så det verste ever på tv idag. Ei dame som hadde sydd bunad til kyrne sine. 🤣 Dette gleder jeg meg til å se... 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #8 Skrevet 17. mai 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Rynker på nesa av at utlendinger bruker bunad. Men å kjøpe bunad til bikkja på PETXL er innafor! Anonymkode: e90f0...b3b Er du sikker på at de som rynker på nesa av at utlendinger bruker bunad er de samme som kjøper bunad til hunden sin? Anonymkode: 53f3e...ac1 2 1
Thildamor Skrevet 17. mai 2022 #9 Skrevet 17. mai 2022 Maleficenta skrev (2 minutter siden): Jeg så det verste ever på tv idag. Ei dame som hadde sydd bunad til kyrne sine. 🤣 De var kule, da. «kunad» 😂😂 1
Maleficenta Skrevet 17. mai 2022 #10 Skrevet 17. mai 2022 Thildamor skrev (Akkurat nå): De var kule, da. «kunad» 😂😂 ja det var jo litt søtt, men kuene så litt ukomfortable ut.. Men mest sannsynlig brydde de seg vel ikke så mye
Thildamor Skrevet 17. mai 2022 #11 Skrevet 17. mai 2022 Maleficenta skrev (Akkurat nå): ja det var jo litt søtt, men kuene så litt ukomfortable ut.. Men mest sannsynlig brydde de seg vel ikke så mye Nei, tror ikke de brydde seg så mye. Barna synes det var morsomt. 1
Gereon Rath Skrevet 17. mai 2022 #12 Skrevet 17. mai 2022 Det er kanskje noen nordmenn som gjør det, men de aller fleste nordmenn gjør ikke det.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #13 Skrevet 17. mai 2022 Aldri sett en hund med bunad, kun sløyfe. Og aldri merket meg noen som rynker på nesa over våre nye landsmenn med bunad. Sikker på dette ikke er noe bare i hodet ditt? Anonymkode: 6d028...1b9
Gjest Warrior Skrevet 17. mai 2022 #14 Skrevet 17. mai 2022 Aldri rynket på nesa av at utenlandske går i bunad. De har da like mye lov å gå i bunad de som nordmenn har. Aldri sett eller hørt noen rynke på nesa av det heller. Har faktisk aldri sett en hund i bunad eller noen som har kjøpt bunad til hund. Jeg bryr meg heller ikke hva andre gjør og ikke gjør så lenge folk er snill mot dyra sine. Det er når folk er stygg mot dyr som gjør meg forbanna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå