Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor ofte må dere gjøre det og hvor mye koster det for dere? Og er dere fornøyd? 😅

Jeg har lyst til å gjøre det men tenker at da må jeg jo vedlikeholde det også og det kan bli dyrt 🤔 Er der verdt det? 

Anonymkode: 43027...2db

Fortsetter under...

AnonymBruker

Striper håret ca hver 8 uke, dersom jeg skal vedlikeholde ordentlig. :) Men jeg har lyst hår fra før av, og striper lyse striper, så kan egentlig gå mye lengre. 😅 

Venninnen min er frisør, så pris aner jeg ikke, da vi bytter tjenester for hverandre. :)

Anonymkode: 5339e...62b

Annonse

AnonymBruker

Striper det selv med Schwarzkopf. Koster 99kr pr. pakke, men jeg kjøper to pakker for å ha nok blekemiddel. Når stripene vokser ut fader de litt, så det ser naturlig ut, da jeg er mellomblond fra før. Striper etterveksten, så det sliter minst mulig på håret :) Sparer mellom 10-20.000kr i året på dette, som det ville kostet hos frisør.

Anonymkode: 39293...d69

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Striper det selv med Schwarzkopf. Koster 99kr pr. pakke, men jeg kjøper to pakker for å ha nok blekemiddel. Når stripene vokser ut fader de litt, så det ser naturlig ut, da jeg er mellomblond fra før. Striper etterveksten, så det sliter minst mulig på håret :) Sparer mellom 10-20.000kr i året på dette, som det ville kostet hos frisør.

Anonymkode: 39293...d69

Pensler du i eller bruker du hette? Er det M1 du bruker? 

Anonymkode: 910fb...a58

AnonymBruker

Noen som har prøvd sånn " sunkissed" eller hva de kaller det, sånn frihåndsteknikk der det ikke skal bli så tydelig overgang men mer naturlig slik at man ikke trenger å gå til frisøren ofte? Jeg har ikke tid eller ork til å gå så ofte, blir som regel 2 ganger i året maks 😊

Jeg vil ha lysere "striper" men vil det skal se mer naturlig ut og syntes striper blir så hardt med etterveksten (er mørk blond). 

Anonymkode: b772f...91a

Dersom du i utgangspunktet har stor fargeforskjell på ditt eget hår og stripene du ønsker vil etterveksten være mer synlig enn om forskjellen er liten, så spiller ditt hårs vekst inn på om du må gå hver sjetteuke eller om du kan vente og ta det hver tredje mnd som noen skriver - i tillegg spiller det inn hvor mye striper du vil ha på prisen, men alt fra 1500 til 2000 kun for stripingen er nok påregnelig. Så bør du kanskje ha gode produkter som du bruker for striper sliter mer på hået enn farging gjør. Personlig går jeg til frisør hver 6 uke og det koster med 2500 kroner.

Endret av Carrot
AnonymBruker

Jeg tar balayage som er en striketeknikk som viser etterveksten på en mer naturlig måte :) Tar 3 ganger i året og betaler 2-3k hver gang (dette inkluderer også klipp) 

Anonymkode: 539e3...207

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker

Dere som har oppgitt priser her, er det foliestriper eller hva? 

Jeg går til lærling, foliestriper pluss korrigering koster rett over 1900 kr, lurer de meg? 

Var tidligere denne uken, forrige gang var i januar. 

Anonymkode: 0a815...420

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...