Gå til innhold

Regntøy til åtteåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som kan anbefale meg et godt regntøy til en åtteåring?

Buksen må være uten seler, ellers ikke spesielle krav. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H&M har godt regntøy. Ellers hadde TV2 Hjelper Deg en test på regntøy for kort tid siden.

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg liker godt regntøyet til Helly Hansen.

Skrevet

Jeg bruker Skogstad litt tynt. mykt regntøy til min 10 åring. Er fornøgd med det, og prisen er ikke helt avskrekkende.... :)

Skrevet

Takk for tips :)

Glemte en ting som er et krav - vi vil ha regntøy med reflekser på! Lurer på hvorfor det skal være så vanskelig for regntøyprodusentene å få på skikkelig med reflekser på både buske og jakke?

Skogstad sitt har jeg sett på, men siden det er helt ensfarget og uten reflekser er ikke det aktuelt. (Men kanskje det finnes flere typer?)

Hvilket Helly Hansen regntøy er det du har da, Hannen? For det vanlige tykke har vi hatt flere ganger, men nå som barnet er blitt såpass stort kunne jeg tenke meg noe mykere og lettere.

Skrevet
H&M har godt regntøy. Ellers hadde TV2 Hjelper Deg en test på regntøy for kort tid siden.

Og det var jammen meg med skikkelige reflekser også i følge testen. Skal sjekke på HM, takk for tipset!

Skrevet

Min snart 8-åring hadde samme krav som deg...;)

Han ville ha camo-regntøyet på Ellos. Det var fint.

Ellers så jeg Lindex hadde et fint et også.

Gjest Gjest_lene_*
Skrevet

det finnes selvklebende refleks lapper som det går an å feste på regnklær.

sånne lapper som egentlig er for å bøte regnklær.

Gjest Madeline
Skrevet

Hvilket Helly Hansen regntøy er det du har da, Hannen? For det vanlige tykke har vi hatt flere ganger, men nå som barnet er blitt såpass stort kunne jeg tenke meg noe mykere og lettere.

Det sønnen min har er ganske tykt, men likevel mykt og lett. Ikke så lett og forklare, men det er ikke av den stive typen (det hadde ungene da de var mindre). Regntøyet er behagelig og bruke og holder alltid regnet ute. Jeg kjøpte regntøyet på OBS i vår og jeg tror jeg betalte ca 600.- tilsammen for bukse og jakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...