Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I ni måneder datet jeg en mann. I april ble det slutt. Jeg følte han ikke respekterte min tid og at vi hadde likt ønske for hvor mye vi skulle være sammen blant annet. Han har komplisert forhold til ekskone, og er redd hun vil trenere hans forhold til sønnen om han får seg kjæreste. De har vært skilt i 10 år… Det var stygt brudd, men de samarbeider ok nå. Jeg sa da at jeg ikke ville ha noe kontakt noe mer kontakt med han heller ikke som venner. Hovedårsaken til bruddet er tiden han investerte med meg når vi ikke hadde barna. Det ble han som kontrollerte ting når han følte for det. Tenker etter ni måneder er man definerte kjærester, holder naturlig av helger til hverandre og planlegger ting frem i tid. Vi gjorde ikke det. Jeg ville ikke ha kontakt fordi jeg synes dette bruddet var vondt og vanskelig fordi jeg var blitt veldig glad i han. Jeg ba han respektere det denne gangen. (Hadde kort brudd i desember) Han sa han skulle prøve å respektere det, og at han var blitt veldig glad i meg også. Fem dager etter bruddet kommer første melding til meg. Svarer kort. Så kommer ny melding mandagen etter, svarer da også. Så går det nesten to uker så kommer god helg nå på fredag. Svarer. Så kommer det ny melding på lørdag, og en i går. Jeg kjenner det er vondt å ha kontakt, selv om han bare er hyggelig. Jeg savner han skikkelig. Vil ikke fjerne han, for håper vi kan være venner på sikt. Pluss han har perioder hvor han er lett deprimert. Vil ikke såre han med å slette han overalt, for det synes jeg ikke han fortjener. Men hvordan håndtere dette uten noe drama? 

Anonymkode: c74b9...3ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si at du ønsker vennskap på sikt, men at du pr nå ønsker fred og ro i x antall måneder om dere skal få til dette. "Jeg ber deg om å respektere dette"

Anonymkode: 15eb4...01c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Si at du ønsker vennskap på sikt, men at du pr nå ønsker fred og ro i x antall måneder om dere skal få til dette. "Jeg ber deg om å respektere dette"

Anonymkode: 15eb4...01c

Takk for god formulering. Tipper han tar kontakt igjen, og da skal jeg svare det. 
TS

Anonymkode: c74b9...3ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...