ops2 Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Hva kan man gjøre for at ikke blomstene skal bli for varme? Jeg har ikke et annet sted å sette de. På 80-tallet så jeg noen sette opp dekkebrikker av strå eller en slags vifter. Det var greit fordi "alle andre" gjorde det på den tiden. Er det noe som kan brukes i dag?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Jeg flytter de på verste dagene, pelargonianene mine ble kokt når jeg glemte det, bladene fikk så mange farger at besøkende trodde det var en ny type. Anonymkode: 09dcd...ee8
ops2 Skrevet 17. mai 2022 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg flytter de på verste dagene, pelargonianene mine ble kokt når jeg glemte det, bladene fikk så mange farger at besøkende trodde det var en ny type. Anonymkode: 09dcd...ee8 Haha, mine planter blir også kokt. Jeg har nesten ikke blomster lenger. Jeg setter noe pynt i vinduet. Men jeg så at det fremdeles selges "sivvifter". Jeg så det på Finn. Men hvis hun ikke har hatt de liggende i 20 år, så må det være butikker som selger de. Man setter de opp mot glasset, og blomsterpotta holder de på plass. "Hus og hjem" folket kommer til å spy av sånne i vinduet... Men hvorfor skal jeg bry meg? Jeg har lett på nettet etter sånne, jeg tror ikke hun på Finn sender i posten. Har ikke hatt flaks ennå. Nille, Europris... Noen som har sett sånne?
Thildamor Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 Ser de har noe, ikke de du mener rett nok, på Cellbes.no. https://www.cellbes.no/hjem/dekor#600761-0002-30160
Gjest ti10 Skrevet 17. mai 2022 #5 Skrevet 17. mai 2022 Klart du kan det, de er jo enkle å ta vekk når det ikke er sol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå