AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Og synes dere det stemmer? 😊 Anonymkode: ebfe8...4b1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Jeg har aldri fått kommentarer på personligheten min. Anonymkode: 51230...752
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 Får høre at jeg er stille og rolig, noe som stemmer. Er likevel ikke enig i at det er dårlig som alle andre mener når de sier det, jeg er ikke typen som man drar ordene ut av selvom jeg heller lytter enn å prate. Anonymkode: 23e27...a88
Gjest AprilRyan Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 At jeg er stille og rolig. Jeg må prate mer osv. Det har jeg fått høre hele livet og de fleste mener det negativt utifra hvordan de sier det og i settingen man er i så jeg liker ikke å være sånn, men har ikke klart å endre så voldsomt på det at folk merker det i løpet av den tiden jeg har levd. Jeg husker egentlig ikke positive ting folk har sagt, men det er ikke ofte jeg får høre noe positivt.
anonymbruker2312 Skrevet 17. mai 2022 #5 Skrevet 17. mai 2022 Jeg er en person som tilrettelegger meg etter hvilken situasjon jeg er i, basert på personligheten min. Når jeg er med mine nærmeste venninner, er jeg veldig glad, gjør mye ut av meg, prater mye og har generelt mye energi. Når jeg er på jobb har jeg samme energi, nettopp fordi jeg trives godt med de jeg jobber med. Her blir jeg fortalt at jeg er sprudlende, har mye positivitet og er rett og slett glad. Dette merker jeg at folk liker, og de blir enda mer tilknyttet til meg. Når det derimot kommer til for eksempel vors, ute på nattklubber, i sosiale sammenhenger hvor jeg er med folk jeg ikke kjenner så godt, så er det stikk motsatt. Da er jeg ganske tilbaketrukken, rolig, ikke sier så mye og lytter mer enn hva jeg selv sier. Når jeg drikker har jeg en tendens til å være litt brå og virkelig si i fra hvis noe ikke er greit. I slike situasjoner blir jeg kalt kjedelig, at jeg ikke prater så mye. Jeg merker også at folk føler ubehag av å være rundt meg når jeg er slik, og de vil gjerne gå fra situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #6 Skrevet 17. mai 2022 Jeg får høre at jeg er hjelpsom,effektiv og sosial (positivt), men også litt sjefete og vil at oppgaver helst skal ha vært utført i går (negativt). Men kan hende det henger sammen? Jeg vil gjerne hjelpe og jeg vil gjerne få ting gjort,og så blir det noen ganger slik at jeg forventer det samme av andre og. Anonymkode: 18ad9...3fb
Gjest Hippokrates Skrevet 17. mai 2022 #7 Skrevet 17. mai 2022 (endret) Jeg får innimellom negative bemerkninger som "det er lenge siden jeg har sett deg", "du må sosialisere deg mer", "det er ikke ofte dette skjer" osv, som et stikk mot meg, min personlighet og mine valg om at jeg må følge normene bedre og omgåes folk oftere. Jeg tar det som et kompliment, egentlig, for det tyder jo på at de som sier det ønsker å se meg oftere. Problemet for dem er at jeg ikke har behov for denne overdrevne sosialiseringen og trives i mitt eget selskap, og gir egentlig f.. i det de sier Ellers får jeg lite både negative og positive kommentarer fra andre om min personlighet, annet enn positive kommentarer som "takk for at du hjalp meg" o.l.. Men jeg lengter ikke etter kommentarer eller komplimenter akkurat. Jeg vet jo selv når jeg gjør eller er noe bra eller dårlig mot andre. Endret 17. mai 2022 av Hippokrates
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2022 #8 Skrevet 17. mai 2022 At jeg er morsom At jeg grubler / engster meg for mye. jada, stemmer.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #9 Skrevet 18. mai 2022 Positivt: At jeg er utadvendt, pratsom, sosial og blid. Negativt: At jeg er utadvendt, pratsom, sosial og blid. Anonymkode: 25c06...55d
Gjest Warrior Skrevet 18. mai 2022 #10 Skrevet 18. mai 2022 (endret) Positivt: Morsom, sosial, gøy å være med. Negativt: Blir lett sint, flink å klage og se negativt på ting så jeg må se mer positivt på ting og ikke alltid tro det verste, sjefete/kontrollerende. Sikkert mer men det jeg kommer på for øyeblikket. Ja tenker det stemmer. Endret 18. mai 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #11 Skrevet 18. mai 2022 Hørt flere ganger at jeg er et behagelig menneske (av gutter jeg har datet og psykologen min,samt en nabo). Vil si det stemmer ganske greit. Jeg er høflig, er snill, rolig, ærlig,og åpen. Har hørt at jeg er vill. Stemmer vel også 😂 Hørt at jeg er dårlig på å si unnskyld, det stemte men jobbet mye med meg selv Anonymkode: b869e...f1e
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. mai 2022 #12 Skrevet 18. mai 2022 Positive: Snill, omsorgsfull og hjelpsom. Negative: Sta, stille og introvert.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #13 Skrevet 18. mai 2022 Hvert år skriver mine kollegaer kort til meg om mine positive egenskaper. det som gjentar seg er snill, blid, kreativ, hjelpsom, engasjert, god å snakke med når en av kollegaene trenger en skulder, rolig stemme når jeg snakker med barna, til å stole på, varm og raus, rund i kantene. slike ord fra jobben. Anonymkode: bb2ee...273
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #14 Skrevet 18. mai 2022 Positivt: Morsom, utadvendt, tenker ikke alltid før jeg snakker (positivt ment), arbeidssom Negativt: Kan for noen oppfattes litt uordentlig og kan bli litt mye når jeg drikker. Lar meg ikke pille på nesa heller, så noen mener jeg lager styr når jeg egentlig forsøker å stå opp for meg selv (har latt vær å stå opp for meg selv tidligere, og ender aldri bra) Anonymkode: 8ac30...541
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #15 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Positivt: Morsom, utadvendt, tenker ikke alltid før jeg snakker (positivt ment), arbeidssom Negativt: Kan for noen oppfattes litt uordentlig og kan bli litt mye når jeg drikker. Lar meg ikke pille på nesa heller, så noen mener jeg lager styr når jeg egentlig forsøker å stå opp for meg selv (har latt vær å stå opp for meg selv tidligere, og ender aldri bra) Anonymkode: 8ac30...541 Selvfølgelig mener se at du lager styr.. for de er ikke vant til at du sier fra. Men da må de venne seg til den nye utgaven av deg. Klart du skal stå opp for deg selv! Anonymkode: bb2ee...273
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #16 Skrevet 18. mai 2022 Får høre at jeg er: Morsom, åpen, får folk til å føle seg velkommen, reflektert, omtenksom, flink med barn og bryr meg om alle. Snakker mye er en gjenganger, er sta og tror jeg vet alt. Har også hørt at jeg kan være irriterende. Er enig med alt. Anonymkode: 0cac6...cba
-Missi- Skrevet 19. mai 2022 #17 Skrevet 19. mai 2022 Positivt: strukturert, pålitelig, ærlig, ekte,koselig, varm, gjør andre rolig, morsom, feminin energi, utadvendt, solstråle, fugl fønix, kinky lillesøster (fra kompis), rampete, kreativ, tøff,modig, flink til å bruke kjole( kollega, litt rar kommentar men får vær gang jeg har på kjole 😂lurer på om den og er negativ🤔) De positive har jeg fått mye fra jobb, venner og romantiske relasjoner og ofte hørt flere ganger. Prøver å lære meg å si takk uten og komme med noe tilbake osv. Negativ: ikke autoritær(jobb), tar for mye plass(veninne,på byen) er for blid(kollega), sutrete(tante). De negative føler jeg at jeg har hørt noen få ganger men de setter mer spor på en måte. De husket jeg med en gang.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #18 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 8.46): Og synes dere det stemmer? 😊 Anonymkode: ebfe8...4b1 1: Så tynn du er. 2: Jeg var sikker på at du kom til å bli tykk etter at du fikk ditt siste barn! 3: Bruker du å slanke deg? 4: trener du så mye fordi du ikke skal bli tykk? Ja jeg er slank, men ikke så tynn som mange skal ha det til. Har aldri slanket meg i hele mitt liv. Jeg tener for å holde meg i form. Siden jeg var 40 når jeg fikk mitt siste barn, så trodde tydeligvis noen mennesker at jeg kom til å legge på meg flere kilo. Det gjorde jeg ikke. Og er fortsatt 52 kilo. Har veid det i mange mange år … Anonymkode: 7bd99...887
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #19 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 1: Så tynn du er. 2: Jeg var sikker på at du kom til å bli tykk etter at du fikk ditt siste barn! 3: Bruker du å slanke deg? 4: trener du så mye fordi du ikke skal bli tykk? Ja jeg er slank, men ikke så tynn som mange skal ha det til. Har aldri slanket meg i hele mitt liv. Jeg tener for å holde meg i form. Siden jeg var 40 når jeg fikk mitt siste barn, så trodde tydeligvis noen mennesker at jeg kom til å legge på meg flere kilo. Det gjorde jeg ikke. Og er fortsatt 52 kilo. Har veid det i mange mange år … Anonymkode: 7bd99...887 Hva har det med personlighet å gjøre? Jeg får høre at jeg er sjarmerende, men at jeg ikke alltid tar nok hensyn til at ikke alle tenker like raskt som meg. Anonymkode: 26d49...a30 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #20 Skrevet 19. mai 2022 Positiv: omgjengelig, god til å lytte og komme med råd, lojal, morsom. Negative: innesluttet, vinglete, vanskelig å «få tak på». Anonymkode: 39401...037
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå