Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere i dag?

Anonymkode: 5e9c4...f52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i skogen med hundevenner. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Stod opp kl 6, drakk kaffe, leste aviser og spiste frokost. Så ut på en padletur og så kjøre motorsykkel. Unngå alle steder med mye folk. 

Anonymkode: 392f1...175

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Er på hytta😊

Anonymkode: 6e3a5...309

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Svisle said:

Er i skogen med hundevenner. 

Eller sitter du hjemme å leser på kvinneguiden?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Skal ut i skogen og og spise frokost ved et tjern med en venninne og hundene.

Anonymkode: ff2d4...ce9

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Akkurat nå gjør jeg det for vi drar ut om en time. 😉 Må ha i meg litt kaffe og våkne først. 😅

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal slappe av hjemme. Skulle til fjells i går, men han ble syk, så da tar vi det som en hjemmefridag med grilling og bok på verandaen 🙂 

Anonymkode: 9a809...9ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det finnes både 4G og 5G vettu. 

Anonymkode: d8726...9af

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jobber med masteroppgaven, siste innspurt 🤗 Dette er det siste året mitt som student og tidligere år så har jeg bestandig hatt eksamen 18., 19., og/eller 20. mai, så jeg har ikke hatt motivasjon til å feire dagen noe særlig pga hengende stress. Gleder meg veldig til 17. mai 2023, da skal jeg feire skikkelig! 🥳 Gratulerer med dagen folkens! 

Anonymkode: 70030...a9e

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sitter på en balkong i blant vinmarkene i Italia med en god kopp kaffe. Deretter sykkeltur, vinsmaking, god mat, og bassengtid. 

Anonymkode: 65b00...f7b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vanligvis drar jeg på fjelltur med hunden, men i dag er det meldt så dårlig vær at jeg heller bare slapper av hjemme.

Anonymkode: 1c026...ab8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi feirer men hjemme hos oss selv. Tenåringen har spilt i koprs, men har sluttet. Så han vil kose seg hjemme. Så da gjør vi det. 

Anonymkode: 4552a...a0e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg skal gjøre stort sett det jeg pleier, gå tur med hunden, husarbeid, spise, trene, lese en bok eller se en film. Har ingen venner, og å gå rundt i folkehav føles veldig ensomt. 

Anonymkode: 56861...2d3

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Er på jobb

Anonymkode: df343...bbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk tilbud om å jobbe, og takket selvsagt ja (takker ikke nei til 6 timer overtid på en rød dag…).

Anonymkode: 7389a...40a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sitter hjemme og griner litt. Ser på TV og prøver å late som jeg koser meg med en fridag. Og synes veldig synd på meg selv, åpenbart. 🤣 Jævla høytider og jævla "normalsamfunn" med alle disse idiotiske kravene til at man skal ha velfungerende vennekrets og familieliv.

Anonymkode: 6e058...198

• Liker 8
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sitter hjemme og griner litt. Ser på TV og prøver å late som jeg koser meg med en fridag. Og synes veldig synd på meg selv, åpenbart. 🤣 Jævla høytider og jævla "normalsamfunn" med alle disse idiotiske kravene til at man skal ha velfungerende vennekrets og familieliv.

Anonymkode: 6e058...198

Skjønner ikke. Du må lære å kose deg på egenhånd. Har vært alene mange 17 mai, helt fra jeg var tenåring. Nå har jeg familie og barn.

Anonymkode: 38d99...c91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror veldig mange feirer på disse måtene..

Anonymkode: 07d54...d04

• Liker 1
Skrevet

Sitter hjemme med bok og PC. Skulle gjerne vært ute og luftet bunaden, men på et lite sted så blir det straks sånn at så snart toget er gått så stikker alle hjem til familie og venner og venter på neste tog. Det er lite som foregår mellom togene og når man ikke har familie/venner så blir det en veldig lang og kjedelig ventetid. 

Var vesentlig mer "aktivt feirende" da jeg bodde i barndomsbyen og folk stakk innom hele dagen, eller da jeg studerte og alltids traff noen kjente når jeg ruslet rundt -  pluss at det var mer å rusle rundt i og mer å se på. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...