AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Hei hei, jeg begynte kjenne litt bevegelse i magen for første et par dager siden. Små bobler eller rare bevegelser som kunne være annerledes enn annen mageaktivitet. Men igår kan jeg ikke huske og ha kjent noe. Det står overalt at man skal kjenne bevegelse hver dag, men jeg antar dette er senere i forløpet? Det har jo vært mye aktivitet i magen, i form av at noe skjer der inne, men det er helt umulig for meg og skille. Kom et stikk nettopp lenger ned i magen, har vært ømt osv. men ikke helt likt de boblene eller fisken i glassbollen som det kjentes ut som. Noen andre som opplevde variabelt med bevegelse før det stabiliserte seg? Anonymkode: 1649f...eae
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Jeg tenker at det er senere i graviditeten du skal kjenne liv hver dag hos meg varierte dette mye med hvordan baby lå rundt den uken du er nå. Ikke alle har kjent liv for første gang i uke 18 heller. Anonymkode: 6bcc0...bb3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tenker at det er senere i graviditeten du skal kjenne liv hver dag hos meg varierte dette mye med hvordan baby lå rundt den uken du er nå. Ikke alle har kjent liv for første gang i uke 18 heller. Anonymkode: 6bcc0...bb3 Takk for at du tok deg tid til og svare! 🙏🏻 Anonymkode: 1649f...eae
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 Helt vanlig å ikke kjenne hver dag til å begynne med! Jeg er i uke 26 med foranliggende morkake og det er først nå den siste uken at jeg har kjent bevegelser hver dag. Før det var det mer sporadisk. Lykke til videre i svangerskapet, og bare nyt det når du kjenner babyen din ❤️ Anonymkode: 1a3a3...0d9 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #5 Skrevet 17. mai 2022 Kjente ingenting før uke 24 her. Jeg ble fortalt av jordmor at det er etter uke 28 man skal forvente å kjenne noe daglig. Anonymkode: 971ab...c27 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #6 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt vanlig å ikke kjenne hver dag til å begynne med! Jeg er i uke 26 med foranliggende morkake og det er først nå den siste uken at jeg har kjent bevegelser hver dag. Før det var det mer sporadisk. Lykke til videre i svangerskapet, og bare nyt det når du kjenner babyen din ❤️ Anonymkode: 1a3a3...0d9 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kjente ingenting før uke 24 her. Jeg ble fortalt av jordmor at det er etter uke 28 man skal forvente å kjenne noe daglig. Anonymkode: 971ab...c27 Tusen takk! Det var beroligende 🤗 Da gleder jeg meg heller til og kjenne babyen igjen! Anonymkode: 1649f...eae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå