heipådere Skrevet 17. mai 2022 #1 Del Skrevet 17. mai 2022 Hei, I går vasket jeg badet med slike vaskeservietter beregnet for bad, og da sveipet jeg over gulvet i samme slengen. Og det resulterte i et badegulv som er såpe glatt. Prøvde å vaske over med rent vann etterpå, men det er fortsatt farlig glatt der inne. Noen som har noen råd om hvilket vaskeprodukt jeg eventuelt kan bruke for å bli kvitt det vanvittig glatte "belegget" på gulvet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 17. mai 2022 #2 Del Skrevet 17. mai 2022 Vask flere runder med vann. Det går bort til slutt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heipådere Skrevet 17. mai 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 17. mai 2022 Åja.. Okey takk. Får prøve det da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #4 Del Skrevet 17. mai 2022 Microfiberklut og vann 😊 Anonymkode: abd72...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #5 Del Skrevet 17. mai 2022 Zalo eller salmiakk eller begge deler. Du trenger noe som fjerner fett. Anonymkode: e2cfd...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #6 Del Skrevet 17. mai 2022 Tenker produktet du brukte inneholder silikon, da blir det vanvittig glatt. Anonymkode: 2374c...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå