Gå til innhold

The Pink Stuff fra Dollar Store 👍

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen
Skrevet

Dette gjelder ikke mat, men noe som er relatert til det.

Jeg har noen gamle gryter som jeg bruker ofte, og de ser rett og slett ikke ut. Det er ikke møkk, og det går ikke av med skuring og stålull.  Så var jeg innom en slik Dollar Store butikk en gang og kjøpte en boks med noe jeg ikke forsto hva var. Den sto bare der.  
I dag prøvde jeg den etter at gryta var vasket som vanlig.  Det ble bare så mye bedre 😀 og uten mye jobb.

Det finnes 2 butikker i Oslo og en i Grimstad.  Jeg fant ikke noe annet av interesse, bortsett fra denne og et par ruller med søppelposer.

F70ACD77-58D8-4C67-9178-DAFBD8213ED7.jpeg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Adobyen skrev (7 timer siden):

Dette gjelder ikke mat, men noe som er relatert til det.

Jeg har noen gamle gryter som jeg bruker ofte, og de ser rett og slett ikke ut. Det er ikke møkk, og det går ikke av med skuring og stålull.  Så var jeg innom en slik Dollar Store butikk en gang og kjøpte en boks med noe jeg ikke forsto hva var. Den sto bare der.  
I dag prøvde jeg den etter at gryta var vasket som vanlig.  Det ble bare så mye bedre 😀 og uten mye jobb.

Det finnes 2 butikker i Oslo og en i Grimstad.  Jeg fant ikke noe annet av interesse, bortsett fra denne og et par ruller med søppelposer.

F70ACD77-58D8-4C67-9178-DAFBD8213ED7.jpeg

Det som også hjelper bra ved vask av stekebrett og rist fra ovnen er å putte delene oppi en søppelsekk med en liten dæsj med salmiakk. Knyt igjen sekken og la stå utendørs over natten. Da løsner skitten sååå bra! Om det funker på kasserolle vet jeg ikke, men det er fullt mulig. 😊👍

Anonymkode: 14218...1bc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker også den! Pusset rørene til radiatoren som har vært matte og skitne siden jeg flyttet inn, og som nå ble stålblanke og ser helt nye ut.

Så Pink Stuff på Normal her om dagen, den er vel mer over hele landet.

Anonymkode: ad478...e65

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det som også hjelper bra ved vask av stekebrett og rist fra ovnen er å putte delene oppi en søppelsekk med en liten dæsj med salmiakk. Knyt igjen sekken og la stå utendørs over natten. Da løsner skitten sååå bra! Om det funker på kasserolle vet jeg ikke, men det er fullt mulig. 😊👍

Ikke noe vann? Bare salmiakk? :)

Anonymkode: 837a5...60a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror dem selger det på normal

Anonymkode: 3d9ae...3ff

Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har også hørt om det, men da smører de først inn platene med grønnsåpe og så en dæsj salmiakk når de lukker sekken.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ikke vann, kun salmiakk. Jeg har ikke smurt inn med noen på forhånd som en annen skrev. Men det kan være at det gir enda bedre effekt. Når jeg har lagt stekebrett og rist i sekk med salmiakk, så har det neste dag vært enkelt å vaske av med vanlig oppvaskmiddel og svamp/oppvaskkost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...