Gå til innhold

Jeg ba om tid og avstand. Nå angrer jeg, savner han så jeg blir gal..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde noe gående. Amazing sex og ekstremt kompatible på så mange områder. 

Jeg kom til et punkt der jeg kjente at det ble for mye, for fort. Jeg sendte en mld til han som jeg ba om å ikke få svar på. Skrev bare at jeg trengte litt tid og avstand, så om han kunne avvente en stund før han tok kontakt igjen. Jeg mente virkelig det jeg skrev, at jeg bare trenger litt tid. Nå har det gått to uker og jeg har fått den tiden jeg trengte og tenker at"nå kan han godt ringe", men jeg hører ikke noe. Antakelig har jeg gjort ham usikker, antakelig var det lett å føle seg avvist og antakelig vet han ikke hva jeg mener med å vente en stund.  

Hva gjør jeg? Jeg savner han veldig. 

PS. Være så snill ikke gni inn at den mld var lite smart... Det vet jeg. Poenget er hva gjør jeg nå? 

Anonymkode: 55c2d...afa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ta kontakt med han? 

Anonymkode: 8f9f6...308

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi hadde noe gående. Amazing sex og ekstremt kompatible på så mange områder. 

Jeg kom til et punkt der jeg kjente at det ble for mye, for fort. Jeg sendte en mld til han som jeg ba om å ikke få svar på. Skrev bare at jeg trengte litt tid og avstand, så om han kunne avvente en stund før han tok kontakt igjen. Jeg mente virkelig det jeg skrev, at jeg bare trenger litt tid. Nå har det gått to uker og jeg har fått den tiden jeg trengte og tenker at"nå kan han godt ringe", men jeg hører ikke noe. Antakelig har jeg gjort ham usikker, antakelig var det lett å føle seg avvist og antakelig vet han ikke hva jeg mener med å vente en stund.  

PS. Være så snill ikke gni inn at den mld var lite smart... Det vet jeg. Poenget er hva gjør jeg nå? 

Du tar kontakt og forteller akkurat hva du føler

Anonymkode: 02a19...60a

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva med å ta kontakt med han? 

Anonymkode: 8f9f6...308

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du tar kontakt og forteller akkurat hva du føler

Hva sier jeg? Og er ikke det litt ydmykende for meg å komme krypende i stedet for å vente på at han gir lyd? Vet ikke jeg... 

Skrevet

Du ba om pause, da må du bryte pausen. Han kan ikke lukte når du har fått nok pause

• Liker 27
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Gratulerer så mye med dagen! 

Hva med å stikke innom senere en tur? 🥳🇧🇻

Hva med noe så enkelt? 

Anonymkode: b7671...aeb

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet selv at dette ble dumt, og en veldig dårlig ting å gjøre mot ham. Stakkar, skulle han bare sitte å vente på deg og automatisk vite når du har fått lang nok pause? 

Her er det bare en ting å gjøre: du må kvinne deg opp, si unnskyld for at du var helt idiot og håpe han kan tilgi deg.

Anonymkode: a3fef...8f4

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva sier jeg? Og er ikke det litt ydmykende for meg å komme krypende i stedet for å vente på at han gir lyd? Vet ikke jeg... 

Det er sikkert like ydmykende for han og ta kontakt med en person som har sagt at han ikke skal ta kontakt. Jeg tror at hvis du skal klare å fikse det her så må det komme fra din side.

Anonymkode: a82fd...932

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (2 minutter siden):

Du ba om pause, da må du bryte pausen. Han kan ikke lukte når du har fått nok pause

Dette. Du kan ikke bare si 'brems, jeg trenger luft!', også forvente at han skal lukte at du tenker 'sånn, nå har jeg fått nok luft, hvorfor i all verden kontakter han meg ikke?'. Du må kontakte han i så fall. De fleste sitter ikke å venter på pinnen tidlig i datingfasen til den andre føler seg klar til å ta opp tråden igjen. 

Anonymkode: d0c7e...d1f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

...Nei? Hvorfor skulle det være ydmykende? Har ikke noe med kryping å gjøre. Du kan si noe som "takk for at du gav meg rom, det gjorde godt men nå kjenner jeg at jeg savner deg". Det er ikke å tape ansikt. Amazing sex er sjeldent, ikke rot det bort!

Anonymkode: 62885...71f

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det må du nesten bare bite i deg. Du har gjort noe dumt og vet det. Bare å hoppe i det! Lykke til

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du ba om pause, har vært stille i 2 uker og er nå klar for at HAN skal kontakte deg? Haha... vær glad om han ikke har blokkert deg. 

Anonymkode: a8aa5...69b

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du ringer. Han aner jo ikke om du har fått nok tid. 

Anonymkode: c5951...293

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig mulig å være så dum, og attpåtil skrive om det! Hvor gammel er du? 11?

Anonymkode: 0e248...70e

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du ringer. Han aner jo ikke om du har fått nok tid. 

Anonymkode: c5951...293

🖕🖕🖕

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg fått den meldingen så hadde jeg gått videre. 

Anonymkode: dd486...404

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Duff skrev (1 time siden):

🖕🖕🖕

Er ikke det midfingre?

Anonymkode: c409d...20e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tenkt at du ville utforske andre muligheter om jeg hadde fått den meldingen. Så hadde nok ikke tatt kontakt.

Anonymkode: a1b87...3a2

• Liker 3
Gjest Dustete
Skrevet

Som opplever av omtrent det samme i sommer så kjenner jeg at jeg trigges veldig. Jeg følte også på alle disse kompatible kjærlighetsfølelsene, men jeg VISSTE ikke om hun kjente det også. Selv om hun etter det tar kontakt med jevne mellomrom for å få amazing sex, som jeg avslår.

Det drittspillet deres kan dere tørke dere i trynet med.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du vet selv at dette ble dumt, og en veldig dårlig ting å gjøre mot ham. Stakkar, skulle han bare sitte å vente på deg og automatisk vite når du har fått lang nok pause? 

Her er det bare en ting å gjøre: du må kvinne deg opp, si unnskyld for at du var helt idiot og håpe han kan tilgi deg.

Anonymkode: a3fef...8f4

Er man en idiot hvis man blir usikker?

Anonymkode: 2b8c5...4bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...