AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Så sykt misunnelig på dere som kommer fort og lett sammen med en mann! Det er så kjedelig å måtte jobbe så hardt for det. Håpløst uattraktivt er det visst også i menns øyne. Hadde håpet at det var noe jeg kunne lære meg med tiden, men nei. Er defekt og sånn er det visst bare. Blir bare eldre og styggere og bitrere, så snart er vitsen uansett borte. Anonymkode: 012d1...e50 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 I feel you, sister! Bare vent nå så kommer det en guds-gave-til-kvinner eller to her, og forteller deg at De hadde fått deg til å komme som en rakett! 🤣 De pleier hvertfall å dukke opp i slike tråder Anonymkode: 61bb1...05b 3 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I feel you, sister! Bare vent nå så kommer det en guds-gave-til-kvinner eller to her, og forteller deg at De hadde fått deg til å komme som en rakett! 🤣 De pleier hvertfall å dukke opp i slike tråder Anonymkode: 61bb1...05b Jeg er så snurt over det her! Ubrukelig kropp altså. Jeg vet ikke om det finnes en mann der ute som kunne fått meg til, for jeg har ikke ligget med så mange. Ville ikke bli sett på som løs og ekkel. Skulle bare ha kjørt på og ligget med alle som ville, kanskje det hadde hjulpet. Anonymkode: 012d1...e50
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 Jeg kommer lett, men det krever litt tid og riktig utstyr. Mannen får meg ikke til å komme, men jeg kommer når jeg holder på selv med riktig verktøy. Har en liten kasse verktøy (vi snakker 6-7 forskjellige rabbit, vibrator, klitoris-stimulatorer...). Noen ganger bruker mannen dem på meg, men han synes visst ikke det er så "gøy", så det resulterer at jeg ikke synes det er så gøy med sex med ham. Heldigvis jobber vi litt skift om hverandre og jeg legger meg alene mange kvelder og kan ha hyrdestund med meg selv! Så drit i andre. Kjøp utstyr, kos deg alene. Orgasme er sunt. Anonymkode: 0b92e...41f 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I feel you, sister! Bare vent nå så kommer det en guds-gave-til-kvinner eller to her, og forteller deg at De hadde fått deg til å komme som en rakett! 🤣 De pleier hvertfall å dukke opp i slike tråder Anonymkode: 61bb1...05b Vel, det er ikke meg. Jeg har ganske lite følelse selv, og kan bruke lang tid på å komme. Om hun trenger tid, så får hun det hos meg. Det hadde vært litt kjipt for meg, om hun aldri kom sammen med meg, men litt hard jobbing er ikke uattraktivt. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ville ikke bli sett på som løs og ekkel. Har du kanskje flere slike skamfølelser, som ødelegger for deg? Anonymkode: 86376...980 1
Hmmmmmm Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 Jeg kommer lett, men prevensjon ødelegger mye. Jeg kan egentlig komme mange ganger etter hverandre vaginalt, men sliter nå med det, pga pilla. Kommer en gang bare😫 Har du prøvd uten kunstige hormoner? 1 1
Resignert Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 2 minutter siden, Hmmmmmm said: Jeg kommer lett, men prevensjon ødelegger mye. Jeg kan egentlig komme mange ganger etter hverandre vaginalt, men sliter nå med det, pga pilla. Kommer en gang bare😫 Har du prøvd uten kunstige hormoner? Da har jeg et supert råd til kjærester og ektemenn til damer som bruker hormonprevensjon. Steriliser dere! Null bivirkninger, fornøyd kjæreste/ kone, og et mye bedre sexliv. 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #8 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så sykt misunnelig på dere som kommer fort og lett sammen med en mann! Det er så kjedelig å måtte jobbe så hardt for det. Håpløst uattraktivt er det visst også i menns øyne. Hadde håpet at det var noe jeg kunne lære meg med tiden, men nei. Er defekt og sånn er det visst bare. Blir bare eldre og styggere og bitrere, så snart er vitsen uansett borte. Anonymkode: 012d1...e50 Det e fordi de faker fordi de tror de må det for å være attraktive i menns øyne;) Ja det er noen kvinner som kommer veldig lett, men de er langt fra flertallet! De fleste må ta på seg selv (klitoris) for å komme. Når alt kommer til alt handler det om den enkeltes kvinnes anatomi i kjønnsorganene har jeg lest. Noen kvinner har feks nervetråder som ligger svært nært skjeden ( indre delen av klitoris) og disse kvinnene kommer lett i vaginalt samleie. Men hos de fleste kvinner ligger klitoris så langt i fra at de får lite eller omtrent ingen stimuli vaginalt. Da er det umulig å komme. G punkt orgasme kan heller ikke oppnås av alle rent anatomisk og det er heller ikke alle som har g-punkt. Ihvertfall ikke alle som reagerer like sterkt på stimulanse av dette området. Anonymkode: eb64f...aa1 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #9 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det e fordi de faker fordi de tror de må det for å være attraktive i menns øyne;) Ja det er noen kvinner som kommer veldig lett, men de er langt fra flertallet! De fleste må ta på seg selv (klitoris) for å komme. Når alt kommer til alt handler det om den enkeltes kvinnes anatomi i kjønnsorganene har jeg lest. Noen kvinner har feks nervetråder som ligger svært nært skjeden ( indre delen av klitoris) og disse kvinnene kommer lett i vaginalt samleie. Men hos de fleste kvinner ligger klitoris så langt i fra at de får lite eller omtrent ingen stimuli vaginalt. Da er det umulig å komme. G punkt orgasme kan heller ikke oppnås av alle rent anatomisk og det er heller ikke alle som har g-punkt. Ihvertfall ikke alle som reagerer like sterkt på stimulanse av dette området. Anonymkode: eb64f...aa1 Tror du misforstår. Er vel ikke snakk om å komme uten klitorisstimulering, men å få orgasme enkelt og raskt. Anonymkode: 06959...f0f 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #10 Skrevet 17. mai 2022 Innsats. 0 stress og deilig mann man virkelig digger/elsker. Så må en ha det komfortabelt. Rolig sted, dempet belysning, ligge godt og by litt på seg selv. Jukk og beveg deg mens han slikker f.eks. Tenk sexy tanker. At du er deilig og at han er deilig. Nyt stunden og press underlivet mot han. Det trenger ikke å være så vanskelig. Anonymkode: c215d...2e7
Bamseklemmer Skrevet 17. mai 2022 #11 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Så sykt misunnelig på dere som kommer fort og lett sammen med en mann! Det er så kjedelig å måtte jobbe så hardt for det. Håpløst uattraktivt er det visst også i menns øyne. Hadde håpet at det var noe jeg kunne lære meg med tiden, men nei. Er defekt og sånn er det visst bare. Blir bare eldre og styggere og bitrere, så snart er vitsen uansett borte. Anonymkode: 012d1...e50 Jeg kan gi deg håp, men da må du høre og gjøre hva jeg sier.. jeg kan også gi deg motivasjon med positiv tenking.. jo eldre jo søtere, synes jeg da🥰 Misunnelsen ser jeg, men hvorfor ikke bruke tid på deilig sex før orgasmen? Har vi det egentlig så travelt? Skal ikke den deilige sexen vare til vi blir tilfredstilt. Her må vi nok se på samarbeidsviljen til partneren, ulikheter fører ofte til kaos og uenighet. Orgasmen er skjør, så det er egentlig nok til at orgasmen uteblir. Orgasmen er jo finalen som ofte betyr slutten på den hærlige tiden sammen, så jeg ser egentlig på deg som noe positivt som bruker tid. Men du som kvinne vil jo komme lett og kanskje komme flere ganger? Det er også positivt, for det er jo deilig også.. Det kan trenes.. Uattraktiv er du nok ikke, det er bare overtenking.. men enkelte menn er ofte kravstore i sex.. en kvinne bør helst være en orgasmemaskin i deres hode. Og ikke ser deg som en kvinne i en helhet, fordi du sliter med å få orgasmen fort nok. Så ikke tenk at slike menn finnes, tenk heller på menn som elsker for at du er den du er. Overtenking kan forhindre orgasmen din, så skjør er orgasmen.. Så hvis du vil kan jeg gi deg håp, motivasjon, orgasmeforståelse, beroliggelse, treningstips og hva menn ser etter i en kvinne. Det skal forbausende lite til, for at du har mange beiliere etter deg. Hvis du tror jeg klarer å påvirke deg positivitet, gir du deg selv et håp. Hipp hipp og gratulerer med dagen TS 🇳🇴🧡
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #12 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I feel you, sister! Bare vent nå så kommer det en guds-gave-til-kvinner eller to her, og forteller deg at De hadde fått deg til å komme som en rakett! 🤣 De pleier hvertfall å dukke opp i slike tråder Anonymkode: 61bb1...05b Du fikk helt rett👍👍🤣🤣🤣 Anonymkode: abe22...227 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #13 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så sykt misunnelig på dere som kommer fort og lett sammen med en mann! Det er så kjedelig å måtte jobbe så hardt for det. Håpløst uattraktivt er det visst også i menns øyne. Hadde håpet at det var noe jeg kunne lære meg med tiden, men nei. Er defekt og sånn er det visst bare. Blir bare eldre og styggere og bitrere, så snart er vitsen uansett borte. Anonymkode: 012d1...e50 Men du kommer når du onanerer? Anonymkode: 0be91...849
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #14 Skrevet 17. mai 2022 Sorry, jeg er bare født sånn. Anonymkode: 3eac3...cb3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #15 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kommer lett, men det krever litt tid og riktig utstyr. Mannen får meg ikke til å komme, men jeg kommer når jeg holder på selv med riktig verktøy. Har en liten kasse verktøy (vi snakker 6-7 forskjellige rabbit, vibrator, klitoris-stimulatorer...). Noen ganger bruker mannen dem på meg, men han synes visst ikke det er så "gøy", så det resulterer at jeg ikke synes det er så gøy med sex med ham. Heldigvis jobber vi litt skift om hverandre og jeg legger meg alene mange kvelder og kan ha hyrdestund med meg selv! Så drit i andre. Kjøp utstyr, kos deg alene. Orgasme er sunt. Anonymkode: 0b92e...41f Du har jo ødelagt deg, slik at ikke mannen får deg til å komme. Mitt råd er å kaste alt. Det er litt som dødsgrepet til menn. Anonymkode: 0be91...849 2 1
Jentegutt Skrevet 17. mai 2022 #16 Skrevet 17. mai 2022 Jeg kommer veldig lett, bruker ikke mer enn 1 minutt med vibratoren min, kjøp deg en skikkelig vibrator, den tar deg til nye høyder, verdt et forsøk, lykke til ❤️ 1
Gjest Drigo Skrevet 17. mai 2022 #17 Skrevet 17. mai 2022 (endret) Det er ikke lett å vite om det er kvinnens eller mannens anatomi, teknikk, tid, psyke, kjemi etc som påvirker kvinnens eller mannens evne til å komme. Selv om vi ikke har den utfordringen i vårt lange forhold, har jeg en følelse av at trygghet, rauset og nok tid spiller en viktig rolle for slippe hverandre fri. Elske med «lave skuldre». Hjelpe hverandre. Det er heller ingen aldersbegrensning på det å oppleve endring eller god sex. Jeg synes det er spennende å utforske kvinnekroppen, derfor kan jeg bruke god tid til massasje og lete etter nye gode stimulerings punkter. Kom forresten over en god artikkel som forøvrig har sitt opphav her på KG. Den handler litt om å ikke gi opp, ta den tiden det trengs for å komme videre. Det er ofte de små grepene som skal til (som dere leser, så handler det ofte om godt samarbeid).😉 https://fiolsex.net/wp/?p=23052 Endret 17. mai 2022 av Drigo
feliek54 Skrevet 17. mai 2022 #18 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så sykt misunnelig på dere som kommer fort og lett sammen med en mann! Det er så kjedelig å måtte jobbe så hardt for det. Håpløst uattraktivt er det visst også i menns øyne. Hadde håpet at det var noe jeg kunne lære meg med tiden, men nei. Er defekt og sånn er det visst bare. Blir bare eldre og styggere og bitrere, så snart er vitsen uansett borte. Anonymkode: 012d1...e50 Leit å lese hva du skriver. Jeg vet ikke hvorfor det er slik for deg men viktig for den du koser med at han finne dine mest erogene soner. Også viktig at du klarer å slappe av og nyte. At han varmer deg opp så lenge at du blir kåt og våt. Jeg har vert borti ei for lenge siden som hadde det slik og det krevde mye av meg.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #19 Skrevet 17. mai 2022 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kommer lett, men det krever litt tid og riktig utstyr. Mannen får meg ikke til å komme, men jeg kommer når jeg holder på selv med riktig verktøy. Har en liten kasse verktøy (vi snakker 6-7 forskjellige rabbit, vibrator, klitoris-stimulatorer...). Noen ganger bruker mannen dem på meg, men han synes visst ikke det er så "gøy", så det resulterer at jeg ikke synes det er så gøy med sex med ham. Heldigvis jobber vi litt skift om hverandre og jeg legger meg alene mange kvelder og kan ha hyrdestund med meg selv! Så drit i andre. Kjøp utstyr, kos deg alene. Orgasme er sunt. Anonymkode: 0b92e...41f Du har aldri tenkt over det at du bruker intet mindre enn 6-7 trykkluftsbor/vakum på klitten er selve grunnen til at du ikke kommer? Du har den kvinnelige versjonen av mannes "death grip" . Hvis du bruker flere av dem samtidig forstår jeg hvertfall hvorfor du er tungpult, du er vant med enorme mengder stimuli. En vanlig tunge eller fingre (som ikke har samme utholdenhet som ett batteri) har ikke sjanse 😂 Anonymkode: 4e7f5...a1c 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #20 Skrevet 17. mai 2022 Jentegutt skrev (8 timer siden): Jeg kommer veldig lett, bruker ikke mer enn 1 minutt med vibratoren min, kjøp deg en skikkelig vibrator, den tar deg til nye høyder, verdt et forsøk, lykke til ❤️ Hva har dette med ts sitt problem å gjøre? Anonymkode: 476c9...9b1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå