AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Del Skrevet 16. mai 2022 Har en 12 åring som jeg må finne på noe med i sommer. Har ikke råd til å reise til varmere strøk. Tenkte kanskje Østersund. Leie hytte i 3-4 dager. Hva kan man finne på i Østersund? Anonymkode: 8a020...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Del Skrevet 16. mai 2022 Storsjøbadet og Bodaborg iallefall. Bodaborg har mange små escaperom, bowling og andre aktiviteter.... Anonymkode: c7e3d...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Del Skrevet 16. mai 2022 Storsjöbadet, Fröso zoo, shopping (de har en stor godteributikk der 🤩 hadde iallefall 🤔), teknikland.. østersund er kjempefint! Har hatt mange fine sommere på Østersund camping 😊 Anonymkode: 712ed...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Del Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Storsjöbadet, Fröso zoo, shopping (de har en stor godteributikk der 🤩 hadde iallefall 🤔), teknikland.. østersund er kjempefint! Har hatt mange fine sommere på Østersund camping 😊 Anonymkode: 712ed...806 Er ikke Zoo stengt? Eller husker jeg feil? 😉 Anonymkode: 8a020...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Del Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Storsjöbadet, Fröso zoo, shopping (de har en stor godteributikk der 🤩 hadde iallefall 🤔), teknikland.. østersund er kjempefint! Har hatt mange fine sommere på Østersund camping 😊 Anonymkode: 712ed...806 Haha. Samme her. Hadde mange somre der også. Møtte faktisk en av mine venninner der da jeg var syv ☺️ Anonymkode: 37e81...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå