AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Han kom til meg med noen pølser sa han hadde kjøpt de på kiwi. Sto rema 1000 på pakka, da jeg sa det så nektet han for det. Hva i all verden er grunnen til å lyve om det? De gikk også ut på dato samme dag. Anonymkode: df027...9e5
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Om han er lystløgner, så kommer du til å bli helt utslitt. Gjør deg selv den tjenesten å slå opp før forholdet blir for alvorlig! Eksen min var konfliktsky, og løy om mange unødvendige banale småting. Han påsto han løy fordi jeg ble så sur. Men jeg var jo sur fordi han løy 🤬🤬🤬 Anonymkode: 474ff...fb0 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han kom til meg med noen pølser sa han hadde kjøpt de på kiwi. Sto rema 1000 på pakka, da jeg sa det så nektet han for det. Hva i all verden er grunnen til å lyve om det? De gikk også ut på dato samme dag. Anonymkode: df027...9e5 Kanskje han husker feil. Hvorfor er det viktig om de var fra Kiwi el Rema? Anonymkode: c7c7f...64a 1
Hulderen Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han kom til meg med noen pølser sa han hadde kjøpt de på kiwi. Sto rema 1000 på pakka, da jeg sa det så nektet han for det. Hva i all verden er grunnen til å lyve om det? De gikk også ut på dato samme dag. Anonymkode: df027...9e5 Han kan ha gjenbrukt en pose fra Rema 1000.
FruR Skrevet 17. mai 2022 #5 Skrevet 17. mai 2022 (endret) Hvis dette er engangstilfelle så må du virkelig la det gå. Dersom du gang på gang nesten dagelig tAr han i slike løgner: tid for å revurdere forholdet Endret 17. mai 2022 av FruR
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #6 Skrevet 17. mai 2022 TS skriver jo at han lyger om nesten alt, så dette var vel kun ett eksempel Anonymkode: 474ff...fb0 1
anonymbruker2312 Skrevet 17. mai 2022 #7 Skrevet 17. mai 2022 Jeg holdte på med en fyr som løy om nesten alt, selv de små tingene. Dette irriterte meg til de grader, og jeg gadd virkelig ikke å holde ut lenger. Hva er vitsen å danne noe som helst relasjon med fyren når jeg ikke en gang kan stole på at han har spist det han sier han har spist. Når de lyver om slike små ting, da kan jeg garantere deg at de hvertfall lyver om enda større ting også. Dette er svært negativt i lengden, og det skaper utrygge omgivelser og dårlig stemning i et forhold. Man vet aldri når man kan stole på vedkommende. Jeg ville nok i din situasjon virkelig vurdert om dette er en fyr jeg vil bruke fremtiden min sammen med. Det du eventuelt kan prøve er jo å ta en ordentlig prat med han, gi han et ultimatum og si at du ikke synes dette er greit på noen som helst måte. Det er ikke nødvendigvis det de gjør man blir sur over, men det er det faktum at de lyver at man til slutt irriterer seg. Endrer seg han ikke etter denne praten, så hadde jeg oppriktig ikke orket å bruke tiden min på han. Finn deg noen som er ærlig og åpen, slik som du er. Også på filleting i livet. 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #8 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han kom til meg med noen pølser sa han hadde kjøpt de på kiwi. Sto rema 1000 på pakka, da jeg sa det så nektet han for det. Hva i all verden er grunnen til å lyve om det? De gikk også ut på dato samme dag. Anonymkode: df027...9e5 Lystløgner -> personlighetsforstyrrelse Anonymkode: 372bb...fe7 1
Nåleputa Skrevet 17. mai 2022 #9 Skrevet 17. mai 2022 Jeg var i lag med en som løy om alt. Fant ut at han var gift og han løy om det også. til og med når jeg fikk bevis fra folkeregisteret om at han var gift. Da ble han sint på at folkeregisteret ikke hadde lov å gi opplysninger om slikt😄😄😄😄 Jeg snakket og snakket og snakket om å «Si det som det er». Funka ikke. Lyvinga ligger så i de grader i ryggmargen på disse. Ødelagt fra barndommen av. 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #10 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS skriver jo at han lyger om nesten alt, så dette var vel kun ett eksempel Anonymkode: 474ff...fb0 Men dette er jo en helt meningsløs løgn. Pølser er pølser.... Anonymkode: c7c7f...64a
Rosatoast Skrevet 17. mai 2022 #11 Skrevet 17. mai 2022 Kan det hende han hadde en Rema 1000 pose med til Kiwi eller noe?
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #12 Skrevet 17. mai 2022 anonymbruker2312 skrev (8 minutter siden): Jeg holdte på med en fyr som løy om nesten alt, selv de små tingene. Dette irriterte meg til de grader, og jeg gadd virkelig ikke å holde ut lenger. Hva er vitsen å danne noe som helst relasjon med fyren når jeg ikke en gang kan stole på at han har spist det han sier han har spist. Når de lyver om slike små ting, da kan jeg garantere deg at de hvertfall lyver om enda større ting også. Dette er svært negativt i lengden, og det skaper utrygge omgivelser og dårlig stemning i et forhold. Man vet aldri når man kan stole på vedkommende. Jeg ville nok i din situasjon virkelig vurdert om dette er en fyr jeg vil bruke fremtiden min sammen med. Det du eventuelt kan prøve er jo å ta en ordentlig prat med han, gi han et ultimatum og si at du ikke synes dette er greit på noen som helst måte. Det er ikke nødvendigvis det de gjør man blir sur over, men det er det faktum at de lyver at man til slutt irriterer seg. Endrer seg han ikke etter denne praten, så hadde jeg oppriktig ikke orket å bruke tiden min på han. Finn deg noen som er ærlig og åpen, slik som du er. Også på filleting i livet. Enig med deg, MEN det å beskylde andre for å lyve hvis de sier noe feil eller unøyaktig, er ikke så fint det heller. Jeg er en ærlig person, også i små ting, sånn er jeg oppdratt at hvite løgner heller ikke er bra. Men det hender jeg tar feil, husker feil eller blander hendelser. Siden kjæresten min er ganske mistroisk, kom lyve-beskyldningene tett i starten. Jeg følte det som å stå for riksrett hver dag, før jeg satte foten ned og fikk slutt på all utspørring. Jeg faktisk løy om en litt stor ting som var komplisert og vond (knytta til det økonomiske oppgjøret med eksen), det ser jeg var lite lurt (han vet det nå) men samtidig var det nesten vanskelig å snakke sant om det når han mistrodde selv info som var helt reell og triviell. Anonymkode: c7c7f...64a
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #13 Skrevet 17. mai 2022 Rosatoast skrev (46 minutter siden): Kan det hende han hadde en Rema 1000 pose med til Kiwi eller noe? Spiller ingen rolle hva det stod på posen, pølsepakka hadde Rema på seg... Anonymkode: bb887...702 1
anonymbruker2312 Skrevet 17. mai 2022 #14 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Enig med deg, MEN det å beskylde andre for å lyve hvis de sier noe feil eller unøyaktig, er ikke så fint det heller. Jeg er en ærlig person, også i små ting, sånn er jeg oppdratt at hvite løgner heller ikke er bra. Men det hender jeg tar feil, husker feil eller blander hendelser. Siden kjæresten min er ganske mistroisk, kom lyve-beskyldningene tett i starten. Jeg følte det som å stå for riksrett hver dag, før jeg satte foten ned og fikk slutt på all utspørring. Jeg faktisk løy om en litt stor ting som var komplisert og vond (knytta til det økonomiske oppgjøret med eksen), det ser jeg var lite lurt (han vet det nå) men samtidig var det nesten vanskelig å snakke sant om det når han mistrodde selv info som var helt reell og triviell. Anonymkode: c7c7f...64a Nei, sier ikke at man skal beskylde noen eller at jeg har gjort det. I min situasjon var det slik at han løy åpenbart med vilje - han visste at han løy. Hvorfor eller grunnen bak det fikk jeg aldri vite, kom vel frem til slutt at han bare hadde en del problemer med seg selv som jeg ikke kunne styre eller gjøre noe med.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #15 Skrevet 17. mai 2022 Tenk deg om dere får barn, og barnet skal i bursdag, og ungen kommer uten pakke fordi faren løy og sa han hadde fikset det. Bare å droppe fyren! Anonymkode: 474ff...fb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå