Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke sett på begge barna mine i toget. Har begge to siden begge fedrene er bortreist. Eldstegutten går i 7ende og minsten på første året. De bor et stykke unna hverandre og jeg må prioritere minsten. Jeg får dårlig samvittighet... men vet at jeg ikke kan gjøre noe. Blir en rar dag etter nylig skillsmisse.  

Anonymkode: 1bceb...b3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at du får dårlig samvittighet ovenfor eldste, det er jo typisk oss mødre. Men dette får du ikke gjort noe med, annet enn å gjøre det beste ut av situasjonen. Er det ikke noen andre som kan se på eldste som går i sitt tog? 

Anonymkode: 3f257...db6

AnonymBruker
Skrevet

Enig med forrige, kan en bestemor/far, tante/onkel eller noen andre kjente se eldstemann i toget? Og hva med far, må han absolutt reise vekk denne dagen når han vet hvordan ting er? 

Anonymkode: c6ac2...82b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig med forrige, kan en bestemor/far, tante/onkel eller noen andre kjente se eldstemann i toget? Og hva med far, må han absolutt reise vekk denne dagen når han vet hvordan ting er? 

Vet.. Mine foreldre henter han heldigvis men jeg kan ikke forvente at de ser på. Når jeg først sa til han at jeg måtte se på minsten så bøe han paff merket jeg. Husker selv hvor godt det var å få foreldrene mine til å se på meg, tryggheten. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi er jo mange som jobber 17-mai. Kan jo ikke ta fri pga slike ting.

Anonymkode: 50932...2c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi er jo mange som jobber 17-mai. Kan jo ikke ta fri pga slike ting.

Anonymkode: 50932...2c6

Jobber begge foreldrene da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...