Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp blitt kjent med en jente som nettopp har flyttet til Oslo (som jeg er fra og har vokst opp). Har kjent henne i 2-3 måneder nå. I og med at vi bor i Oslo så går det jo kollektiv transport hele tiden i tillegg til at jeg ikke har noe problem med å ta taxi. Det som er, er at hun gjerne ønsker at jeg skal overnatte hos henne. Uten grunn. Jeg har et barn på 3 år jeg heller helst vil være hjemme hos og må skaffe barnevakt til om jeg skulle overnatte. Vi er begge 23 år, om det har noe å si. 

Hva tror dette om dette? Hva er greia egentlig?

Anonymkode: b427f...f67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun er ensom.. Jeg tenker likevel at det er litt urimelig at hun ønsker at du skal overnatte når hun vet at du har barn. Kanskje du kunne invitert henne på overnatting hos deg en dag isteden? Men vær klar på at dette ikke er noe som fungerer på jevnlig basis. 

Anonymkode: 614f1...da1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje hun er ensom.. Jeg tenker likevel at det er litt urimelig at hun ønsker at du skal overnatte når hun vet at du har barn. Kanskje du kunne invitert henne på overnatting hos deg en dag isteden? Men vær klar på at dette ikke er noe som fungerer på jevnlig basis. 

Anonymkode: 614f1...da1

Hun har ett par andre venner i tillegg til at vi møtes jo på dagtid, så det gir ikke helt meningen at hun vil jeg skal overnatte fordi hun er ensom? Hun ønsker ikke å overnatte hos meg.

Anonymkode: b427f...f67

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun er husredd, ensom eller lignede? Ikke vant med å være mye alene?

Men det er klart at du må prioritere barnet ditt😊 

Anonymkode: 552a4...585

AnonymBruker
Skrevet

Hun liker vel å være med deg, og ønsker å skravle utover natten og neste dag. Det er vel sånn mange jenter/ unge damer holde på med før de blir etablerte. 

Anonymkode: 42c5a...adb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dere er ung og hun bor alene i en ny stor by. Hun tenker det er koslig og mindre ensomt 

Anonymkode: c90c4...65b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Da jeg bodde alene synes jeg det var kjempe koselig å ha venninner på overnatting. Jeg kunne fint spørre uten å gi noen som helst grunn, kun fordi det rett og slett er koselig. Så slipper man å hver dag legge seg alene. 

Jeg tror nok ikke at det ligger noen spesiell grunn bak det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enten så er hun interessert i deg

Eller 

Så mangler hun litt antenner. Du har barn. Voksne med barn skaffer ikke barnevakt for å overnatte hos hverandre uten grunn. 

Anonymkode: b9dde...1fb

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Voksne med barn skaffer ikke barnevakt for å overnatte hos hverandre uten grunn. 

Regner med at du hverken er voksen eller har barn? Voksne gjør akkurat det de vil selv uten grunn.

Anonymkode: 713a4...54b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er sikkert vant til det med venninner der hun kommer fra. 

Anonymkode: e8c9d...ec1

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært verre hvis overskriften stemte egentlig, og hun inviterte seg selv på overnatting til stadighet.

Anonymkode: 069f4...5a2

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, anonymbruker2312 said:

Da jeg bodde alene synes jeg det var kjempe koselig å ha venninner på overnatting. Jeg kunne fint spørre uten å gi noen som helst grunn, kun fordi det rett og slett er koselig. Så slipper man å hver dag legge seg alene. 

Jeg tror nok ikke at det ligger noen spesiell grunn bak det. 

Tenker det samme. Men det er klart det er merkelig å ikke ha forståelse for at det ikke nødvendigvis er verdt det dersom man har barn.. Sene kvelder generelt er jo noe man minimerer.

Anonymkode: 05232...20e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Enten så er hun interessert i deg

Eller 

Så mangler hun litt antenner. Du har barn. Voksne med barn skaffer ikke barnevakt for å overnatte hos hverandre uten grunn. 

Du må virkelig unnskylde, tenk at det går an å være så frekk å spørre om en person med barn kan overnatte. Helt uhørt.

Anonymkode: a44b8...896

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Regner med at du hverken er voksen eller har barn? Voksne gjør akkurat det de vil selv uten grunn.

Anonymkode: 713a4...54b

Jeg er i 30 årene og har 2 barn ja. Hvorfor i all verden skal jeg overnatte hos ei venninne uten barna mine? Bare for å henge liksom? Neitakk. Det er sært. Hvis det var krise kunne hun overnattet hos oss, eller hvis hun bodde langt unna og ville komme på besøk. Men nå er tid sammen med barna mine noe jeg prioriterer høyt da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar ofte inn på hotell med min venninne. Ingenting rart med det. Vi ønsker kvalitetstid sammen siden vi bor et stykke unna hverandre og det å slippe mann og barn og kunne skravle til langt på natt er gull verdt. Men nå har vi begge to en mann, pappa til barna  som tar seg av barna så vi trenger ikke å skaffe barnevakt. 

Anonymkode: 2467e...eda

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun trenger deg og har kanskje ikke helt fortstått hva det å ha barn innebærer?

Anonymkode: 183d8...124

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...