Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har slitt meg gjennom et treårig studie, med en vaklende psykisk helse. Dette førte jo til at jeg har prestert på et ganske labert nivå. I hvert fall etter hva jeg egentlig kunne ha utrettet. Over 300.000 i studielån, og for det meste lave karakterer.

Har levert inn bacheloroppgaven i dag, som var både mangelfull og kanskje litt dårlig. Hater at den blir publisert på nett. Håper ingen andre enn sensorene leser den 😅

Andre her som vil klage litt på seg selv og sin egen prestasjon? 🤣

Anonymkode: d1085...e33

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, så bra gjort å faktisk fullføre. Situasjonen din er ikke unik, og det er flere som ville strevd med å få levert inn bacheloren om de var i din situasjon. 

Så jeg skjønner tankene dine, men synes likevel du har gjort en innsats. Håper du står. 🙂

Anonymkode: 8ba30...571

Skrevet

Bra jobba! Tenk at du fullførte tross psykiske utfordringer! Vær stolt av deg selv. Veldig mange ville nok gitt opp men det gjorde ikke du 💪😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når du først kommer ut i jobb så er det ingen som bryr seg om karakterene fra vitnemålet. Er innsatsen din på jobb som teller. Den du blir dømt for på godt og vondt. 

Gratulerer med innlevert bachelor!!!🎈

Anonymkode: b00c3...2d2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de andre, bra jobba, og klapp på skuldra til deg for at du har klart å fullføre, på tross av dine utfordringer! Utdanning er aldri bortkastet, du har nok lært mer enn du tror, og du har nok lært en del om seg selv på disse årene. ❤️ 

Syns du skal være veldig fornøyd med å komme i mål når ting er som de er. ❤️

Anonymkode: 6dafc...022

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Har gode karakterer, men en ubrukelig humanistisk grad (veldig snart).

Anonymkode: aee0f...309

Skrevet

3 år er da ingenting😉. Jeg sløste vekk mye mer tid og penger enn deg da jeg var student, men fant til slutt ut hva jeg ville med livet. 

Får du jobb med den bacheloren du har tatt er det jo ikke noe problem, da er du snart gjeldfri. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har slitt meg gjennom et treårig studie, med en vaklende psykisk helse. Dette førte jo til at jeg har prestert på et ganske labert nivå. I hvert fall etter hva jeg egentlig kunne ha utrettet. Over 300.000 i studielån, og for det meste lave karakterer.

Har levert inn bacheloroppgaven i dag, som var både mangelfull og kanskje litt dårlig. Hater at den blir publisert på nett. Håper ingen andre enn sensorene leser den 😅

Andre her som vil klage litt på seg selv og sin egen prestasjon? 🤣

Anonymkode: d1085...e33

Er det ikke bare A/B - oppgaver som blir publisert på nett?

Anonymkode: ad043...56d

AnonymBruker
Skrevet
Knirke skrev (3 timer siden):

3 år er da ingenting😉. Jeg sløste vekk mye mer tid og penger enn deg da jeg var student, men fant til slutt ut hva jeg ville med livet. 

Får du jobb med den bacheloren du har tatt er det jo ikke noe problem, da er du snart gjeldfri. 

Jeg også. Jeg kastet bort et tiår! Men jobbet ved siden av så var gjeldsfri da jeg til slutt fikk utdanningen  og jobben jeg ville ha. 

Anonymkode: 37190...a80

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...