AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Er det ufrivillig eller frivillig? Og hvorfor? Anonymkode: e3dca...88a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Kommer til å være alene og ikke gjøre noe. Bor i by uten noen venner. I tillegg meldt jævla bra 17. mai-vær i morgen, så kommer til å kjenne ekstra på den at "alle" er ute og koser seg i finværet, første 17. mai etter pandemi og alt bare er lykke og fantastisk 🙄 Anonymkode: b2fc7...d6f 4
Anonymburker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Gidder ikke stresset og maset med å pynte seg og reise til byen. Så blir kun et måltid med familien senere på dagen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 Kona og jeg feirer alene. Bryr oss ikke noe om 17. Mai. Digg med fri fra jobben. Skal bare sitte inne i joggebuksene, tenker jeg. Se en film. Lage noe mat. Anonymkode: f1795...d5c 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 Jeg skal være alene. Men er ikke ensom da. Har hund som jeg skal gå mange turer med. Jeg gleder meg over at jeg kan bestemme over dagen min selv. Skal ikke løpe rundt i finstasen i år, har gjort det i alle år med eksen. Nå er jeg fri til å bestemme helt selv😅 Anonymkode: dab14...fc2 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 Ja. Bor i by og har ingen venner. Skal på jobb på ettermidagen. Anonymkode: cb9e1...928 2
Gjest Linny111 Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 Bor i utlandet, så er bare en vanlig dag her unntatt at noen nordmenn møtes og går i tog i en halvtime. Ellers er det bare en vanlig dag alene, tur med hunden, jobb, osv.
Entern Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 Jepp er alene 17. Mai og det er helt greit fint, skal kose meg masse 😊 1
Gjest AprilRyan Skrevet 16. mai 2022 #9 Skrevet 16. mai 2022 Ja, det er ufrivillig, men har ikke venner så da blir det sånn. Det er meldt dårlig vær her så det hadde nok ikke vært særlig fristende å gå rundt i byen uansett.
Vimsepims Skrevet 16. mai 2022 #10 Skrevet 16. mai 2022 Nyoperert og alene. Går helt fint, masse smertestillende og et bredt utvalg av strømmetjenester. 1
powerpuffen Skrevet 16. mai 2022 #11 Skrevet 16. mai 2022 Vi skal på frokost med noen vennepar av oss, men jeg drar hjem etter dette og gleder meg til en dag med sofatjeneste. Jeg orker ikke Oslos folkemengde i morgen. Ser egentlig fram til en rolig 17 mai. Nå må jeg legge meg, herregud skal opp om 6 timer. Gratulerer med dagen 🇳🇴 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #12 Skrevet 16. mai 2022 Vel, ikke helt. Skal gå i tog med sønnen min, og så skal jeg og eksen rydde etter opplegget. Blir litt spent på hvordan det skal gå da vår gutt har add og blir dønn hakke sliten av alt oppstyret og vil alltid hjem tidlig. Etterpå skal gutten og papaen på middag hos sin familie. Jeg er ikke invitert, så jeg drar hjem. Jeg har kjøpt tapas og et oppblåsbart basseng, om jeg er veldig sliten og øm. skulle hatt vin og, men det ble pærebulmers. det blir digg. Synes det ikke er så ille. julaften er mye værre.. Anonymkode: a5c65...ba4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #13 Skrevet 17. mai 2022 Jeg skal være alene, som vanlig. Har ikke feriet 17 mai siden jeg var i midten av tenårene og fremdeles en liten håndfull venner. Nå har jeg ingen venner som er nære nok til at vi feirer ting sammen, dessuten har de småunger alle sammen og er opptatt med standardgreiene i byen med barnetog osv. Familien min er asosial og sær og feirer kun juleaften sammen, moren min liker å slenge ut sårende kommentarer i hytt og pine så jeg gidder ikke oppsøke de mer enn nødvendig uansett. Samboer jobber i junkfoodrestaurant så han er på jobb i dag, han feirer uansett ikke 17 mai siden han ikke er norsk så for hans del spiller det ingen rolle. Så da sitter jeg her alene og synes synd på meg selv. Det rare er at jeg neppe hadde kost meg dersom jeg skulle inn til byen og gjøre alt det "vanlige" 17 mai-greiene, for jeg hater folkemengder og mas. Allikevel synes jeg det er kjipt å sitte alene i dag, fordi man føler seg jo så forbanna mislykket og abnormal... 🤪 Hvis noen nevner én jævla "champagnefrokost" (hva faen er det for noe pretensiøst bullshit uansett) til, sletter jeg de fra sosiale medier!! 🤣 Anonymkode: 8411b...420 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #14 Skrevet 17. mai 2022 Deilig å slippe alt styr, jeg står over alle høytider. Selv om jeg kan delta visst jeg vil. Synes fridager skal bestemmes over selv, er så mye annet man kan bruke disse dagene på. Anonymkode: 8b13f...943
Anonymburker Skrevet 17. mai 2022 #15 Skrevet 17. mai 2022 Jeg stod nettopp opp og sitter nå i joggebukse foran pc`en. Skal spise frokost og streame serie snart. 1
Cata Skrevet 17. mai 2022 #16 Skrevet 17. mai 2022 Jepp, ufrivillig for så vidt. Har ikke venner eller familie her og stedet er lite så det er ikke så mye som foregår mellom barnetog og folketog så da orker jeg ikke pynte meg og gå ut for den korte tiden toget varer. 1
Thildamor Skrevet 17. mai 2022 #17 Skrevet 17. mai 2022 Nå er jeg ikke ensom da, men bor i utlandet. Så her er det en vanlig hverdag. Har spist eggerøre til frokost når barnetoget startet på NRK, følger feiringen der. Så blir det pølser og is i dag. Ha en fin 17.mai alle sammen.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #18 Skrevet 17. mai 2022 Godt å se at vi er flere.Men føler med dere som er ufrivillig helt alene. Jeg er hjemme med sønnen min og exen så er ikke alene. Men det er ingen familie eller nære venner vi kan være med, så vi er ganske isolerte egentlig. Har skjønt at sånn er Norge, så ikke noe å gjøre med det. Vi får dagen til å gå uansett. Men jeg tenker stadig oftere på at en langhelg i utlandet hver 17. mai ikke hadde vært så dumt. Anonymkode: 915a4...20e
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #19 Skrevet 17. mai 2022 Skal være alene ufrivillig. Anonymkode: e5d3b...5b0
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #20 Skrevet 17. mai 2022 Jeg er alene.. elsker 17mai men pga brudd har jeg ingen å feire med. slike dager føles ekstra vanskelige når man ikke har familie. jeg føler at jeg «presser» meg på hvis jeg spør andre som har planer om å blir med. Er egentlig skuffet over noen venner som ikke har invitert eller spurt om jeg hadde planer i dag (er der lov?😅) jeg har spist kake til frokost da 😂 og kjøpt inn god middag .. prøver også å ikke se på some for mye. Anonymkode: 9e5fb...d2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå