Gå til innhold

Personlig trener

Mokka

Anbefalte innlegg

Er så frustrert over at det er så dyrt. Jeg hadde 10 PT timer på Elixia for en stund siden og så virkeig resultater. Jeg klarte å pushe meg selv på en måte jeg aldri ville ha klart ved å trene styrke alene. Nå har jeg begynt å trene på sats, men det er ikke akkurat mye billigere der! Synes dere det er verdt de tusen lappene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har og hatt det. Skulle ønske jeg alltid kunne ha det. Er og litt furten på grunn av prisen... Men det er jo verdt hver krone. Det er bare det at jeg ikke har de pengene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh .... jeg har fullstendig ruinert meg for en god stund fremover ved å ha personlig trener på Elixia. Jeg kommer til å ha en del mindre å rutte med fremover, men jeg synes absolutt det er verdt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg misunnerlig på dere, hehe! Må vurdere å ha personlig trener igjen, var så utrolig bra! Var veldig fornøyd med han jeg hadde på Elixia i Sandvika, men jeg kjenner ikke disse som har PT timer på Sats-Sinsen. Er jo viktig at du får et godt forhold til treneren din, og jeg er litt redd for å ikke bli så fornøyd med treneren som jeg var med han på Elixia. Men den sjansen må jeg vel bare ta. Men jeg venter nok med PT timer til etter jul, hehe! Mormor lager alt for god mat i julen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En del av de som er PT jobber også som treningsveiledere, i allefall på sats. Disse timene er gratis. Hva med å be om treningsveileder-time med en som er PT og se om du liker personen.

Synd det ikke er Sagene du trener på, da kunne jeg anbefalt en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del av de som er PT jobber også som treningsveiledere, i allefall på sats. Disse timene er gratis. Hva med å be om treningsveileder-time med en som er PT og se om du liker personen.

Synd det ikke er Sagene du trener på, da kunne jeg anbefalt en  :)

:Nikke:

Samme opplegg på Elixia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt PT på SATS i snart et år og har tenkt å fortsette med det en god stund fremover. Det koster ja, men er absolutt verd hver eneste krone.

Min PT pusher meg til det ytterste både i styrke og kondisjon, og det aller viktigste; jeg lærer å trene skikkelig og å bruke alle apparatene riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg synes IKKE det er verdt prisen.

Har prøvd såvidt, men jeg er ganske flink til å pushe meg selv på egenhånd, så det var ikke det store utbyttet. Billigere å finne en treningskompis som kan hjelpe til på de siste repetisjonene isteden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...