Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var der idag kl 15 og var ferdig 15.55. Er det et godt tegn? Følte selv det gikk bra, men er så klart noen ting jeg kunne ha svart bedre på. Bare tenker på tiden, vet ikke hvor lenge ledelsen jobber, men er det positivt at det varte i 55 min? Jeg følte at det fløyt fint, men det kan jo mange andre føle og 😅 er nyutdannet så null intervju erfaring 

Anonymkode: fd363...131

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Serr? Har du ikke hatt sommerjobber eller ekstrajobber?

Anonymkode: f8104...b84

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er en helt vanlig lengde på intervju:-) Var også på intervju (for første gang) for litt siden, og de hadde satt av rundt en time til det. Fikk jobbtilbud etterpå. Bare å krysse fingrene🤞 Masse lykke til!

Anonymkode: cd9e2...a44

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Var der idag kl 15 og var ferdig 15.55. Er det et godt tegn? Følte selv det gikk bra, men er så klart noen ting jeg kunne ha svart bedre på. Bare tenker på tiden, vet ikke hvor lenge ledelsen jobber, men er det positivt at det varte i 55 min? Jeg følte at det fløyt fint, men det kan jo mange andre føle og 😅 er nyutdannet så null intervju erfaring 

hva slags spørsmål fikk du?

AnonymBruker
Skrevet
Destolavista skrev (16 timer siden):

hva slags spørsmål fikk du?

De informerte veldig mye om skolen. Men ellers var det sånn sterke og svake sider, hvilken oppfølging jeg trengte av leder, rolle i team.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...