AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 I klassen til sønnen min er det tre gutter som alltid skal tøffe seg, gjøre hærverk og banner som sjømenn. Sånn har de holdt på siden 1. Klasse og nå går de i 3.klasse. Jeg og sønnen min traff på dem i ste. " gleder dere til å gå i tog i morgen da?" Spør jeg. Så sier ene gutten " Nei det blir dritt! Jævla dritt" De andre guttene er sååå enige. Sønnen min gleder seg han. Kjenner jeg blir så oppgitt over oppførselen. Går jeg forbi dem i nabolaget så hører det ut som tre voksne mannfolk som snakker sammen. Alt er "fy faen, Jævla dritt, helvette" De er 8-9 år liksom. Han ene gutten plager katter med pinner og de to andre stjeler fra bursdager. Kjenner jeg blir sur hver gang jeg hører og ser dem. Gutten min blir helt satt ut han også. Hvor er foreldrene, lurer jeg på. Værste av alt er at foreldrene virker ganske oppegående. Trist syns jeg. Måtte bare få det ut. Off!! Anonymkode: eae65...5cb
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Si fra til foreldrene. Anonymkode: d4d2f...5f3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Hva vil du med dette innlegget? Anonymkode: ef899...ef6 1
Eplejuice123 Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 "It takes å village to raise å child". Engasjer deg☺️ 3 1
Zidji Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva vil du med dette innlegget? Anonymkode: ef899...ef6 Hun vil vel få en utblåsning og høre andre sine synspunkter om saken. Var det vanskelig å forstå på et diskusjonsforum der en kan diskutere hva en vil? 8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 Fik til dem. Dra dem i øret. Foreldra kan tydeligvis ikke oppdra sine egne barn. Anonymkode: e4c93...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 Synes du er feig som sitter her på KG og klager over småbarn, når du som mor ikke en gang har vett eller ryggrad nok til å kunne irettesette guttene om hvorfor det ikke er greit med slikt ordspråk. De er i det minste barn, men du er voksen og er den som burde vite bedre. Anonymkode: 6200a...af3 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 Lærte på et møte/kurs her om dagen at det å ikke reagere på uheldig/krenkende adferd er med å fremme en kultur for slik adferd. Om en ikke reagerer, så er en med å fremme en kultur der en flytter normene for hva som er akseptabel oppførsel. Dette fører igjen lett til krenkende oppførsel og et utrygt oppvekstmiljø. Så neste gang kan du svare alla : helt greit at du ikke gleder deg, vi er jo alle forskjellige og liker forskjellige ting. Men jeg synes ikke det er greit at du bruker slike ord og banner når du prater til folk, det er ikke hyggelig. Anonymkode: f00e6...143 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #9 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Synes du er feig som sitter her på KG og klager over småbarn, når du som mor ikke en gang har vett eller ryggrad nok til å kunne irettesette guttene om hvorfor det ikke er greit med slikt ordspråk. De er i det minste barn, men du er voksen og er den som burde vite bedre. Anonymkode: 6200a...af3 Har irettesatt dem siden de gikk i 1. klasse. Kontaktet foreldre hver gang jeg har sett eller hørt noe ille. Sorry at jeg tok meg en utblåsning på kg! Sjeldent jeg gjør det, åsså er det med én gang " hva vil du med dette?" Det er ikke som at jeg er den eneste som skriver sånt. Er frustrert og kanskje noen kjenner seg igjen, eller like frustrerte og hiver seg med å snakker om det. Det er tross alt et diskusjonsforum. Man snakker sammen liksom. Men herrligheten, jeg skal ikke si noe mer om den her saken kjenner jeg. 🙈 Ts Anonymkode: eae65...5cb 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #10 Skrevet 16. mai 2022 Er mye verre at de plager katter med pinner og stjeler enn at de banner. Banning er bare ord. Dyremishandling er svært alvorlig, banning skader ihvertfall ingen. Anonymkode: 05621...380 5
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #11 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er mye verre at de plager katter med pinner og stjeler enn at de banner. Banning er bare ord. Dyremishandling er svært alvorlig, banning skader ihvertfall ingen. Anonymkode: 05621...380 Enig - det bør tas tak i ASAP! Folk som starter med dyremishandling som barn - vel, det er ikke et godt tegn for fremtiden Anonymkode: 27500...6c7 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #12 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Har irettesatt dem siden de gikk i 1. klasse. Kontaktet foreldre hver gang jeg har sett eller hørt noe ille. Sorry at jeg tok meg en utblåsning på kg! Sjeldent jeg gjør det, åsså er det med én gang " hva vil du med dette?" Det er ikke som at jeg er den eneste som skriver sånt. Er frustrert og kanskje noen kjenner seg igjen, eller like frustrerte og hiver seg med å snakker om det. Det er tross alt et diskusjonsforum. Man snakker sammen liksom. Men herrligheten, jeg skal ikke si noe mer om den her saken kjenner jeg. 🙈 Ts Anonymkode: eae65...5cb Skjønner deg. Er da heller ikke din oppgave å irettesette de? God 17 mai🙂🇧🇻 Anonymkode: ccefb...83d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå