AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Flere som tenker sånn? At kvinner er glad for å slippe unna uattraktive menn? At de egentlig hadde valgt å være lesbiske hvis alternativene var en ordinær mann og en ordinær kvinne. Anonymkode: 7e493...5e9 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Nei hahaha aldri tenkt på det og tviler at spesielt lesbiske tenker det😂 Nei, du må få høyere tanker om deg selv altså. Ikke bry deg hva andre tenker. Det som betyr noe er hvordan du tenker om det selv. Det du tenker, er du. Dypt, lol. Men jo. Prøv. Anonymkode: 51e6d...ee8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 Hæ? Overskriften og de to første setningene er teite, men den siste setningen skjønner jeg ingenting av. Anonymkode: 11cab...e23
Gereon Rath Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 Ikke for å være stygg, men jeg tviler på at de ofrer deg en tanke. 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 Gereon Rath skrev (Akkurat nå): Ikke for å være stygg, men jeg tviler på at de ofrer deg en tanke. Det stemmer. Anonymkode: f5a6a...3fa
NiceOrNothing Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Flere som tenker sånn? At kvinner er glad for å slippe unna uattraktive menn? At de egentlig hadde valgt å være lesbiske hvis alternativene var en ordinær mann og en ordinær kvinne. Anonymkode: 7e493...5e9 Sånn tror jeg ingen tenker. Det finnes dessuten ingen som er komplett uattraktive , med mindre det gjelder uattraktiv personlighet .
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #9 Skrevet 16. mai 2022 Det er ikke sånn legning funker. Anonymkode: 023bf...d6a
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #10 Skrevet 19. mai 2022 Virkelige lesbiske kvinner vil jo ikke tenke sånn, de registrerer at du er mann men mer slik som du tenker om kompisene dine og andre menn. Noen bifile kvinner tror jeg kan tenke litt sånn, at de bikker en periode mot det ene eller det andre kjønnet etter en dårlig relasjon med noen f.eks. Heterofile kvinner tror jeg kan spøke med "kanskje jeg bare skulle blitt lesbisk", men det er også gjerne i etterkant av dårlige møter med menn, de mener det ikke (som noen gang til til stor sorg for en del bifile og lesbiske). Som mindre atraktiv så anbefaler jeg folk for orden på hår og skjegg, og finne seg en klesbase som ser bra ut samtidig som du føler deg hjemme og avslappet i dem. Jeg har valgt jordfarger i grønt, brunt, lilla, plomme, blått, oransje, sennepsgul, noe grått og bruker bare klær i de fargene. Det gjør nemlig at alle passer sammen, og det skaper et helhetlig intrykk, ikke minst så gjør det det enklere å se bedre ut til hverdags, du slipper å tenke men ser fortsatt bra ut! Deretter, gode matvaner selv om du er alene! Lær deg å lag god mat til deg selv, og gjør det til en vane at du inviterer noen venner over ganske jevnlig, pizzafredag kanskje? Og ta deg en tur ut, da mener jeg i skogen eller på sykkel eller noe, litt trening, litt frisk luft, det er bra for sjela -og du er ikke alene på turstien heller, kanskje du kan slå av en prat med noen etterhvert? Og så er det å huske på noe annet viktig og det er at det er lettere å finne noen om du setter deg selv først -ikke som en ego narsissist, men som i å være glad i deg selv og dyrke interessene dine. Hvem vet, kanskje du liker dansing eller bueskyting eller klatring, det finnes mange nye muligheter også! Og det som er greia, er at uansett fasade så fortjener du å bli elsket for den du er, og jeg tror den personen er mye lettere å finne ved å gjøre det som betyr noe for deg, noe DU vil, uavnhengig av om det er en typisk "skjekkearena". Jeg vet ikke om det hjelper det jeg skriver, men jeg er en kvinne som går nå har begynt å ta tak i min helse, min psykiske helse, min kropp, mitt liv, mine interesser. Jeg tror jeg vet at jeg ikke finner riktig person for meg før jeg har fylt opp meg selv med meg selv, om det er for mye tomrom i oss så blir vi enten ensome eller lette for litt slemme folk å "ta", og ingen av de to løsningene er bra for oss. Balanse er tingen, og ekte, sunn kjærlighet til oss selv. Jeg vet ikke hva du gjør og ikke gjør altså, jeg skriver hva jeg tror er bra for meg og håper det kan hjelpe deg og, jeg har også vært uheldig med kjærligheten skjønner du..! Anonymkode: 63f5a...489 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #11 Skrevet 19. mai 2022 Nå er ikke jeg lesbisk, men jeg er aseksuell så jeg tenner ikke på noen. Og nei, jeg tenker aldri "hjelpes det var en stygg mann/kvinne, enda godt jeg er aseksuell!" Altså... Anonymkode: 9b8d1...4ac 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #12 Skrevet 19. mai 2022 Det er jo bare tull, jeg er heterofil men føler meg ikke forpliktet til å være med enhver mann, også de jeg ikke liker, av den grunn. Anonymkode: 03192...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå