AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Hvordan går det å jobbe når man har angst? Anonymkode: 996f5...467
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Det går stort sett fint. Blir jeg trigget slik at jeg mister søvn og matlyst trenger jeg noen dager for å få hentet meg inn igjen, men ellers er jobben helt nødvendig for å ha noe nyttig å fylle dagene med. Sovemedisin har hjulpet meg veldig. Jeg kan godt forstå den psykiske belastningen av å gå arbeidsledig, tror faktisk jeg hadde vært sykere uten jobb. Har heldigvis en veldig forståelsesfull sjef. Har ikke fortalt eksplisitt at jeg har angst, men at jeg har det vanskelig nå og da. Har da mulighet å jobbe hjemmefra. Ellers tror jeg ingen av de øvrige kollegene tenker at jeg plages med dette. Anonymkode: 48742...701 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 Det kommer an på så mye, men stort sett bra. Det viktigste for meg har vært at arbeidsøktene ikke er for lange, avhengig av hvor angsttriggende de er kan lengden variere. En vanlig arbeidsdag går fint, det er stort sett bare god eksponering! For meg er det essensielt å gjøre de tingene som trigger angsten ofte nok, slik at jeg ikke får "angst for angsten" og slik at jeg opprettholder flyten. Samtidig trenger jeg hvile før/etterpå, og som sagt ikke for lange strekk. Har god nytte av enkel kognitiv terapi! Anonymkode: fe0a2...9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå