AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 For å gjøre historien kort så har jeg datet en fyr litt. Etter en frekk mld fra meg som han fortjente har vi kuttet ut kontakt. Etter dette har han begynt å legge ut my story hver dag på snap og insta. Før la han ut max 1 gang i mnd og noen ganger var det så lenge i mellom at det kunne gå 6 mnd mellom story oppdateringen. Jeg åpner de ikke, men tenker at det er får å få min oppmerksomet? Hva tenker dere damer/menn? Anonymkode: 42b01...da0
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Så innbilsk du er. Anonymkode: 8e125...487 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så innbilsk du er. Anonymkode: 8e125...487 Hadde jeg vært innbilsk hadde jeg ikke spurt her inne. Vet at mnge venninner av meg gjør nettopp dette, så sitter de hele kvelden og følger med på om eksen har sett storyen😊 Veldig rart å bli overaktiv på sosiale medier samme dag som jeg sender en skarp mld og bryter kontakten. Anonymkode: 42b01...da0 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde jeg vært innbilsk hadde jeg ikke spurt her inne. Vet at mnge venninner av meg gjør nettopp dette, så sitter de hele kvelden og følger med på om eksen har sett storyen😊 Veldig rart å bli overaktiv på sosiale medier samme dag som jeg sender en skarp mld og bryter kontakten. Anonymkode: 42b01...da0 Du bryter kontakten, men sitter og stalker han på some? Anonymkode: 4e6a4...01c 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 Vanskelig å si da vi ikke vet hva han sender på mystory. Men jeg tenker at du bare overser det og går videre dersom du virkelig er ferdig med ham. Anonymkode: 804f2...95c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bryter kontakten, men sitter og stalker han på some? Anonymkode: 4e6a4...01c Nope, jeg ser det er lagt ut nye ting hver dag, men jeg åpner det ikke:) men er innom snap og instagram hver dag og åpner de storyene som frister å åpne😊 Hvis du leser nøye i første innlegg så har jeg også pressisert dette😊 Anonymkode: 42b01...da0
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nope, jeg ser det er lagt ut nye ting hver dag, men jeg åpner det ikke:) men er innom snap og instagram hver dag og åpner de storyene som frister å åpne😊 Hvis du leser nøye i første innlegg så har jeg også pressisert dette😊 Anonymkode: 42b01...da0 Det normale når man ikke vil ha mer kontakt med en person er å fjerne vedkommende fra some. Anonymkode: 4e6a4...01c
anonymbruker2312 Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 Virker som det er tilfellet, ja. Han vil på en måte gni inn at han har et liv å leve uten deg, vil jeg nok tro. Men spørsmålet er jo om du er ferdig med han, i og med at du fortsatt har han på sosiale medier, i tillegg til at du lurer på om han bryr seg om deg fortsatt? 2
MizzVic Skrevet 16. mai 2022 #9 Skrevet 16. mai 2022 Du sitter å håper på at en fyr du ikke vil ha, vil ha deg? Kan like gjerne være han er mer aktiv i SoMe fordi han vil tiltrekke damer da. Det er jo det mest naturlige. Nå er han på jakt igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #10 Skrevet 16. mai 2022 Høres ut som min ex.. sjelden han la ut noe.. men etter det var slutt var ny snap på storyen hans hele tiden.. jeg slettet han! Om du vil videre så har du ikke godt av å se disse. Anonymkode: d63dd...e22
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #11 Skrevet 16. mai 2022 1 hour ago, MizzVic said: Du sitter å håper på at en fyr du ikke vil ha, vil ha deg? Kan like gjerne være han er mer aktiv i SoMe fordi han vil tiltrekke damer da. Det er jo det mest naturlige. Nå er han på jakt igjen. Dette tenkte jeg også... Særlig hvis det er mye av han selv og at han gjør ting alenem da er det garantert for å sende signaler til potensielle jenter blant følgende vil jeg gå utifra. Ts, du har kanskje sjekket anonymt hva han legger ut? Du vet det finnes nettsider for slikt? StoriesIG har jeg brukt til det behovet, men finnes andre også.. Uansett, oppdater oss gjerne ned hva slags stories han legger ut, så kan det være lettere å analysere Anonymkode: 5a580...eba 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #12 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde jeg vært innbilsk hadde jeg ikke spurt her inne. Vet at mnge venninner av meg gjør nettopp dette, så sitter de hele kvelden og følger med på om eksen har sett storyen😊 Veldig rart å bli overaktiv på sosiale medier samme dag som jeg sender en skarp mld og bryter kontakten. Og hvorfor bryr du deg egentlig? Anonymkode: 0f08a...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå