AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Var med en mann nylig som virket sprengkåt på meg... Men jeg er mest "kjent med" at menn blir våte når de er kåte. Hva stemmer? Kan menn være sprengkåte uten å bli våte... Må innrømme at det var deiligere å suge en mann det ikke rant av... (no offense) Anonymkode: 8d5ba...a48
sicario Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var med en mann nylig som virket sprengkåt på meg... Men jeg er mest "kjent med" at menn blir våte når de er kåte. Hva stemmer? Kan menn være sprengkåte uten å bli våte... Må innrømme at det var deiligere å suge en mann det ikke rant av... (no offense) Anonymkode: 8d5ba...a48 Hæ? Er over 40 år. Aldri vært våt når jeg er kåt. rareste spørsmålet jeg har sett. snakker du om pre cum? 4
TuriE Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Altså det letteste å legge merke på om en mann er kåt, er om tissen er stiv… 8
Gjest Hippokrates Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 Hvor i all verden blir en mann våt når han er kåt? Snakker du om pre-ejakaluering? Det har jeg for øvrig aldri opplevd selv.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 sicario skrev (Akkurat nå): Hæ? Er over 40 år. Aldri vært våt når jeg er kåt. rareste spørsmålet jeg har sett. snakker du om pre cum? Jeg har vært med en annen mann i årevis og det renner av han når han er kåt... Så for meg ble dette bare litt anderledes... Men tydeligvis helt normalt? Hva er pre cum? Er ikke sæd liksom, bare blankt og vått. Anonymkode: 8d5ba...a48
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 TuriE skrev (2 minutter siden): Altså det letteste å legge merke på om en mann er kåt, er om tissen er stiv… Kan si det sånn at det var den.... Anonymkode: 8d5ba...a48
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 TuriE skrev (2 minutter siden): Altså det letteste å legge merke på om en mann er kåt, er om tissen er stiv… Menn trenger faktisk ikke være kåte selv om penis er stiv.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #9 Skrevet 16. mai 2022 Kanskje du har vært sammen med menn som liker tisse deg i munnen? Anonymkode: 62f6d...74d
sicario Skrevet 16. mai 2022 #10 Skrevet 16. mai 2022 sicario skrev (3 minutter siden): Hæ? Er over 40 år. Aldri vært våt når jeg er kåt. rareste spørsmålet jeg har sett. snakker du om pre cum? Precum/forsats er en lubrikasjon menn kan skille ut når man er kåt. Men aldri hørt om at det renner.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #11 Skrevet 16. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (Akkurat nå): Hæ?? Menn blir da ikke våte. Har jeg vært sammen med en i årevis uten å ha visst at det ikke er helt vanlig å bli så våt som han da? Jeg mener, han ble alltid kliss våt under forspill. Piplet ut mye blankt kliss og det har gjort at jeg ikke alltid har vært fan av å suge han. Han nye her var jo en fryd å suge... Anonymkode: 8d5ba...a48
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. mai 2022 #12 Skrevet 16. mai 2022 (endret) Det er precum som kommer ut av penis når han blir kåt. Mange menn har det ikke, mens mange menn har det. Begge deler er normalt Jeg elsker når det renner av han Endret 16. mai 2022 av Mysticgirl
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #13 Skrevet 16. mai 2022 sicario skrev (Akkurat nå): Precum/forsats er en lubrikasjon menn kan skille ut når man er kåt. Men aldri hørt om at det renner. Så rart. Her har jeg vært i et forhold i 15 år og trodd dette var normalen og at han nye er liksom utenfor normalen... Hm.. Har, som dere skjønner, ikke så mye erfaring foruten det lange forholdet... Det rant av han jeg var med i alle de årene. Og nei det var ikke urin (så det var en som kommenterte det) Anonymkode: 8d5ba...a48
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #14 Skrevet 16. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vært med en annen mann i årevis og det renner av han når han er kåt... Så for meg ble dette bare litt anderledes... Men tydeligvis helt normalt? Hva er pre cum? Er ikke sæd liksom, bare blankt og vått. Anonymkode: 8d5ba...a48 Det er sædvæsken som produseres av prostata, men uten sædcellene. Jeg skal ha vært sprengkåt en god stund før noe viser seg, og da kanskje bare en dråpe. Tror ikke det er så vanlig at det er så det renner. Men menn er da også forskjellige. Anonymkode: 49a6d...089 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #15 Skrevet 16. mai 2022 Mysticgirl skrev (Akkurat nå): Det er precum som kommer ut av penis når han blir kåt. Mange menn har det ikke, mens mange menn har det. Begge deler er normalt Jeg elsker når det renner av han Er så takknemlig for info! At jeg ikke har visst at ikke alle er slik... Jeg for min del likte best at det ikke rant.... 😉 Anonymkode: 8d5ba...a48 2
Gjest Hippokrates Skrevet 16. mai 2022 #16 Skrevet 16. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har jeg vært sammen med en i årevis uten å ha visst at det ikke er helt vanlig å bli så våt som han da? Jeg mener, han ble alltid kliss våt under forspill. Piplet ut mye blankt kliss og det har gjort at jeg ikke alltid har vært fan av å suge han. Han nye her var jo en fryd å suge... Anonymkode: 8d5ba...a48 Må være pre-ejakulering du snakker om. Enten det eller rævsaft. 🥴 Pre-ejakulering er kanskje ikke unormalt i den forstand, særlig i små mengder, men det er heller ikke normen. Men bra du fant deg en mann uten da! Endret 16. mai 2022 av Hippokrates
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. mai 2022 #17 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er så takknemlig for info! At jeg ikke har visst at ikke alle er slik... Jeg for min del likte best at det ikke rant.... 😉 Anonymkode: 8d5ba...a48 Nei når man har vært med en i årevis det rant av, kan man undre om man blir sammen med en som det ikke renner av Men så bra du har funnet en det ikke renner av, om du liker det best 😄
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #18 Skrevet 16. mai 2022 hva var det som rant? og hvor rant det? Anonymkode: 082bb...200
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #19 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har vært med en annen mann i årevis og det renner av han når han er kåt... Så for meg ble dette bare litt anderledes... Men tydeligvis helt normalt? Hva er pre cum? Er ikke sæd liksom, bare blankt og vått. Anonymkode: 8d5ba...a48 Det er bare noen menn som har dette, absolutt ikke alle Anonymkode: e629f...b0d 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #20 Skrevet 16. mai 2022 Det renner av tissen til mannen, gjorde ikke det av eksen sin. Anonymkode: 4c707...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå