AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #1 Skrevet 16. mai 2022 Om du og "daten" har avtalt å finne på noe "ikveld", og han skulle si fra når han var ferdig på jobb og klar. Hvor SENT eller hvor LENGE gidder dere sitte å vente på beskjed fra han? Eller spør dere hvor han ligger an i løypa? (Vi skal på date nr 2. , og ja, jeg sitter og venter på at han skal gi beskjed) OG om dere ikke hører noe fra han, er det da over og ut? Anonymkode: 8d4c7...6bb
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #2 Skrevet 16. mai 2022 Det der er for useriøst for meg. Hvis vi skal møtes, så vil jeg ha det avklart både hvor og når lenge før. Anonymkode: a2451...d4f 19 1 1
NewStart87 Skrevet 16. mai 2022 #3 Skrevet 16. mai 2022 Hvor lenge jobber han? Jobber han til 16:00 så burde du jo være på tide å ta kontakt nå. 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #4 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om du og "daten" har avtalt å finne på noe "ikveld", og han skulle si fra når han var ferdig på jobb og klar. Hvor SENT eller hvor LENGE gidder dere sitte å vente på beskjed fra han? Eller spør dere hvor han ligger an i løypa? (Vi skal på date nr 2. , og ja, jeg sitter og venter på at han skal gi beskjed) OG om dere ikke hører noe fra han, er det da over og ut? Anonymkode: 8d4c7...6bb Ehh... Hvorfor ikke melde han og spørre? Så enormt drama det hele tiden skal være på Kvinneguiden Anonymkode: fdc5d...da2 10
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #5 Skrevet 16. mai 2022 Kl 20 før en helligdag og du venter på at han skal bli ferdig på jobb? Her var kontoret tomt kl 15 i dag 😅 Slike avtaler er useriøst - tenker han deg som booty call sent i kveld eller er det snakk om romantisk middag liksom? Ja, du kan spørre på melding om hvordan han ligger an og hva han evt vil at dere skal gjøre, og så setter du i gang med dine egne ting om han ikke svarer umiddelbart. Si at du lurer på om du skal spise middag før dere møtes eller noe sånt? Anonymkode: d7ded...17b 5
Gjest ti10 Skrevet 16. mai 2022 #6 Skrevet 16. mai 2022 Spør hvor langt han har kommet. Hvis du får noe som helst annet enn et tydelig svar om tidspunkt og sted dere skal treffes, er det bare å glemme dette.
anonymbruker2312 Skrevet 16. mai 2022 #7 Skrevet 16. mai 2022 Han sa jo selv at han skulle si ifra, så dette er noe han burde gjøre. Om ikke, dropp han. 5 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #8 Skrevet 16. mai 2022 Da spør jeg når han er ferdig på jobb og hvor seint han trur det blir. Bestemmer et klokkeslett og gir beskjed om at han ikke rekker det lager jeg andre planer.Aldri i livet at jeg bare sitter å venter på noen. Anonymkode: b3138...575 8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #9 Skrevet 16. mai 2022 anonymbruker2312 skrev (Akkurat nå): Han sa jo selv at han skulle si ifra, så dette er noe han burde gjøre. Om ikke, dropp han. TS her. Ja, jeg er litt enig med deg. HAN har sagt han skal si fra. Det var helt greitt å gjøre det på denne måten i kveld. Noen ganger passer det å avtale tid og sted lenge før, andre ganger så må en ta det litt på sparket, som nå. jobben hans er ikke en 9-16 jobb, og han jobber kvelden før en helligdag ja. Om jeg ikke hører noe fra han engang så tenker jeg at jeg sier takk og farvel. Anonymkode: 8d4c7...6bb 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #10 Skrevet 16. mai 2022 Han her er ikke seriøs, da hadde han aldri latt deg sitte og vente sånn her på ANDRE date. Anonymkode: 6045f...19c 6
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #11 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): TS her. Ja, jeg er litt enig med deg. HAN har sagt han skal si fra. Det var helt greitt å gjøre det på denne måten i kveld. Noen ganger passer det å avtale tid og sted lenge før, andre ganger så må en ta det litt på sparket, som nå. jobben hans er ikke en 9-16 jobb, og han jobber kvelden før en helligdag ja. Om jeg ikke hører noe fra han engang så tenker jeg at jeg sier takk og farvel. Anonymkode: 8d4c7...6bb Uansett, klokka er over 20 dagen før 17mai, han burde holdt litt kontakt underveis for å la deg vite hvor han er i løypa. Ikke kontakt ham og drit i ham om han ikke tar kontakt, dette er for dårlig. Anonymkode: c3c8e...16f 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #12 Skrevet 16. mai 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Da spør jeg når han er ferdig på jobb og hvor seint han trur det blir. Bestemmer et klokkeslett og gir beskjed om at han ikke rekker det lager jeg andre planer.Aldri i livet at jeg bare sitter å venter på noen. Anonymkode: b3138...575 Så han er fortsatt på jobb? Når er han ferdig? Anonymkode: a2451...d4f
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #13 Skrevet 16. mai 2022 TS igjen.... Jeg følte jeg gadd vente til kl 20....det var liksom smertegrensen...før det blir for sent. men nå sendte jeg en melding om at jeg heller fant på noen annet 😄 (mens kvelden fortsatt er ung). synes kortene lå i hans hender sånn i utgangspunktet...MEN når jeg faktisk ikke hører noe fra han, før det liksom er litt for seint, da sier jeg fra. TS Anonymkode: 8d4c7...6bb 9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #14 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så han er fortsatt på jobb? Når er han ferdig? Anonymkode: a2451...d4f vet ikke, han jobber med å forberede byen til 17.mai i morgen, jobber i kommunen. så de kan i verste fall drive på sent. Anonymkode: 8d4c7...6bb
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #15 Skrevet 16. mai 2022 Har du ikke forberedelser selv mtp 17. mai i morgen? Eller sitter du bare venter på at han skal ta kontakt? Uff. Får ikke noen god magefølelse av sånt.. 😕 Ikke kontakt ham, du skriver det var tydelig at HAN skulle kontakte DEG. Hører du ikke fra ham i kveld så glem ham. Anonymkode: 534bb...af4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #16 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): vet ikke, han jobber med å forberede byen til 17.mai i morgen, jobber i kommunen. så de kan i verste fall drive på sent. Anonymkode: 8d4c7...6bb Aaaaah hvis det er som her så driver de ofte til 22-23... da er det jo for sent uansett Anonymkode: c3c8e...16f 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #17 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS igjen.... Jeg følte jeg gadd vente til kl 20....det var liksom smertegrensen...før det blir for sent. men nå sendte jeg en melding om at jeg heller fant på noen annet 😄 (mens kvelden fortsatt er ung). synes kortene lå i hans hender sånn i utgangspunktet...MEN når jeg faktisk ikke hører noe fra han, før det liksom er litt for seint, da sier jeg fra. TS Anonymkode: 8d4c7...6bb Usj det var litt dumt av deg for nå kan han påstå at det var like før han skulle sende deg melding, at han hadde ordnet noe for dere osv, selv om det kanskje ikke engang er sant.. Anonymkode: 534bb...af4 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #18 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du ikke forberedelser selv mtp 17. mai i morgen? Eller sitter du bare venter på at han skal ta kontakt? Uff. Får ikke noen god magefølelse av sånt.. 😕 Ikke kontakt ham, du skriver det var tydelig at HAN skulle kontakte DEG. Hører du ikke fra ham i kveld så glem ham. Anonymkode: 534bb...af4 nei, jeg har ikke spesielt å gjøre før i morgen? tatt fram antrekk og skal bort på 17mai frokost. skal ha med spekemat. :_D Anonymkode: 8d4c7...6bb 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #19 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): vet ikke, han jobber med å forberede byen til 17.mai i morgen, jobber i kommunen. så de kan i verste fall drive på sent. Anonymkode: 8d4c7...6bb Hørtes ikke akkurat ut som en bra kveld for en date uansett da. Anonymkode: 534bb...af4 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2022 #20 Skrevet 16. mai 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Om du og "daten" har avtalt å finne på noe "ikveld", og han skulle si fra når han var ferdig på jobb og klar. Hvor SENT eller hvor LENGE gidder dere sitte å vente på beskjed fra han? Eller spør dere hvor han ligger an i løypa? (Vi skal på date nr 2. , og ja, jeg sitter og venter på at han skal gi beskjed) OG om dere ikke hører noe fra han, er det da over og ut? Anonymkode: 8d4c7...6bb Han veit jo hvor lenge han jobber? Med mindre han er lege og han får noe akutt og dem vil trenge han Anonymkode: 5dd71...8c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå