Gå til innhold

Liker ikke den nye svigerdatteren min, måten hun behandler barnebarnet mitt reagerer jeg sterkt på.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min giftet seg i fjor sommer med ei som verken tåler tryne mitt eller jeg hennes, de har vert sammens i 2 år og vert gift i et år, Han har en sønn på 12 fra før som hun behandler som luft , hun overser han helt, når han prøver og være hyggelig snur hun seg bare ryggen til.

Nå venter de et barn sammen til høsten og jeg gleder meg ikke akkurat, mitt første barnebarn blir glemt og min sønn er dessverre så forandret etter han ble sammens med henne og prioterer sønnen mindre og mindre.  Jeg er god venn med min eks svigerdatter ennå og barnebarnet er hos meg, ser hvor lei og såret han er noen ganger.

Jeg bør vel ikke blande meg,men føler meg så mislykket i forhold til min egen sønn :( . Jeg har han + en på 18 og ei på 15, størstemann er 32

Anonymkode: 60a4a...92e

• Liker 4
  • Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke slike kvinner som er stygge med stebarna....og fedre som ikke står opp for dem.

Anonymkode: c221f...23d

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Har du forsøkt å snakke med sønnen din om det? Tatt en ordentlig prat?

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skjønner ikke slike kvinner som er stygge med stebarna....og fedre som ikke står opp for dem.

Anonymkode: c221f...23d

Ja, her er det faren som er verst, synes jeg. Han har som oppgave å beskytte barnet sitt.  Hva sier sønnen din om dette, TS? 

Anonymkode: 099f6...279

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du gjorde en dårlig jobb med oppdragelsen av din sønn. Jeg skjønner at du skammer deg. 

Anonymkode: f6ee7...231

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, du gjorde en dårlig jobb med oppdragelsen av din sønn. Jeg skjønner at du skammer deg. 

Nei... Bare nei 

Anonymkode: d50e2...6d1

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alle barn er sine egne personer. Alt kan man faktisk ikke påvirke som forelder.

• Liker 23
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Her hadde jeg gitt sønnen en KRAFTIG kraftsalve av dimensjoner! Han lar ei heks av ei kone kontrollere han slik at han ødelegger hele selvfølelsen til sønnen sin. Spør han ganske enkelt: «Hvordan hadde du følt deg dersom jeg hadde behandlet deg på samme måte da du vokste opp?»

Anonymkode: 195f0...2ae

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars barnebarnet ditt. Skjønner godt at du blir lei deg på vegne av han. Det er sønnen din som burde tatt ansvar når han ser hvordan nye kjæresten oppfører seg ovenfor barnet hans. Det har han dessverre ikke gjort. Jeg hadde en sånn far selv, som endret seg helt da han fikk ny samboer. Vi har ingen kontakt i dag.

Anonymkode: 47e28...a0e

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trenger ikke å ha med oppdragelse å gjøre i det hele tatt. Møter man det verste mennesket, kan man forandre seg drastisk. 

Folk rundt meg sier at min far forandret seg etter at han ble sammen med min mor, (de giftet seg og fikk fire barn). Jeg har hørt litt av hvert av flere på pappa sin side. Mamma har aldri vært en god mor eller ektefelle, og ble nesten meldt til BV for manglende omsorgsevne. Har sagt til pappa at han bør gå i fra mor, men har holdt sammen med hun - pga oss barna som ikke vil ha noe med vår mor å gjøre. 

Anonymkode: 90865...f9c

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

At din sønn kan utsette gutten sin for denne fæle damen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta et tak i ungen din som lar henne holde på slik mot sønnen sin 

Anonymkode: fac6e...504

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du bør følge med, en person som oppfører seg sånn som hun gjør eier rett og slett mindre empati enn mange andre... her står dere vel i fare for mange sårede følelser, forskjellsbehandling og drama...

Du kan ikke bestemme hvem han er sammen med, men råder deg til å ta ekstra godt vare på ditt første barnebarn fremover. Bli en som han kan komme til fremover, som han tør å snakke med om alt, -det er mange med litt snåle foreldre som i voksen alder nesten har hatt et bedre forhold til besteforeldene sine eller andre trygge voksenpersoner. Vill ikke legge press på deg, eller at du skal lage drama heller, men det høres ut som om han kommer til å trenge deg litt ekstra fremover!

Anonymkode: fd46e...33e

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Kutt ut

Anonymkode: 19aed...547

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ja dette var jo en hjelpsom og hyggelig melding å få en vanlig mandag.. Skjerpings! 

Anonymkode: 4faae...7e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sønnen min giftet seg i fjor sommer med ei som verken tåler tryne mitt eller jeg hennes, de har vert sammens i 2 år og vert gift i et år, Han har en sønn på 12 fra før som hun behandler som luft , hun overser han helt, når han prøver og være hyggelig snur hun seg bare ryggen til.

Nå venter de et barn sammen til høsten og jeg gleder meg ikke akkurat, mitt første barnebarn blir glemt og min sønn er dessverre så forandret etter han ble sammens med henne og prioterer sønnen mindre og mindre.  Jeg er god venn med min eks svigerdatter ennå og barnebarnet er hos meg, ser hvor lei og såret han er noen ganger.

Jeg bør vel ikke blande meg,men føler meg så mislykket i forhold til min egen sønn :( . Jeg har han + en på 18 og ei på 15, størstemann er 32

Er jo din sønn du bør være sur på. Ikke svigerdatter. Ta en alvorsprat med han og si han behandler sin sønn dårlig. 

Anonymkode: 83cac...f5a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde nå sagt meningen min om en slik oppførsel. Først direkte med henne så om det ikke ble endring så hadde jeg snakket med faren. Om det fremdeles ikke er noen endring ville jeg faktisk slått ned på slik oppførsel når det skjer. Om hun snur ryggen til mens du er der så ville jeg bedt henne snu seg å svare på den som snakker til henne. 

Anonymkode: 0df88...729

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er jo din sønn du bør være sur på. Ikke svigerdatter. Ta en alvorsprat med han og si han behandler sin sønn dårlig. 

Jo selvfølgelig kan hun være sur på den "voksne" dama som velger å oppføre seg slik. 

Anonymkode: 0df88...729

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke på svigerdatter?

AnonymBruker
Skrevet
Blod skrev (8 minutter siden):

Hvorfor ikke på svigerdatter?

Fordi det er sønnen det ikke er tak i. En behandler ikke sin egen sønn så dårlig bare fordi en er gift med en heks. Typisk å legge all skyld på stemor

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...