Gå til innhold

Nå er det nok, jeg SKAL ta kontrollen over vekt og kropp...har du klart det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er også der. Fyller 48 år til høsten og det føles umulig å holde seg unna sjokolade, smågodt og snacks. Blir bare større og større - og hater det. Kan ikke trene ballspill jeg liker pga artrose i begge knær. 

Har også den siste tiden tenkt at jeg trenger noe hjelp, en forpliktelse for å kick starte. Har brukt Lifesum tidligere og gått ned 5-6 kilo men holder jo bare ut i noen uker…. 

Så jeg er med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg klarte det med MYE terapi for å bli frisk i topplokket, da forsvant trangen til å overspise. Så ble jeg opptatt av ernæring og følger bla. Marit Kolby og ernæringsmamma på insta. Marit har gjestet forskjellige podcaster, anbefaler virkelig å sjekke henne ut. Spesielt siste del av den nyeste episoden til Leger om livet. Slanking slik vi ser på det i dag er feil og hjelper få, det handler om mer enn kalorier inn og ut. Jeg har gått ned over 20 kg med å spise råvarebasert, og kuttet ut ultraprosessert mat. Spiser fullfet gresk yoghurt, fløte, helmelk, nøtter og mye god mat og føler meg bedre enn noen sinne. 

Ønsker deg lykke til ❤️ vet hvor vanskelig det er.

Anonymkode: d4b0b...c4d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...